Spring naar bijdragen

vrijdag 2 december


igor

Aanbevolen berichten

Ja hè Bor,

Ik geniet ook steeds wanneer ik iets voor de oude dame kan betekenen. Soms is het moeilijk hoor, want ze is 88 en altijd een verwende, supereigenwijze vrouw geweest en niet erg hartelijk. Toch wordt ze wat milder en begint het te waarderen dat we er steeds voor haar zijn. Ik denk altijd maar dat ze zichzelf ook niet gemaakt heeft en ik weet ook niet hoe ík dan ben, tegen die tijd.

Liefs,

Lytse.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja Lytse, eerder oorzaak dan gevolg denk ik, en andersom. Het begint altijd heel onschuldig, en dan bevind ik me plots ergens aan een toog, midden in de nacht. Gelukkig niet ver van huis, en aan de overkant waar mijn vriendin woont zelfs, en heb ik weer veel dingen tegen haar gezegd die niet kunnen. Bij een dronken mens komt de waarheid boven zeggen ze toch ?

Ben nog steeds aan het uitzoeken of ik dit allemaal wel wil en dat durf ik al eens te verdrinken, jammer genoeg.

Borretje, ik kom je kidnappen of zo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Borrie, ik begrijp je wel, maar ik tracht nog steeds te denken dat ik het kan wat betreft drinken. Ongelooflijk stom en hardhoofdig :angry:

Wat betreft vriendin.... geen verkeerd beeld krijgen hé !! Ik heb daar gestaan op haar verzoek en haar rustig (in een roes weliswaar) proberen uit te leggen dat ik hier nog niet klaar voor ben, dat ik DE stap nog niet kan maken etc etc. Geen geroep en/of getier hoor. Daar pas ik voor. Gewoon gelatenheid en alleen nog zin om verder te drinken.

Nadien heeft ze me weer omgetoverd met de mantel der liefde en modder ik verder aan.

Als ik nu die vonk ook eens zou herontdekken, het zou misschien beter kunnen gaan.

Mea Culpa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee nee Borrie, ben ik zo onduidelijk ?. Ik was 's middags een stukje gaan eten, wijntje er bij gedronken en dan even langs die toog. Zij was gaan werken en in de vroege avond thuis. Ik was op haar verzoek bij haar thuis gekomen. Tot 2x toe zelfs, om te praten, uit te zoeken hoe het zit, waar ik naartoe wil etc etc.

Ik zoek hier geen goedkeuring hé, heb het alleen moeilijk met mezelf en ja, ik doe dat mijn eigen aan :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schamen is niet nodig Will.

Ook ik maakte het een beetje bont.

Drank geeft een neerwaartse spiraal Will.

Je lijkt me een redelijke dosis gezond verstand te hebben.

Een harde werker ook.

Dit gedoe moet je aan kunnen pakken Will.

Ga er voor.

Het hoeft echt niet van mij hoor.

Ik vind het een beetje zonde.

Is toch jammer kerel.

Will ik vertrek.

Groet.:present:

Aanp: mega taalfout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice to have een grote broer waarmee je blijkbaar toch bestwel veel op dezelfde gedachtelijn zit. Ookal hebben we elkaar nooit gekend toen we opgroeiden.

Dit elke keer weer te beseffen na een goed gesprek, verzacht de pijn en het gemis uit het verleden wel, het maakt voor mij heel veel goed!

Blijkbaar bestond er altijd net zo een mafkees als ik, als ik me op sommige momenten eenzaam en alleen in mijn zijn voelde. "Waarom begrijpt nou niemand waarom ik zo reageer zoals ik reageer?" :)

Ergens anders, was er iemand met hetzelfde gevoel maar met andere ervaringen en andere input.

Leuk en fijn te horen, hoe hij ermee omging en te zien wat er van hem geworden is.

Dat 2 ongeveer dezelfde karakters zulke andere wegen hebben bewandeld en dat de kern nog steeds hetzelfde is gebleven.

Ik vind dat een mooi ding om te beseffen. Dat vind ik nog belangrijker dan stil te staan bij het feit dat wat hij deed, ik nu na een hele grote omweg ook doe of ook voel. Het heeft mij in het begin best pijn gedaan, te beseffen dat wanneer ik anders opgevoedt zou zijn, ik heel anders in het leven gestaan zou hebben.

Maar nu ben ik eigenlijk best wel blij met hoe het gelopen is zoals is, want anders hadden we maar saaie gesprekken gehad denk ik. :D

Of wederom een mega verwijdering. Want we doen het allebei op onze eigen manier en zijn allebei hartstikke eigenwijs! Ik ben blij met het feit, dat mijn broer zich open gesteld heeft voor mij en ik voor hem. Want dat is een grote bijdrage in ons leven geweest. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hè Jopie. :D

Was wel even moeilijk hoor toen ik hem ontmoette. Ik had namelijk een beste vriend die ook mijn broer was geworden en die wilde ik zekers niet aan de kant zetten.

Heeft toch wel een heel tijdje geduurd voordat mijn nieuwe aangegroeide (extra broer en pa) dat konden accepteren.

En mijn beste vriend ook, want die deed ook meteen heel wat stappen terug.

Maar het zit blijkbaar in de familie eigenwijs zijn. :D Ik heb in mijn leven 3 broers en 1 zus. :D Aan die zus moeten ze dan ook wennen want dat hadden ze niet verwacht. Ik denk eigen schuld dikke bult, want mijn pa had zoveel surogaatdochters verzameld die allemaal bang waren voor wanneer ik ooit eens bij mijn pa zou komen. Toen ik dan eindelijk kwam, deed iedereen zoveel zijn best om vriendin met me te worden dat ik de stilste die geen moeite nam om leuk gevonden te worden, het meest toffe vond. :D

En da is tijdens een dronken avond mijn zus geworden. :D

Alleen wel jammer, dat drank en drugs bezit van haar genomen hebben. En dat ik uit zelfbescherming (ik lust m graag en spannend doen met chemicaliën ben ik soms ook wel voor te vinden in bepaalde buien) een beetje afstand genomen heb. Jeps mijn pa had typische surogaat dochters. :D

Maar wat wil je, als je 27 jaar moet wachten voor een omgangsregeling?

Ik snap die dolle vaders dan ook wel, die op de eifeltoren klimmen met een spidermanpak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:present:

Originally posted by: kirky

Goedemiddag .

Eindelijk weekend .quote>

Vind ik een beetje zacht uitgedrukt Kirky :D

In mijn beleving is het:

EINDELIJK WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rose::moon::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...