Spring naar bijdragen

Donderdag 1 december 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 220
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Sowhat, ouch! Ik heb sinds vrijdag besloten om 'cold turky' te gaan, meestal is donderdagavond de eerste 'langzame borrelavond' en vrijdagavond mijn doorzakavond. Dus morgen wordt voor mij de vuurdoop. Ik heb geen zin, maar wel 'honger', merk ik.

Jij hebt nu 2 drankjes op? Maar je wilt niet meer, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ik het begrijp Sowhat.

Als je er al langer mee loopt is het misschien opgekropt, uitvergroot en zou je iets kunnen beslissen wat later moeilijk terug te draaien valt.

Daarom is proberen terug te komen in de normale modus, in rustig water, en dan alles objectief op een rijtje zetten de beste optie, denk ik...

Sterkte en wijsheid :heart:

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Ans,

Het is Harry.

Harry dronk bijna dagelijks Teveel, vandaar mijn naam.

Intussen is Harry nog niet alcoholvrij, dat wil zeggen: geen stopper maar wel heel sterk geminderd.

Het is nu nog maar heel zelden Teveel en intussen alweer een dag of zeven "droog", dat is geen prestatie, gewoon geen zin.

Het gaat goed dus en dat komt voor het grootste deel door dit forum.

Kan niet uitleggen hoe dat werkt maar het werkt en daar gaat het om.

Wens je alle succes,

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So what, een week binger? Betekent dat week op, week af?

Ik heb/had meestal tot dinsdag/woensdag nodig om te herstellen, en dan ben ik weer klaar voor de weekend binge... Ben wel vaker op eigen kracht een tijdje gestopt, en wat was het lekker om zonder kater wakker te worden en nuchter weekend te vieren! Dat houd ik me nu ook voor: normaal wakker worden en niet pas om 1500 's middags me weer een beetje mens voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ans je bedoeld met honger natuurlijk trek in drank hé? Weet je ook dat als je trek hebt en je eet, dus als je maag vol zit, de trek weg gaat of in ieder geval minder wordt?

Oei morgenavond een moeilijke avond. Ja als je veel op het forum komt, kunnen we je misschien helpen om het wat makkelijker te hebben.;)

Sowhat ik vind het toch ontzettend knap dat je het bij 2 glaasjes hebt kunnen houden en niet door gegaan bent. Toch een teken dat je een hoop kracht hebt. Voor jou een bos :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was even aan de telefoon...

Har, fijn je weer te zien, en fijn dat het goed met je gaat :heart:

Ans welkom hier, hoop dat je het naar je zin gaat hebben...

Sowhat, ja, je hebt al eerder het één en ander los gelaten over jullie relatie, ook in verband met de kleinkinderen, dus het speelt al een poos inderdaad.

Hoop dat jullie er samen echt uit gaan komen, heb het gevoel dat jullie het samen echt waard zijn (klinkt misschin raar).

Luitjes, ik ga afsluiten, morgen weer een dag...

Voor de avondploeg nog een fijne avond en straks lekker slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, Harry. Wat ik wel een prestatie vind is dat je in ieder geval kunt minderen! Mij lukt dat niet, ja, hooguit drie weekenden en dan boem! in week 4 de Mega-Binge.

Ik begrijp geloof ik wel al een beetje wat je bedoeld mbt het forum. Het is een verademing om zo open te kunnen zijn over mijn drinkgedrag. Ik praat er anders met niemand over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, ja, bierhonger:D. Ik haal mijn hondje op vrijdag altijd bij mn familie op, en de gewoonte is dan: bier. Ik neem niet altijd, maar meestal wel. Ik moet er doorheen, kan moeilijk niemand meer zien, of de hond 32u p/w alleen laten... Op 't werk is het momenteel vrij stresserig dus dan zit ik al gauw om 1600 'O lekker, straks een biertje'.

Thuis lukt het wel, er staat nu ook bier in de koelkast, taal er niet naar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowhat dat muziek horen en ook dingen zien is dat een beetje te vergelijken met een delirium of is dat weer anders. Want dat had ik bijna iedere dag. Zag grote spinnen tegen de muur omhoog lopen. Vreselijk akelig was dat.

Jootje het doet me verdriet te horen dat je al weer een week aan het drinken bent meid. En het nare van alles is dat je er niet eerder mee op het forum gekomen bent.

Je hoeft niet bang te zijn, wij kunnen jou niet veroordelen, daar hebben we het recht niet toe maar misschien hadden we je wel kunnen helpen om het niet zo ver te laten komen.

Probeer, als het nu weer gebeurd, eerder te komen.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil je mn Chihuahua even lenen voor een knuffel? Het lost niets op maar doet toch goed:)

Als je een luisterend oor/lezend oog nodig hebt dan bied ik me graag aan hoor. Maar kan me voorstellen dat het vreemd is bij iemand die je niet kent. :present:

Is jezelf afleiden een optie? Lezen, DVDtje kijken, wandelen, een taart bakken (mijn afwijking, als ik ergens mee zit dan ga ik bakken of koken, net mediteren)?

Door dat rotspul ga je je alleen maar rotter voelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: bolletje
Sowhat dat muziek horen en ook dingen zien is dat een beetje te vergelijken met een delirium of is dat weer anders. Want dat had ik bijna iedere dag. Zag grote spinnen tegen de muur omhoog lopen. Vreselijk akelig was dat.

Jootje het doet me verdriet te horen dat je al weer een week aan het drinken bent meid. En het nare van alles is dat je er niet eerder mee op het forum gekomen bent.
Je hoeft niet bang te zijn, wij kunnen jou niet veroordelen, daar hebben we het recht niet toe maar misschien hadden we je wel kunnen helpen om het niet zo ver te laten komen.
Probeer, als het nu weer gebeurd, eerder te komen.:sun:quote>


Ik ben er geweest hier hoor
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Jootje, ik hoop dat je morgen zo sterk bent om weer te stoppen en er voor te gaan. Het voelt zoveel beter als je nuchter in het leven staat.

Houd je haaks hé?

Zo kanjers de Bol gaat er een puntje aan zuigen. Ze hebben net gebeld en komen me morgen om 8uur halen:angry::o:devil: Gevraagd of ze niet nog wat eerder konden komen. Flauwekul zeg, maar goed. Ik weet niet of ik morgenochtend nog even op het forum kom maar wens in ieder geval iedereen een fijne nachtrust toe.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...