BamBam Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Altijd leuk Jet!Het is wellicht handig een datum te prikken, is mijn ervaring. Er zijn namelijk altijd mensen die dan wel en dan niet kunnen. En hoe spreek je dat dan af? Is altijd beetje lastig.En degene die het initiatief neemt mag de datum prikken. Ja toch? Nou ja, denk er es over. De Cactussen willen altijd wel meewerken, als we daar naar toe willen. Kwestie van ff vragen.Mij maakt het niet uit waar we afspreken, als we maar kunnen kletsen. Altijd leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 Lijkt me ook leuk Jet(enne als je een datum priktdan graag in het 1e of 3e weekend:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 DERDE graag. Zie, daar heb je het gelazer alB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2010 dat zeurvaivelen was zeker de tikfout:huh:? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2010 Hoi, reageer omdat ik het een leuk initiatief vind, Jet!Maar......mijn mogelijkheden zijn te beperkt, d.w.z. qua tijd en afstand.Ik zou het ook leuk vinden mensen te ontmoeten maar zit nu eenmaal letterlijk in de achterhoek en moet domweg rekening houden met de honden aangezien ik alleen ben.Bovendien moet ik 's zaterdags werken en ga ik 's zondags trainen dus je snapt 'm al: met mij gaat het niet lukken........snik.Hoop dat jullie een gezellig groepje bijeen krijgen en er een mooie dag van maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Ik ben van de partij als ik mijn kids niet heb dat weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Blondie, misschien is het dichter bij huis dan je denkten dan kun je misschien ff een oppas krijgen voor zeg 2 uurtjes?Het zou zo fijn zijn je erbij te hebben (en ik ben zoo nieuwsgierig:heart;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Leuk idee Jetset maar durf me niet meer aan te melden. De 1e keer liep ik de meeting mis omdat invalidevervoer me liet barsten. De 2e keer was erg verwarrend of het wel/niet door zou gaan zodat ik andere afspraken had gemaakt. En de 3e keer had ik open huis. Nu beloof ik dus niets meer want ben ook niet te vertrouwen omdat nooit wanneer ik mijn kotsdag heb hahaha. Als ik veel pijn heb moet ik aan de tramadol dus kan zelf niet rijden, openbaar vervoer gaat niet meer en invalide vervoer kan je dus ook niet van opaan. Nee zijn geen smoezen want wil jullie graag eens zien en jullie mogen mij ook zien want heb er al velen ontmoet hier maar dat was individueel. Zal dus zeggen dat ik het draadje volg en geen belofte doe maar als ik kan komen zal ik er zeker zijn. Ik hoop dat hier begrip voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Is er eigenlijk ooit wel eens een man op zo 'n meeting geweest?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2010 Tuurlijk Harry, wat dacht je?Dat jij de eerste wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Klopt Jetset maar er was gevraagd op hoeveel personen ze konden rekenen gezien locatie en drinken/hapjes. Vind het dan vervelend als ze op me rekenen en ik kom dan niet. Zover ik weet zijn er zeker ook mannen op een meeting geweest dus Teveel verbeeld je maar niets hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 BB is op het plaatje een ventje maar in het echt een vrouwtje.Oppassen Hannah, alst moet neem ik mn knotsje mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 BB is op het plaatje toch ook gewoon een vrouwtje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 ik heb het idee dat Fran dat al weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Den Niwi se. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 den Francesca se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ik ben weer riebedebie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ik doelde op mn avatar BamBam, dat is een ventje. Fran is een beetje int warretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Niks gek, je plaatje hier is een vrouwtje!Maar BamBam van de Flintstones is een mannetje, ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 zeg Bam en Fran...kan dat niet per pb ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Hihi. Ja, Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 8 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ik kan ook gewoon naar boven schreeuwen:DSorry voor dit off topic bezig zijn, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Ja, sa ist. Ook mijn verontschuldigingen aan het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Plingplong. Joef got meel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 8 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2010 Haha, kon ik niet laten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden