Ans Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Haha, o jee, Jane. Misschien kunnen we dan maar beter een Chihuahua draadje beginnen:D In ieder geval: Fijne dag nog vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Ans, als je tips en adviezen aanklikt dan zie je het meteen staan. Ik heb het voor je naar boven gehaald. O en ik heb een teefje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 @Bolletje; ik moet even uit gaan loggen, ik kan alleen het huisdierkwartier vinden uit 2009? Als je t leuk vindt dan stuur ik anders een fotootje met PB (weet nog niet hoe dat werkt, maar dat vogel ik wel uit). Spreek ik je later weer? @Iedereen, nogmaals fijne (werk)dag en hopelijk tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 juist Made. Mijn partner had ook Asperger en met een intelligentiequotiënt van 149 het erg vaak moeilijk met zijn gevoelens. Dat zie je heel vaak bij deze mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 madelief maar dat wil zeggen..dat jij hier onder lijd het is allemaal hartstikke erg wat je partner mankeer maar andersom houd hij geen rekening met jou en ben je meer ongelukkig dan gelukkig je zit altijd alleen en als hij er dan is ,dan is het nog meestal niet leuk wil je de rest van je leven dan zo doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Hi Bolletje, nog snel een laatste berichtje: bedankt voor het bovenhalen! Vanmiddag of vanavond plaats ik een foto. Ben ook benieuwd naar jouw meisje! Gr Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Goedemorgen allemaal! gister ook naar Labyrint gekeken, interessant. Wat de plaatjes betreft deed het mij ook wat denken aan EMDR. Verder weinig bijzonderheden te melden, behalve dat (zeer off topic) mijn TV. in orde is. Vanmorgen is er een monteur geweest, er zat een chipje los, waarschijnlijk is de tv gevallen bij het transport. Maar goed, ik ben bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 tina daar hoefde je toch niet voor te betalen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Snoep, Jawel, maar dat kan ik declareren bij de winkel waar ik de tv heb gekocht. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Madelief, het klinkt allemaal erg zwaar, goed voor jezelf zorgen. Hoe lastig dat soms ook is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Te prive, dus weggehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 yaja en ekster wat knap van jullie :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Madelief, aan elke relatie mankeert wel iets en ik denk zelf dat er aan elke relatie gewerkt moet worden. Wat jij schrijft lijkt mij ontzettend lastig, dubbel zwaar zeg maar. Ik snap ook dat je er niet zomaar een streep onder zet, zeker als je elkaar al zolang kent. Maar enfin, makkelijk is anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 goedemorgen, behoorlijk laat, gisteren mega slechte dag. heb nu besloten om meer eens met een psychiater te gaan praten en te beginnen met anti-depressiva. want dit schiet niet op. zie er tegen op om daarmee te beginnen, maar er moet gewoon wat gebeuren. verders weinig te melden. fijne dag allemaal.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 misschien wel verstandig toine. en madelief je zet toch geen punt achter je relatie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 madelief ik den k dat je mijn bedoel inplaats van hannah je komt bij mijn gewoon vaak ongelukkig en eenzaam over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Originally posted by: igormisschien wel verstandig toine.en madelief je zet toch geen punt achter je relatie???quote> Gisteravond bijna wel Igor!Maar soms moet je ergens een nachtje over slapen.Dus nee ik ga niet zomaar weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Originally posted by: snoepjemadeliefik den k dat je mijn bedoel inplaats van hannahje komt bij mijn gewoon vaak ongelukkig en eenzaam overquote> Snoep het liep allemaal een beetje langs elkaar heen.Terwijl ik antwoorde op Hannah, belde mn partner, en het gaat hier allemaal nogal snel, dus ik zie nu je berichtje.Maar het is eigenlijk vergelijkbaar.Hoe is het met je keine lieverd?Koorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 pff madelief. zal er wel heftig aan toegegaan zijn dan. nou hopen dat het vanavond weer koek en ei is dan. maak er wat van samen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 Igor, ja dat komt goed hoor! Koek heb ik niet in huis, ei wel! Nu ga ik me even nuttig maken, anders word het hier een zooitje. Ik heb ondertussen ook al 2 falafalballetjes op, ik heb steeds enorm veel trek. Als ik nu wat ga doen vliegen die caloriën er wel weer af....hoop ik. Tot later! Ik spiek wel af en toe hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 madelief ja die is echt ziek..koorts, overgeven ,hoofdpijn normaal zit hij nooit een minuut stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 och snoepje verwen hem maar lekker, net nu het een spannende tijd is of is hij niet zo jong meer dat hij nog in de goedheiligman gelooft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 igor hij is 7..januari wordt hij 8 hij gelooft beetje wel niet maar dit is echt een virus die rond gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 heeft hier iemand ervaring met AD? helpt het echt of wordt je er een zombie van? hoor graag toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 december 2011 Rapport Share Geplaatst 1 december 2011 toine ik zit ook aan de ad. het duurt eventjes voor het werkt, maar het werkt echt en ik ben geen zombie......... geloof ik wat voor ad heb je gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden