Shahire Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Draak tussen een hunnebed gelegen? Vanwege je andere uiterlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 nee hoor Sha das van mezelf hoor en niet alleen 's-ochtends "tante"slaapt miss nu met raam dicht? en anders niet Die zelf dovende sigaretten komt door iets met het papier, niet met de tabak had ik begrepen. Hadden ze ook gewoon rijstepapier kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 O je bedoelde (ook) dat ding vooraan me bericht, ja leuk he vond diploma stom, eigenlijk alle gezichtjes, nou in elk geval zaaaai, ja en stom dus ook. Nou dan maar 1" old silver dollar" niet zoon papieren flap van nix hoor ;0 Bol nog gefeliciteerd joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Tante Bol, volgende maand precies 2 jaar maar vandaag is ook al een felicitatie waard Goed opgelet Draak en die andere koppies zijn niet stom in ieder geval de mijne niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Nou ken beter je eige bekkie hebben dan zoiets. Maar gooei wist ff nix andes en diploma hier heb ik zeker nie en wou ook niet 1 die al gebruikt wordt en dn bleef alleen een kale dikke neger over ja poeh hee dat ben ik alle drie nie, dan beter nog clowntje, maar die is van Fleur, tjah want ik hou nie van cola, ja vroeger met vriend Jack D en in de zomer in spatjes glas met 1 klontje ijs als het echt warm was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Gefeliciteerd Draak??????? Waarmee??? Ja volgende maand 2 jaar. Tis wat hé? Nog steeds onbegrijpelijk dat ik het zo lang vol gehouden heb, en relatief gemakkelijk. Heeft toch voor een groot deel te maken met dit forum hoor. Al de mensen hebben me scherp gehouden en me laten inzien dat alc. drinken voor mij niet weg gelegd is. Ik zou het anders niet weten of het me ook gelukt zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ja Boll jij gefeliciteerd ikke nie. Nou hoe jij het gedaan hebt, Ik heb ee jaar moeten wachten voordat ik me hier mocht inschrijven, Zij van boven vonden dat jij er eerder nog niet aan toe zou zijn als ik me eerder aan zou melden en dan was ij misschien wel vervallen. Nou en als je nie spontaan bent gaan drinken, dachten zze dan ben je sterk genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 ik ga me maar eens nuttig maken. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Diesie een dikke pakkerd voor jou hoor. Jij gaat het ook redden, zeker weten. Als het mij gelukt is, lukt het jou ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 yvonne hup hup aan het werk. ik zie je wel om het hoekje gluren hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hihi Igor, was vergeten uit te loggen en kwam op weg met de wasmand ff piepen... En nu sta ik dus weer online Heb ondertussen jouw was ook maar even meegenomen, kan in één draai door dus. als jij de badkamer nou even doet... ga ik wel met de afwas aan de slag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 En daarna ga ik boodschappen doen, geef je lijstje maar even door... kan in één moeite door. En nu inderdaad hup hup weer aan de slag Von Laterrrrrrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Zo zit weer heerlijk aan het schilderij te werken. Lekker vroeg. Dadelijk naar de kappert, haartjes weer superkort laten knippen. Hij vraagt altijd hoe ik het wil hebben."Doe er gewoon maar een stuk vanaf das genoeg"zeg ik dan. Ik heb nooit zoveel eisen over hoe ik het wil. Een dag daarna zit het toch weer zoals de haren vallen, dus haalt dat niet uit. als het maar een beetje zit als ik er s'ochtends een borstel door haal, das genoeg. En ik moet een stukje hebben om te pulleken:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Goedemorgen iedereen, ben op het werk en ben heerlijke boterpistolekes aan het eten. Heb de laatste tijd ietsjes teveel werk gehad allerlei, en begon jullie warempel te missen. Vlug stukje teruglezen sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hey lieve bollie , ik ben niet zo curieus zenne, maar wat ben je aan het schilderen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Bollie, over je hoest. Ik denk dat het een beetje aan de luchtkwaliteit ook ligt nu zenne. Ikzelf ben ook erg kortademig, mijn vader nog veel erger, zelfs al naar de kliniek er voor geweest. Te weinig neerslag, te veel smog, te veel fijn stof, en tja......roken zal er ook niet goed voor zijn hé :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Quatro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Ha Borrie se Raar, onderweg naar het werk was ik even aan je aan het denken. Aan je kaartje en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 :$ Je doet me nog blozen borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Will!!! Ha!!! Hoe is het met de Belg?? Druk, druk, druk???? Hoe is het met de Old Lady?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Iersé, ons Liefje Goed hoor, ze eet me plots de oren van mijne op, nie te doen Ik ga er eens een fb pagina over maken, dat verdient ze nu stillekesaan wel hé En hoe is het met jou, geen blauwe plekken overgehouden ?? En met je manneke ook alles wat bijgelegd, dacht ik te hebben gelezen ? Hier schijnt het zonnetje Kirky, goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Moet er even vandoor, duty calls Tot seffes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hannah, één nachtje. Maar alles gaat 'gewoon' door. Heb me weleens beter gevoeld. Vanmiddag mijn jaarlijkse longfunctie test. De capaciteit voelt belabberd. Ook een griepje onder de leden. We zullen zien. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 Hannah een dag maakt inderdaad niet uit. Vind het niet zo heel belangrijk allemaal. Ik ben wat controlfreakerig. En de 25ste was de eerste echte 100% droge dag. Hannah, het gezondheidscentrum is twee minuten lopen. Laat het toch maar even doen,maar zeg het wel. Misschien eventueel een andere keer even overnieuw. Superknap, vind ik ook. Niet erg bescheiden, ik weet het. Bedankt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst 24 november 2011 He, superdroge, 4 jaar, phfewww! Keep up the good work, you soothing one! Hier raak ik gelukkig alweer wat uit 't nachtritme. Nou ff alle TL's in de garage vervangen, op eentje na. Je kent het wel, er zitten er 5, zolang er nog eentje aan elke kant 't doet gaat 't nog wel. Nu doet alleen die boven de deur 't nog, nu moet 't. De werkverschafte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden