Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Helemaal waar Niwi. Heb ik de soep ook gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 en de soep die er in augustus was.... die krijg jij nooit meer te zien.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Wat een tegenslag Niwi. Ik ga wat doen, ouwe reus. laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 ik ga werken, tot laters, Soothe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Middag allen. Soothe, aan je advies aangaande een eventuele meeting is te lezen dat je niet bij de meeting bent geweest aan het strand. Tactus heeft wel destijds wel wat geld beschikbaar gesteld(waarvoor nogmaals dank) maar heeft het verder niet georganiseerd. De opkomst was hoog en alles was prima geregeld door Jopie. Bij Bol was ook alles prima geregeld. Opkomst minder hoog maar zo is dat nu eenmaal. Dus je pleidooi voor een meeting die door Tactive is georganiseerd begrijp ik niet helemaal. Daar komt nog bij dat Tactive geen enkele meeting heeft georganiseerd. Dat is, bij mijn weten, altijd door frummers gedaan. Ze stellen, indien gewenst, wel hun locaties beschikbaar. En er kan altijd overleg gevoerd worden. Dusssss, enzooooo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Jopie, ben je al voor gek verklaard:o Wij weten dat al lan:):Pg hoor maar is het nu officieel????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Sta te stofzuigen. Pfff. Ik ken het systeem Bam Bam. Jij weet best dat er bij vorige meetings ook lijnen via Tactive liepen. De locatie en hun aanwezigheid, kortom de service van het geheel. Dat overleg is wat ik bedoel .Beetje structuur. En nee, ik was niet aan het strand en zal er weer niet zijn. Ben er los van Bam bam. Fijne dag. En doe Francesca een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Drinken tijdens een meeting van dit forum. Tja. Persoonlijk heb ik geen moeite met drinkende mensen. Ik kom ze regelmatig tegen en zolang ze niet helemaal kachel zijn moet een ieder zelf weten wat tie doet. Drinken tijdens een meetin g van het forum, tja. Ik zou zelf enige consideratie hebben met mensen die het niet drinken nog erg lastig vinden. Dus ik zou dan ff niet drinken. Rijst bij mij de vraag hoe adb iemand is als hij of zij niet een meeting bij kan wonen zonder drank. Of dat iemand zich moed in moet drinken om te gaan. Dat wijst mij op mijn alcoholisme. Ik vond feestje waar ik alleen met de auto kon komen waardeloos omdat ik dan niet kon drinken. Vond er nix aan. Niet drinken tijdens feestjes waar ik op de fiets heen kon waren voor mij ondenkbaar. Toen ik net was gestopt moest ik altijd diep nadenken bij de vraag wat ik wilde drinken. Eerder hoefde ik daar absoluut niet over na te denken. Bier, bier en nog eens bier. Simpel zat. En even voor alle duidelijkheid; ik heb die verschillen tussen minderaars en stoppers nooit zo begrepen. Een ieder moet doen wat voor hem/haar de weg is. Als iemand kan minderen; prima toch. Als iemand erachter komt dat het beter is helemaal te stoppen; prima toch. We bewandelen onze eigen weg. Ik stel soms wel vragen aan minderraars bij argumenten die ik vaag vind. Prima toch? Zo, my 2 cents. Ik ben weg, toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Oh ja Bammetje, ik ben meer een zomermens ook dat. Lekker buiten of in een tuin. Niet echt een wintermeeting mens. Maar maak er wat leuks van. Zoals ik aangaf, vond ik het wel leuk. Maar ik ben wisselvallig, dus we zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Soothe, wat ik bedoel is dat wij de structuur maken. Wij bedachten het onderwerp, namen het eten mee enzovoort. En er waren medewerkers van Tactus bij aanwezig. Misschien is dat wat jij bedoelt met dat mensen zich wellicht veiliger voelen, dat kan zijn. En wisselvalligheid mag hoor. Kom maar gezellig jongen, isse leuk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Wat me ook opviel is dat mensen hier elkaar bij wijze van spreke de kop soms af hakken en er op een meeting een hoog saamhorigheidsgevoel is. Zo'n beetje ons kent ons. Dat trof mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Verder met het huissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Wat een stilte!! Nou, is soms ook wel goed. Zelf hou ik wel van stilte om me heen. Maar ook van muziek, het ligt aan mijn bui. Nu rust na een vergadering. De afwasmasjien weer vol. En ik heb nog wat werk te doen. Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Originally posted by: SootheWat me ook opviel is dat mensen hier elkaarbij wijze van spreke de kop soms af hakkenen er op een meeting een hoog saamhorigheidsgevoel is.Zo'n beetje ons kent ons.Dat trof mij.quote> Soothe, ik ben nooit op een meeting geweest, dus ik weet niet hoe dat is.Wel vind ik, en ik ga niet met een vinger wijzen, dat de drempel erg hoog ligt.Mensen die hier ADB proberen te worden komen niet na een aantal postings hierboven.Natuurlijk snapt een ieder die naar een meeting gaat dat daar geen alco word geschonken!Omdanks het verlies van een aantal hersencellen snapt iedereen dat wel denk ik.Nu echt weg!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Bedankt lieve mensen voor de felicitaties. Heb ik wel even nodig vandaag:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Hoi Madelief, niets forceren. Er zullen wel vaker meetings komen. Komt tijd komt raad. Eerst in alle rust aan jezelf werken en dan komt de rest. Easy does it. Ben ook niet zo'n massa mens. Beetje een einzelgänger. M'n huisje en m'n muziek, soms een mooie film en ik ben tevreden. En natuurlijk het meisje. Groet, nu pas doessen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Aicha, van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Nou kabouter prikkeprak, hier andere show van Tosca en Arjan op de parade, zelf vind ik het erg leuk. **************** Heb er maar 1 uitgepikt van de velen, zijn zeker nog leukere afleveringen te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Madelief, ik zou het wat beter begrijpen als je wil uitleggen hoe jij dan adb probeert te worden. Er wordt regelmatig aan je gevraagd hoe veel je nog drinkt en daar geef je geen antwoord meer op. Vorig jaar nam je elk uur een paar slokjes, en was afgebouwd van 20 flessen wijn per week naar 10 ofzo, hoe zit dat nu dan ? Bij andere minderaars lees ik duidelijke doelstellingen, van zoveel per week en op die dagen niet en zo, die doelstelling mis ik bij je. Door een doel te stellen in het minderen kan je bepalen of het voor je is weggelegd, als je geen doel hebt dan zie ik niet in hoe iemand adb denkt te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 helemaal alleen hier,,wat zou ik eens gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Is het een beetje gegaan vandaag Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 ach het gaat..me luchtwegen zitten helemaal dicht en met jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Goedenavond iedereen. Aicha, een hele dikke vette bos :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: Lekker lang kunnen uitslapen na een bewogen nachtje in de haven. Voel me heel erg goed weeral vandaag. Liefje, al wat beter nu ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 He Hoi, Diesel je link is nu al weer weg. Was die voor Thea en Theo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 november 2011 Rapport Share Geplaatst 22 november 2011 Een echte minderaar kan best een middagje zonder alcohol. Toch? Een alcoholist kan niet een middag met. Dat wordt meer Het zal mij verder worst zijn hoor. Mij krijg je niet meer aan het drinken door anderen te zien drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden