Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 goede avond allemaal. De werkdag zit er weer op. Iedereen al gegeten. Ik moetnog beginnen. Zal wel iets makkelijks worden. En dan bankje hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 hey jootje hoe is het net met jou.... jou ex nu wel in zijn eigen huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Kikry, dat is het nadeel van mailen, je kan zo onduidelijk blijven als je maar wil. Héél irritant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: snoepjehey jootjehoe is het net met jou....jou ex nu wel in zijn eigen huisquote> Ja gaat wel snoep.Ex is weg. Vind er niks aan alleen.Stil, donker en koud als ik thuis kom. Alleen eten, tv. Kijken en slapen.Bah. ben ik echt niet gewend. Verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 jij heb toch ook nog een dochter? en toen je vroeger thuis kwam,,was het dan wel gezellig zet een tijd schakelaar bij je lamp is het licht als je thuis kom en zet de verwarming op tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ja dat is de ellende, je moet jezelf bezig houden Jo. Maar het heeft ook heel veel voordelen hoor, je kan doen en laten wat je wilt in huis, hoeft geen verantwoording meer af te leggen, kan gaan en staan waar je wilt, kijken op de tievie wat jij wilt en ga zo maar door. Het is alleen dat je moet wennen aan het alleen thuis zijn, maar dat gaat je wel lukken hoor, het heeft gewoon tijd nodig. Dan ga je ook de voordelen zien van het alleen zijn. Heb je wel genoeg vrienden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 klink ee beetje hard dit..maar denk niet dat het hiervoor zo gezellig was want anders was je niet uit elkaar je moet het voor je eigen gewoon gezellig maken en het is wennen maar het geeft ook weer voordelen over een tijdje wil je misschien niet meer anders ik vind het heerlijk nu hoor....zo latrelatie en vroeger dacht ik echt niet dat ik alleen zou kunnen leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ja die verwarming kan ik doen, maar het licht dat weet ik niet. En mijn dochter woont al op zichzelf , ze is 21. Woont gelukkig wel om de hoek. En "echte vrienden" heb ik eigenlijk niet. Alleen degenen uit de kroeg en dat waren er veel hoor. Die zie of hoor ik nu niet meer. Ben blij dat ik mijn werk nog heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 tijdschakelaar kopen .stekker erin en om ? aan laten gaan is al anders thuis komen hoor wordt lid van een sport club..ga je 1 of 2 keer sporten of een contact advertentie voor een leuke vriendin voor alles is een oplossing je hoef je eigen echt niet alleen of eenzaam te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ja en hiervoor was het inderdaad ook niet zo gezellig. Maar toch veel leuker en veiliger en vertrouwd, dat er iemand bij je is. En we hadden ook best onze leuke, goede en grappige momenten samen. Maar de ruzie's overheersten toch. Altijd in het weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik moet het maar leren om alleen te zijn. Ik heb het er zelf naar gemaakt. Eigen schuld ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: Hannah1Waar 2 vechten hebben 2 schuld denk ik Jootje.Tuurlijk zal het erg wennen zijn.De gewone dingen om samen te doen zijn weggevallen.Voor iemand koken,dekken voor 2.De auto die je niet meer hoort op het oprit bv als hij thuiskomt.Simpel kopje koffie zetten voor elkaar 's avonds.Begrijp het wel denk ik.Sterktequote> Dank je wel.Is gewoon heel moeilijk. En zeker nu die stomme feestdagen er aan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 jootje het ligt niet alleen aan jou dat is bij niemand zo tuurlijk mis je iemand, al heb je daar veel ruzie mee maar geef het de tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jootje, probeer het toch gezellig te maken voor jezelf, een kaarsje aan, bloemetje op tafel. Koken voor jezelf, het is niet makkelijk maar het helpt mij wel. OOk vind ik werk ontzettend belangrijk, ik ben meer dan een jaar uit de roulatie geweest, nu probeer ik weer aan het werk te gaan. Niet meteen op volle kracht, rustig aan beginnen, goed voor mijn sociale contacten en zelfvertrouwen. Thuis vind ik de wereld maar erg klein, zeker omdat ik alleen woon en geen kinderen heb. Het is allemaal niet eenvoudig maar wel te doen. Goed voor jezelf zorgen, hoe lastig dat soms ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 hannah en snoepje en vele andere hier weten er alles van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 AKELEI WAAR BEN JE???? Ik mis je... Kom aub ff vertellen hoe t met je is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 en die feestdagen zijn voor mijn altijd gewoon de dag dat het zelf is doe gewoon wat je lekker zelf wil al loop je heel de dag in je pyjama met een paar lekkere films erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik heb inderdaad net wel voor mezelf gekookt. Heb mijn theelichtjes aan en heb een bloemetje op tafel staan. Dus dat is al gelukt. Ook rook ik op het moment ontzettend veel. Maar ja dat gaat misschien ook wel voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ohhh sorry hoor, dat ik dr doorheen dender:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: witteOhhh sorry hoor, dat ik dr doorheen dender:Dquote> Geef niet hoor witte, moet kunnen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: witteOhhh sorry hoor, dat ik dr doorheen dender:Dquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Hannah en 10 ook tuurlijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jawel he Jo dat moet idd kunnen. Ik ben ook alleen hoor Weet je Jo wat ik dacht... Ik dacht dat je er helemaal klaar mee was, maar ja ik dacht dat wel, toen zn koffers nog bij je stonden. Is er nu veel verschil, nu hij daadwerkelijk weg is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jootje, hoe lastig je het ook hebt, je slaat je er maar mooi doorheen, zonder drank. Dat moet je toch wel voldoening geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Hannah, Dat geeft de burger weer moed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden