Spring naar bijdragen

Donderdag 24 november 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nou ken beter je eige bekkie hebben dan zoiets. Maar gooei wist ff nix andes en diploma hier heb ik zeker nie en wou ook niet 1 die al gebruikt wordt en dn bleef alleen een kale dikke neger over ja poeh hee dat ben ik alle drie nie, dan beter nog clowntje, maar die is van Fleur, tjah want ik hou nie van cola, ja vroeger met vriend Jack D en in de zomer in spatjes glas met 1 klontje ijs als het echt warm was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Draak??????? Waarmee???

Ja volgende maand 2 jaar. Tis wat hé? Nog steeds onbegrijpelijk dat ik het zo lang vol gehouden heb, en relatief gemakkelijk. Heeft toch voor een groot deel te maken met dit forum hoor. Al de mensen hebben me scherp gehouden en me laten inzien dat alc. drinken voor mij niet weg gelegd is. Ik zou het anders niet weten of het me ook gelukt zou zijn.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Boll jij gefeliciteerd ikke nie.

Nou hoe jij het gedaan hebt, Ik heb ee jaar moeten wachten voordat ik me hier mocht inschrijven, Zij van boven vonden dat jij er eerder nog niet aan toe zou zijn als ik me eerder aan zou melden en dan was ij misschien wel vervallen. Nou en als je nie spontaan bent gaan drinken, dachten zze dan ben je sterk genoeg :);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi Igor, was vergeten uit te loggen en kwam op weg met de wasmand ff piepen...

En nu sta ik dus weer online :D

Heb ondertussen jouw was ook maar even meegenomen, kan in één draai door dus.

als jij de badkamer nou even doet... ga ik wel met de afwas aan de slag...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zit weer heerlijk aan het schilderij te werken. Lekker vroeg. Dadelijk naar de kappert, haartjes weer superkort laten knippen. Hij vraagt altijd hoe ik het wil hebben."Doe er gewoon maar een stuk vanaf das genoeg"zeg ik dan. Ik heb nooit zoveel eisen over hoe ik het wil. Een dag daarna zit het toch weer zoals de haren vallen, dus haalt dat niet uit. als het maar een beetje zit als ik er s'ochtends een borstel door haal, das genoeg. En ik moet een stukje hebben om te pulleken:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollie, over je hoest. Ik denk dat het een beetje aan de luchtkwaliteit ook ligt nu zenne. Ikzelf ben ook erg kortademig, mijn vader nog veel erger, zelfs al naar de kliniek er voor geweest.

Te weinig neerslag, te veel smog, te veel fijn stof, en tja......roken zal er ook niet goed voor zijn hé ;) :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iersé, ons Liefje ;):sun:

Goed hoor, ze eet me plots de oren van mijne op, nie te doen :D

Ik ga er eens een fb pagina over maken, dat verdient ze nu stillekesaan wel hé ;)

En hoe is het met jou, geen blauwe plekken overgehouden ?? En met je manneke ook alles wat bijgelegd, dacht ik te hebben gelezen ?

Hier schijnt het zonnetje Kirky, goedemorgen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah een dag maakt inderdaad niet uit.

Vind het niet zo heel belangrijk allemaal.

Ik ben wat controlfreakerig.

En de 25ste was de eerste echte 100% droge dag.

Hannah, het gezondheidscentrum is twee minuten lopen.

Laat het toch maar even doen,maar zeg het wel.

Misschien eventueel een andere keer even overnieuw.

Superknap, vind ik ook.

Niet erg bescheiden, ik weet het.;)

Bedankt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, superdroge, 4 jaar, phfewww!

Keep up the good work, you soothing one!

Hier raak ik gelukkig alweer wat uit 't nachtritme.

Nou ff alle TL's in de garage vervangen, op eentje na.

Je kent het wel, er zitten er 5, zolang er nog eentje aan elke kant 't doet gaat 't nog wel.

Nu doet alleen die boven de deur 't nog, nu moet 't.

De werkverschafte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...