Spring naar bijdragen

woensdag 30 november

Diesel

Aanbevolen berichten

Originally posted by: Jaap
Ik heb een glazenwasser, das helemaal niet zo duur hoor. En mijn ramen zijn twee hoog, daar kan ik niet bij.

Ik doe wel andere huishoudelijke klusjes hoor zoals stofzuigen, de was doen en dweilen.
En grasmaaien natuurlijk.

En koken.

Ik vind mezelf een vrij moderne man. En als ik kinderen had gehad had ik ze zelfs de borst gegeven.
Ik had ze ook wel willen baren, maar daar heeft de biologie een stokje voor gestokenquote>

Yah yah Jaap door die laatste opmerkingen gloof de rest opeens ook niet meer hoor ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: kirky
Originally posted by: toine
kirky, je zegt die types hebben makkelijk praten.
wat is het verschil tussen hen en jezelf qua leven?
quote>

''die types'' schrijven af en toe een boek waar ze goed voor betaald worden omdat ze nu eenmaal gezegend zijn met dat talent .

voor de rest hoeven zij zich niet zo druk te maken .quote>

Zelf vind ik het ook een uitspraak van nix, maar over de rest oordeel ik lekker niet, nooit in zijn schoenen gestaan en schrijven is een mooi ding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inderdaad ook een raam en daar kan de glazenwasser met zijn lange stok niet bij vanaf het maaiveld omdat er een plat dak onder zit. Die moet ik zelf af en toe doen. Ik doe het iets minder vaak dan de glazenwasser moet ik bekennen. Die komt 4x per jaar, kost me 40 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Madelief
Jaap. ik heb geen buren....
Maar samen met mn vriendin zullen de ramen wel gedaan zijn voor de kerst hoor!;)quote>

Hee lieffie ben benieuwd hoor of dat je gaat lukken :) Heb al een paar keer als het hierover ging gedacht aan wat voor huis jullie moeten hebben en hoe je dat geteld hebt zeg das al een hele klus lijkt me dat tellen dan he. Dus als je nu zou beginnen moet je er 20 per dag ongeveer doen, dus das dan 40 kanten per dag pffff LOL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Jaap
Geen buren,
Tja, dus dan woon je mooi afgelegen.
Dan is het ook wel logisch dat een glazenwasser iets meer kost. Moet ie ver rijden.

Ik denk trouwens dat je wel buren hebt, ze wonen alleen iets verder weg.
Of je woont op een eiland met 1 huis.quote>

Wij woonde vroeger op eilandje met 1 huis, maar ook dan heb je buren hoor Jaap, dus dah ga nou ook nie echt op
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, ik snap je hoor.

Ik heb twee keer achter elkaar een apexresectie gehad.

Onder je gebit je kaak doorboren.

Dat doet pijn, om gillend gek te worden.

Ijspak op m'n wang. Stijf van de pijnstillers.

Dan lonkt het forum echt niet.

Ben je blij dat je het leven hebt.

Zoiets bedoel ik.

Misschien moet ik mijn forumcontacten aanboren en via "allerlei wegen" gaan roepen.:)

Je weet nooit hoe een koe een haas vangt.

Ze komt echt weerom.

Witte, ik ga wat eten.

Een groet.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij per direct dat lijntje geven van wat alles gratis is en je elkaar wil geven?

Heb er de rust niet voor om het op mijn gemak te zoeken. De rede waarvoor zal ik dan wel op dat draadje zetten.

Kortom, ben naarstig op zoek naar mensen die spullen willen krijgen want anders gaat het naar de stort. En poehee! Ik ben opgevoedt met het idee dat alles wat je gebruiken kan niet weggooit. Dus die stort, breekt mijn hart al, laat staan degene die het allemaal met zoveel moeite bij elkaar gesprokkeld heeft. Binnenkort uitverkoop dus, maar wel op desbetreffend draadje. Als ik die vind.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...