Lenie Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 skeel van de hoofdpijn....hondjes, natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 kwartet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Slaap wel mensen! Tot morgen. En Sowhat, dat bepaal jij toch niet?? Als voormalig maatschappelijk werker heb ik vele mensen over drempels heengeholpen. Die waren daar blij om, zo kun je het ook zien he? Maar ik ga nu lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Jeannet, fijne avond nog net als aan de rest ik ga nog even lekker een boek liggen lezen voordat morgen de wekker gaat alvast een goede nachtrust gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 trust you all!! ik duik er ook in...de letters dansen ( van de hoofdpijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Leen ik heb net m'n pc. schoon gemaakt en zag je berichtje staan. Weet je waarom ik nu al een tijd minder rook dan heel vroeger? ik rook halve sjaggies. Rookte vroeger 2 pakjes p.w. en nu al heel veel minder. Moet je maar eens een paar dagen proberen, het gaat alleen maar kom een paar hijsjes de rest rook je op omdat het zonde is om het weg te gooien. doe het maar eens 3 dagen moet jij eens kijken wat je al minder rookt. Zp nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 slaap lekker Lenie en morgen gezond weer op;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: ShahireQuote; Hier precies hetzelfde Sha, of was dat niet gewoon mijn tekst ? NEE Draak, dat was mijn tekst!!!!! quote> Nou das stom want tegen Lenie zeg je wel dat waren jouw woorden Lenie.Maar mijn tekst wl je dan weer wel, nou zal reinhard oerlemans ofzo er wel op aan spreken als die "onze" familie geschiedenis gaat verfilmen hoor "Tante Bolll" ze pest me weer, ja dat durf je wel he als ze weg is.Nou dan zingen we het samen of anders in de ring bij de voice of holland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Haal jij Reinhard Oelewappert er maar bij Draak ik kan het wel zonder hem ik pik gewoon teksten die ik mooi vind en als ze me niet aanstaan speel ik ze gewoon terug Zo...........daar had ik nog even speciaal voor ingelogd Ziet u tante Bol, ik log zelfs helemaal voor neef Draak in, lief nichtje hè (en dat hartje is nu voor tante Bol Draak!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: SowhatMadelief,jij bent niet onze maatschappelijk werkster,maar gewoon ook iemand met een alcoholprobleem.quote> Wat moet ik met een opmerking als deze??Ik ben geen maatschappelijkwerker meer.Maar ik mag toch nog wel mensen helpen ? Daar zijn we hier toch voor?Of moeten we mensen de grond inboren en ze afschrikken door dit soort opmerkingen?Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 , nee das geen muts die je ophebt maar een soort dienblad met een soort droogdoekkie eraan hangend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Nohhhhhhhhhhhhhhhhh Draak, wat ben jij gemeen tegen me nu is ikke heeeeeeeeeeeel verdrietig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Nou dat was nou ook niet de bedoeling hoor lieve nicht, vond het gewoon en rare muts als dat het was, hoe kan ik je nou troosten, tjah ben ik niet zo goed in. Mar ik zei nog dat het een dienblad was en geen bijzettafeltje Maar hou echt we van je, maar jah familie mag je toch wel plagen, nou een beetje dan, soms ofzo . knufff:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 dan hoef je deze week niet meer naar de sportschool Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Draak het is je hierbij helemaal vergeven kan ik nu weer in mijn hum afsluiten Zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.....................ik ben weg....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Slaap je goed Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 fruitpauze Drakenfruit vandaag niets persoonlijks hoor Diesel gewoon ellug lekkel:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ja en Hannah je krijgt het ook lekker warm van het verplaatsen van dat hout he, dus als je dat blijft doen hoef je ook niet teveel te stoken Maar was het het wel gekliefd en/of klein genoeg om met1 te stoken? Maar altijd een lekker gevoel als je er weer warm bij kan zitten , ik mag dat nog allemaal gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Nou als het maar lekker fruit is Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Achteraf gezien misschien nodig die bodem van de put te raken, maar dat maakt het er niet makkelijker op als je er middenin zit. spikes onder de schoenen en klauteren Spike:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Zit nog te dubben tussen ned. 2 en Canvas, beiden mooie films zonder irri reclame boodschappen, maar natuurlijk elkaar overlappend. Het leven van een weegschaal valt ook niet altijd mee hoor. welterusten vast:lips: en wie weet ga ik gewoon met mijn thriller naar bed ook spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Sowhat, thanks en idem, nee ik ga hier niet weg, wil te graag van de drank af blijven, bevalt me goed en ik vind het forum daar nog steeds helpend voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ik heb 15 boerenkoolplantjes in de tuin gezet, had nog zaadjes van vorig jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 daar log ik nog even voor in Dhen slaan dat aan daar? boerenkool en de vorst die denk je er dan over? hier wil het ook maar niet vriezen hoor dus boerenkool uit de diepvries dan maar. nu echt welterusten ook daar in verweggistan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden