Spring naar bijdragen

woensdag 30 november

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 289
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

He, kransgenoten, Soothe in particular natuurlijk, maak er wat van.

Welkom voor de nieuwen.

Hier rijgen de droge dagen zich aaneen.

'n Minderende minderaar, zeg maar, mooi gezegd.

Want ik blijf mezelf als minderaar zien, never komt niet in m'n boekkie voor.

Drukdrukdruk hier, dus ben weer weg. Doeoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Soothe,

Je laatste zinnen vatten het mooi samen.

Het Bourgondische waar ik naar verwees is hoe het is tussen mij en mijn partner en dierbaren,

dus gezelligheid met eten en drinken (vooral drinken).

Drinken tot ik out ga zijn waren mijn privé binges.

Het stuiteren heeft vooral te maken met gedachten over alle gebeurtenissen die me hebben doen inzien dat ik moest stoppen.

Ik ben hier, heb me aangemeld voor een behandeling, dus het begin is er… :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirk, dat is goed nieuws :present:

Gretsch veel succes, ik baal ook altijd van de woensdag!

gek eigenlijk, ik neem me voor om er vrolijk doorheen te gaan, maar ben nu al chaggerijnig en ik moet straks nog werken, en dan komt er een meneer voor mijn ketel, want er moet ws een nieuwe ketel in mijn huis, anders heb ik straks een nieuwe badkamer, maar geen waterdruk , maar dat gaat een hoop extra centjes kostten,

gelukkig had ik mijn kerst al geboekt voor ik dit wist ;)

toch bedenk ik me , dat chaggerijnige op de woensdag moet toch tussen m'n oren zitten, dus lach opzetten en werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Gretsch hier waar alle draadjes samenkomen, ach joh dan heb je tenminste lekker een eigen draadje hier joh :) Leuk dat je het heb weten te vinden, geld natuurlijk ook voor Ans. Let soms maar niet op de drukte hier, laat het gewoon over je heenkomen en dan rol je er vanzelf in. Ikzelf ook nog niet zo lang hier en ook nogsteeds dat ik dingen vergeet of door elkaar haal of zo en allemaal , maar dat mag de pret niet drukken tenslotte. Je kan hier alles kwijt en als je echt ergens mee zit gillen zoals de andere dames hier zouden zeggen. Ja soms hie net een soap, tis een soort "rare familie of straat " hier.

Maar onthou je kan er veel aan hebben, let wel op want ook hier geldt woorden geschreven komen soms anders over dan dat je iemand gewoon zou spreken. Dus voel je niet te snel op je tenen getrapt en vraag gewoon dan iets bedoelt wordt. Zo preek of inleiding van hoe ik soms hier ertegen aan kijk. Pff waar haal ik al die woorden vandaan zeg. Zeker te weinig geslapen vannacht, zouden ze bij de buren een koe aan het slachten zijn geweest? Nou fijne dag nog allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Gaby is natuurlijk wl een tegenvaller, maar dan hoef je daar voorlopig niet meer druk over te maken als dat allemaal in 1 x allemaal klaar is. weet niet waar je ketel zit tov de badkamer maar dan alles in 1 x klaar geen gezeur achteraf en laat je goed informeren over nieuwe ketel he. Sukses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach welnee Boll, als ik me daar druk over zou moeten maken, maak ik het mezelf alleen maar moeilijker joh. Van een arts ofzo kan ik vanalles verwachten als ik een afspraak heb. Maar kan toch niet verwachten dat me buren bv thuis zijn als ik ze nodig zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou in sommige dingen vind ik het heel lastig hoor, zeker omdat dingen soms verkeerd opgevat worden en dan dat dingen niet duidelijk uitgesproken worden. Ik heb dan zoiets pfff in een gewoon geval kan je de telefoon pakken en dan dingen duidelijk maken. Daarnaast is bv humor ook lastig als je elkaar niet vanuit het eggie kent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...