Spring naar bijdragen

Donderdag 24 november 2011

Gast Fibo

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Als je met het ene been in gisteren staat en met het andere been in morgen dan plas je op vandaag.

Even over gisteren.

Originally posted by: jopie

o ja

en hannah en VM

check ff jullie pc met de virusscanner

ik krijg steeds van die baggermailtjes van jullie

.........

alvast bedanktquote>

Helaas, als eenmaal op de een of andere manier jouw emailadressen lijst gehackt en dat kan ook op een andere computer gebeurd zijn (zeker via

webmail) dan kan je computer nog zo virusvrij zijn maar jouw adressenlijst hebben “ze” al. “Ze” kunnen dan ook van die advertising mailtjes blijven sturen

uit naam van jezelf. Je kunt dat dan ook niet stopzetten. Meestal houdt het vanzelf op na verloop van tijd.

Vervelend voor de ontvanger en voor diegene wiens naam als afzender staat maar ook niet meer dan dat.

En nu koffie !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen Fibo.

Ja, lekker bakkie, staat hier door te lopen.

Wat betreft die 'spontane' mailtjes....

Ik heb wel gehoord dat als die via bijv. je hotmailadres worden doorgestuurd dat het het dan kan helpen je wachtwoord te wijzigen... klopt dat?

Hier een beetje langzaam op gang aan het komen.

Was al wel heel vroeg wakker, van alles wat ik nog moet doen de komende 8 dagen fladderde ineens door mijn hoofd en dus niet meer kunnen slapen :$

Afijn, vandaag een korte dienst, dus straks maar rap van start.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Hannah en Jaap..

Nou, een kuub water op een dag is wel heel veel van het goede hoor Jaap;)

Maar ik werk over een gewone dag toch meestal wel een ruime twee liter weg aan dat spul.

Hannah, wat betreft die rare mailtjes... ik krijg ze gelukkig zelden.

Maar moest van de week wel een beetje lachen om een berichtje van het hotmailteam over de verbeteringen van de afgelopen jaren.

Onder andere het terugdringen van spam was ze zo goed afgegaan...

Nou klopt het dat ik in het begin giga hoeveelheden spam kreeg..

Dat was op een gegeven moment bijna helemaal gestopt.. maar de laatste tijd is het weer raak en zit volgens mijn onderhand weer op zo'n beetje hetzelfde nivo als een paar jaar geleden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. Wat vroeg op vandaag. Weer met hoofdpijn wakker geworden en dat is al een paar dagen zo. Denk dat ik maar eens een afspraak maak met de h.a. Heb al maanden last van een akelige hoest. Net of ik de dag ervoor heeeel erg veel gerookt heb. En als ik s'ochtends een sigaret opsteek hoest ik me een ongeluk.Iedere keer bij een diepe ademhaling hoest ik em das knap vervelend dus moet ik het maar eens serieus gaan nemen.

Heeft iemand daar ook wel eens last van gehad? Of heeft iemand enig idee wat dat zou kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hm, lijkt me ook niet dat je kuch echt helemaal aan die pafkes te wijten is Bol, en als dat al zo lang duurt inderdaad maar eens naar de HA.

Igor.... dan ligt er een heerlijk lange dag voor je toch? :D

Jaap, werk ze...

Ik ga onderhand ook maar eens aan mijn lijstje beginnen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou denk ik toch maar eens stoppen. ik heb ooit ook zo lopen hoesten en dacht ook niet zo heel veel te roken. heerlijk nu dat ik niet meer s'morgens loop te roggelen :D.

ik weet dat er vanaf deze maand alleen zelfdovende sigaretten verkocht mogen worden, er is dus weer rommel aan toegevoegd. ik weet dus niet of er ook wat aan de shag is toegevoegd. dat zou natuurlijk ook een oorzaak kunnen zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede moggeuh, nou hier minder mistig, dus beter voor de mensen die de weg op moeten, ja ja Beertje jij hebt gister je deel gdaan hoor ;)

Nou had ik cola mee genomen voor...............tjah weet niet meer, wou het echt onthouden.

Normaal gesproken vind ik het ook onzin, maar hier vind ik Vonnn haar opening daarmee wel erg leuk, misschien juist toen ik hier in het begin kwam (toen ik eenmaal over die schrik heen was ) ;) Hoe wordt iemand bekend over lekkere verse broodjes 's-ochtends, Nou zo dus :) en nix mee !!! Als dat ons" grootste probleem zou zijn he

Fijne dag allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...