Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 november 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Beertje, dank!:present:

Het is anders overgekomen dan ik het bedoeld had.

Gelukkig kan ik echt wel een poos zonder drank.

Maar ik bedoelde, nogmaals, hoe zit het en hoe gaat het verlopen tussen stoppers en minderaars?

Dat was nu eigenlijk waar ik op doelde.

Nu ga ik afsluiten, genoeg op het forum gehangen voor vandaag.

Slaap lekker allen voor straks!! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jootje, er komt vanavond nog een docu die wel de moeite waard is.

Hij komt wel laat, om 22.55u op Ned 2.

Gaat over een kunstenaar die mensen die van een vuilnisbelt in Rio de Janeiro leven weer een gezicht en waardoor zij hun eigenwaarde weer terug vinden.

Ik ga m denk opnemen want ik voel me slecht en heb het koud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jeannet,

dat is toch wat te laat voor mij. Ik ga meestal rond elf uur half twaalf slapen.

Moet er om zeven uur uit. En ik moet genoeg slapen, anders val ik overdag op mijn computer in slaap. Vind mijn baas niet zo fijn.

Ik zie dat straks opsporing verzocht is. Misschien ook wel interessant?

Maar eerst nog even hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer ook voor 23.00u in mijn mandje te liggen, mijn wekker gaat ook om 06.30u - maar alleen omdat ik me dan nog even om kan draaien:D

Heb ook mijn rust nodig om de dag kwiek door te komen. Vaak ga ik extra vroeg naar bed met een boek omdat het dan toch altijd veel later wordt dan de bedoeling is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jeannet

Voor de rest zit iedereen voetbal te kijken of zo.quote>


Dat idee heb ik ook.....
Tja, ik heb niets met Ajax, sorry voor diegenen die dat wel hebben. :present:

Van huis uit Feyenoord (jaja, ik weet het..), man en dus kinderen zijn voor PSV, dus uit loyaliteit naar mijn medewerkers toe ben ik nu voor FC Twente :)

:moon:

Ik ga even wat mails beantwoorden, dus van mij ook even geen nieuwe, interessante, waanzinnig leuke posts hier.
Ik kom straks nog wel even lezen, misschien wat schrijven en me even afmelden en trusten zeggen.......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: fleurtje
De kachelman sucks..
Hij was dik, vet op zijn tenen getrapt denk ik. Heb hem nog teruggemaild met de vraag of ie de reparatie nu niet wil uitvoeren aangezien zijn botte reactie maar heb hem niet meer gehoord of gelezen.

Dus afspraak gemaakt (derde keer, goede keer) bij weer een ander bedrijf. Moet nog wel wachten tot 6 december. Leuk is anders aangezien ik volgende week onder het mes ga maar het is niet anders.

Pa van collega komt zaterdag nog wel een keer kijken of ie er iets aan kan doen. We zien wel :(quote>


Hee kachelman lijkt op mij :) Maar Fleur als je dit leest vertel ffwat er nu precies mis in met de kachel en wat hij niet doet, zal wel een hij zijn in dit geval ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bolletje, nou ik hoop van niet.

Ben "gewoon" een soort van overspannen. Door allerlei toestanden de afgelopen weken.

Mijn hoofd gonst, mijn oren suizen, ben misselijk en voel het bloed als het ware door mijn armen en benen stromen.

Maar het komt goed! Tis alleen niet zo fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
Originally posted by: fleurtje
Hopelijk laat ik geen windjes ofzo :D
quote>


fleur, je maakt me aan het lachen......
bij de bevalling va de tweede
de ervaring van de eerste rijker
zag ik iet op tegen de pijn van de weeen
of totaalrupturen, vacuumverlossingen of anderszins
maar dat wederom
door de drukvan dat stomme kind
mijn darmen leeggedrukt werden

wat een schaamte!!!!!!!

de details zal ik jullie besparen..
:):):)quote>


Fleur je mag vantevoren geen cola chocolade en studentenhaven eten of drinken dus zo erg kan het niet worden ;)
Maar ik verwacht nix anders van u he, amaai tot hier te ruiken die lucht :)

Maar Jopie dacht dat jij wel zou weten dat dat juist de bedoeling is dat zo'n kleintje jouw darminhoud tot zich neemt, tjah of dat nou echt een feestelijk begin is in je eerste levensmomenten, maar das ander verhaal. Tjah en wil je nix bevuilen dan moet je ook maar niet bevallen. Dan zou je het toch ook dun in den broek gaan doen, dus dan maar lekker het laten verschonen en nix niet thuisbevallen ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry frummers,

Ik probeerde bij te lezen maar heb vandaag zo veel gedaan dat ik gewoon nu een beetje wezenloos voor me uit zit te staren

ik was al laat thuis en moest nog koken voor mezelf, heb ik ook nog gedaan ook al was het alleen maar rijst, want de hachee had ik nog

heb gegeten en daar is het nu ook bij gebleven.

ik wens jullie welterusten :lips:

want ik ga nu.

morgen een vrije dag van mijn werk, maar oh zo spannend want ik ga me wederom aanmelden bij de kredietbank.

tot morgen lieverds (nee ik heb niet gezopen):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik even blij dat ik ook vandaag niet naar de supermarkt kon....:D

Ben geen bierdrinker maar kan bok- of lente-brouw wel waarderen. En hoorde vorige week een klinkende recentie over de Beaujolais op de radio..... Ligt het aan mij of hoor je dat alles beter als je er juist niet meer van (ik bedoel MEER.....) van wilt/kunt genieten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...