rosa45 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Fijne dag Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Moggel Rosa, hoe is het de afgelopen tijd met je gegaan? Is het allemaal een beetje gelukt met het adb. zijn? Dag dag Igie. Fijne dag en een knuffel aan je ukkies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedenmorgen Bolletjes, Het is de laatste tijd niet goed gegaan, drink al weer een week achter elkaar. Elke nacht als ik wakker lig neem ik me weer voor om te stoppen. Gisteren bv; ik had 's morgens boodschappen gedaan, geen drank gekocht. 's Middags moest ik mijn dochtertje naar haar clubje brengen, fietste ik meteen even door naar het dorp voor nog wat kadootjes. Ben ik toch weer een supermarkt ingegaan om drank te kopen. Stom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: bolletjeJe bedoeld mijn diertjes Igie? Ja daar gaat het uitstekend mee. Dacht net wel Puck is eigenlijk een heel klein beetje te dik maar dat vind ik nooit erg. M'n katten zijn ook te dik maar dan kunnen ze ook tegen een stootje. En met jouw lieverds?Las gisteren dat Bammie haar hond heeft moeten laten inslanpen. Hij is toen hier geweest en de hond had voor mijn gevoel een hele wijze uitstraling. Maar wat was dat een lieve lobus zeg. Een heerlijk dier, ik heb dan ook nog vaak aan hem gedacht. Jammer dat hij er niet meer is.quote> Moggeuh Tante, zou je puck dan niet op een boontjes dieeet zetten voor een tijdje dan misschien? knuzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ik bedoel natuurlijk niet Bolletjes maar Bolletje! Ik vind het overigens fijn dat je het vraagt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: YvonneHelemaal gelijk over dat nadenken Fibo en Sha. Ik ga de douche snel in en dan kom ik jou richting uit hoor. Voor alle langslapers, kortslapers, werkers, weekendvierders en ... en... Maak er een mooie dag van. Ik sluit af met nog een spreuk: Elke minuut die je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst.(en ik ga toch ook eens op zoek naar spreuken over douches en zo )quote> tjah als je elke dag onder de douche ga, begin je de dag niet droog (of is dat hier een foute ??? ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: bolletjeSummer je kan ook heel trots zijn, en daar moet je het ook van hebben, kijken wat je goed doet in het leven. Dat motiveerd.Wat gaat de Bol vandaag doen? Eerst poetsen en als ik daar mee klaar ben, schilderen.Heb gisteren 4 dierenkoppen uitgeprint. Een d. Herderkop omdat Wilma een herderfreak is, een kop van een zwarte kat omdat ze zo'n 15 katten in huis heeft, een konijnenkop en een Eekhoorn, omdat ze altijd jonge eekhoorns flest en in een washandje tegen haar lichaam warm houdt. Die afbeeldingen komen op iedere hoek te staan. Ik blijf nog steeds niet zo tevreden over het gezicht en vandaag begin ik met de mond, het moeilijkste gedeelte. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan, maar heb weer zin in de dag.quote> ben heel benieuwd erna Boll, en de kont /staart van een fretje of marter in een klein hoekje maken, omdat ze die altijd hierheen deed LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Ik hoor gestommel boven, man en kinderen worden wakker en kunnen zo beneden zijn. Ik hoop later nog terug te komen. Fijne dag allemaal! Bolletje, veel succes met het schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen! heerlijk geslapen en het smaakt naar meer! Ik kan nergens teruglezen dat Bam haar hond heeft in laten slapen. Twee keer teruggelezen. Ik kijk er wellicht overheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: igorOriginally posted by: rosa45[/iZal ik het Dagpact starten?RosaigorAlbertquote> quote> Goede morgen allemaal,Summer Top van je 2 maanden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 En nu ga ik douchen en aankleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Rosa heb jij hier ook een maatje? Das altijd erg fijn als je moeilijk zit. Kun je toch ff van je af schrijven en misschien dat het dan een stukje makkelijker gaat. Moggel Dies. Ja ik had je een tijdje geleden gevraagd of jij toevallig een foto hebt van een van je fretjes, het liefst alleen een koppie, dan had ik die geschilderd maar ik heb geen rectie gelezen. Ik zal binnenkort als ik de kop van Wilma af heb, eens een foto plaatsen, dan kun je kijken of ie een beetje lijkt. Ik heb dan ook heel graag advies van mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Albert, alles goed? Je bent zo stillekes aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 O Draakie, Puck op bootjes, och zo erg is het niet met haar hoor ze is ietwat te dik en dat vind ik niet erg. Geef ze al wat minder lekkers maar ze eet alles wat voor de andere dieren bestemd is totaal zonnebloempitten en Tutti frutti voor Olle. Gek diertje. Tinus bij het dierendraadje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 voor Summer , gefeliciteerd met je 2 maanden! Toppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 En Bol, succes met schilderen! En Rosa, vandaag weer dag 1, het begin is er weer ik heb een vraagje, ik kan natuurlijk moeilijk van de hele wereld verwachtten dat ze snappen dat ik het (soms) moeilijk heb met niet drinken, maar je kan het niet alci's ook niet duidelijk maken weet ik inmiddels, maar was daar niet een draadje over? Weet iemand dat toevallig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen luitjes! Een fijne dag toegewenst, moet nu weg maar kom terug. Heb het maar druk! Gaby: Petje af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Goedemorgen allemaal, hier ook het hele gezin alweer in de running, ben nog erg moe, want de oppas is tot 01.30 uur blijven zitten, gelukkige helemaal niets geen alcohol gedronken, daar ben ik dan wel weer trots op, zodadelijk met moeder de vrouw en de kids naar de boekenbeurs, een hele goede zaterdag allemaal !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Originally posted by: bolletjeRosa heb jij hier ook een maatje? Das altijd erg fijn als je moeilijk zit. Kun je toch ff van je af schrijven en misschien dat het dan een stukje makkelijker gaat.Moggel Dies. Ja ik had je een tijdje geleden gevraagd of jij toevallig een foto hebt van een van je fretjes, het liefst alleen een koppie, dan had ik die geschilderd maar ik heb geen rectie gelezen.Ik zal binnenkort als ik de kop van Wilma af heb, eens een foto plaatsen, dan kun je kijken of ie een beetje lijkt. Ik heb dan ook heel graag advies van mensen.quote> Ach Boll heb ik dan gemist, zal eens kijken, maar staartje is ook leuk als geintje ze zijn zo bewegelijk. Je zou eens moeten weten hoeveel foto's er mislukt zijn door de jaren heen Nou veel sukses en pret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Bol, gelezen, ik kijk daar nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Tina, ja het gaat wel hoor, totaal geen probleem met alcohol maar dat stomme gerook, overal rook ik bij en heb nu niks om te roken dus ben stilletjes achter de pc (rookplek) ik ga maar even op zoek naar peuken tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 AR je laat je toch niet gek maken door zo'n vies stinkstokje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 waar is je power? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 zo en nu gauw weer verder. dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 dank je wel Fibo en trouwens ook voor deze zin uit je posting van vanmorgen, die sprak mij bijzonder aan; De drankjaren waren eigenlijk ook maar altijd alles van hetzelfde. Ik zou voor geen goud meer terug willen naar die tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden