Spring naar bijdragen

meeting november 2010?

BamBam

Aanbevolen berichten

Altijd leuk Jet!
Het is wellicht handig een datum te prikken, is mijn ervaring. Er zijn namelijk altijd mensen die dan wel en dan niet kunnen. En hoe spreek je dat dan af? Is altijd beetje lastig.
En degene die het initiatief neemt mag de datum prikken. Ja toch? Nou ja, denk er es over. De Cactussen willen altijd wel meewerken, als we daar naar toe willen. Kwestie van ff vragen.

Mij maakt het niet uit waar we afspreken, als we maar kunnen kletsen. Altijd leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi, reageer omdat ik het een leuk initiatief vind, Jet!
Maar......mijn mogelijkheden zijn te beperkt, d.w.z. qua tijd en afstand.
Ik zou het ook leuk vinden mensen te ontmoeten maar zit nu eenmaal letterlijk in de achterhoek en moet domweg rekening houden met de honden aangezien ik alleen ben.
Bovendien moet ik 's zaterdags werken en ga ik 's zondags trainen dus je snapt 'm al: met mij gaat het niet lukken........snik.
Hoop dat jullie een gezellig groepje bijeen krijgen en er een mooie dag van maken!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee Jetset maar durf me niet meer aan te melden. De 1e keer liep ik de meeting mis omdat invalidevervoer me liet barsten. De 2e keer was erg verwarrend of het wel/niet door zou gaan zodat ik andere afspraken had gemaakt. En de 3e keer had ik open huis. Nu beloof ik dus niets meer want ben ook niet te vertrouwen omdat nooit wanneer ik mijn kotsdag heb hahaha. Als ik veel pijn heb moet ik aan de tramadol dus kan zelf niet rijden, openbaar vervoer gaat niet meer en invalide vervoer kan je dus ook niet van opaan.

Nee zijn geen smoezen want wil jullie graag eens zien en jullie mogen mij ook zien want heb er al velen ontmoet hier maar dat was individueel. Zal dus zeggen dat ik het draadje volg en geen belofte doe maar als ik kan komen zal ik er zeker zijn. Ik hoop dat hier begrip voor is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...