AlbertRemmo Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 ik ga douchen en zo en dan wat ondernemen fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Hallo frumpies, hallo frumpies, hier boendoek goeie moggeuh. Nou gloof dat tie het weer doet, stomme verbinding wil ook bed delen met zieken, ja mot nie gekker woorden natuurlijk. Nou eerst peuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nou ga eerst maar eens gister aflezen, voor ik hier wat "zinnigs" zou durven te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goedemorgen allen! Lekker koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goedemorgen allen, weinig bijzonderheden, het gaat zoals het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 @Jopie HEERLIJK zo'n dag en nachtje, geniet ervan meis, je verdient het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Dagpact; Albert Lytse Borretje Gaby ik schrijf me ook maar bij het dagpact, chaggerijnig wakker geworden, zie als een berg op tegen die rottige lange woensdag, bleh.......... zo GEEN zin, zou nu het liefst bier halen en een pakje sigaretten :$ en daarom heb ik maar alvast een refu geslikt, en schrijf ik me bij het dagpact, morgen 4 weken droog, dat ga ik niet verpesten! zo ik ga maar eens aan de arbeid fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 zo en nu stop ik met klagen hoor, gewoon doorademen en leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goedemorgen allemaal! Al een tijdje op werk aan mijn bureau, wat mailtjes afgehandeld. Nu even de eerste pagina's van de dag gelezen. Jopie, veel plezier, geniet ervan! Snoep, fijn dat je wat beter bent, Igor ook, maar wel een vaatdoekenparade hier begrijp ik? Nog even een bakkie halen hoor, zit nog lang niet aan mijn tax..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jopie, dat klinkt spannend, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Goeie morgen kanjers.:lips Vandaag ga ik beginnen met de kop van Wilma te schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Jop. Neem het er maar van vandaag, en doe dat maar de hele dag. Lekker met z'n tweetjes genieten van alles en nog wat. Jij hebt het verdiend, en je liefie natuurlijk ook hé. Ik hoop dat je na deze dag na de sauna, heerlijk kan slapen meis. Lijkt me te gek. Helemaal schoon, je bed induiken. Kaarsje erbij, heerlijke muziek. enz. doe maar hoor. Ja ik heb haar kop gisteren voor de zoveelste keer weer op het doek gezet en knalde gruwelijk tegen m'n eigen perfectionisme aan. Hij is nog niet goed maar we zien wel. Ik kan hem altijd nog weg knikkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Houdt moed lieve Gabs, en inderdaad deze dag gaat ook voorbij. 4 weken is geen kattepis hé, daar is toch een hoop doorzettigsvermogen voor nodig en die heb je. Draak ook ziek joh? Ik denk dat jullie maar met z'n allen in een bed moeten gaan liggen dan komt tante Bol jullie wel verzorgen met kof. broodjes, wassen, en vooral veel slaapliedjes zingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: jopieik ben ook ziekkkkkkkkkkkkquote> Jij krijgt een extra wasbeurt omdat je zo lief bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 moggeuh Beertje, las pas vanochtend, maar vond hem erg goei gevonden hoor :"Of was die con-Tact-ive teveel van het goede" Naast natuurlijk dat het gaat rollen nu. sukses Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ach Bol heb zondag al tussen in motte leggen , pfff nouja legge..............Draak kan je fff, of zou je fff, ik wil..... dus over alles en iedereen heen tussen gesnotter en geproest door en dan kom je in de wereld van natdoekkies, glijend en skieeend erdoorheen en weer terug. dan toch maar liever rietsuiker dan honing pfffffffff. Dus nee das nix voor mij hoor, Sha zou dat eigenlijk doen maar die had last met haar fiets Fiets ziek Yah maar Jop jij wou toch niet ziek zijn, nou ja als je dan ook in bed moet dan is dat niet anders.................Dan ga ik wel met haar naar de sauna ghe ghe ghe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Draak, misschien dat ik je ga vragen om een kop van een fretje of zo. Weet nog niet zeker hoor maar wil op de hoeken van het schilderij misschien 4 verschillende diersoorten gaan schilderen, maar moet nog ff kijken. Eerst de kop van Wilma maar. Heb jij mooie foto's van frettenkopjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ja zou toch "zielig" zijn zo'n leuke verassing haar te ontnemen Maar laat jou dan wel achter met kopje thee hoor O ja en schone zaddoek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Originally posted by: kirky:devil:morgen .quote> Kirk???? Whats up??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nou ja!!!! En om welke redenen zeggen ze dat?? Kunnen ze het onderbouwen?? Sterkte Kirk!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nu ben ik even weg, ik lees jullie straks weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Nou ja , ik vind dat heel vreemd hoor, hoe oud was hij nu precies??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 Ik weet natuurlijk niet wat de redenen zijn, maar lijkt mij zeker een leeftijd dat je als bestuur bv eerst eens met de ouders gaat praten als er dingen zijn voorgevallen. Tenminste lijkt mij hoor. Daarnaast om zo'n kereltje alleen te laten komen zomaar uit het niets..............pfff durven ze wel, nou mag dan wel een heel goeie reden zijn alles bij elkaar, valt mij mee dat dan niet het volledige bestuur klaar stond, tjah als jullie zoon dan toch in een kleine hulk kan veranderen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 O sorrie ik dacht dat ik gelezen had dat hij bij de secretaris moest komen , sorrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 november 2011 Rapport Share Geplaatst 23 november 2011 en had je hem nogwel op voetbal gedaan zoodat hij en z'n vriendjes niet konden gluren bij meisjes kleedkamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden