Gaby Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Een hele goedemorgen Frummels brrrr......... koud, moet nog ff wakker worden is er al koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 mogge allemaal, heerlijk geslapen jullie ook? even koffie enzo vandaag relaxdag, sauna enz vanavond biefstuk met aardappel kroketjes.....hmm jaja ben altijd met eten bezig, in ieder geval beter dan drank gaan jullie nog iets leuks doen? toine;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 goeiemorgen mensen hier ook droog gelukkig, gister al 3 keer natgeregend, niet meer gewend he, wel verwend:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 ik ga werken, Fleur beterschap en een snel herstel gewenst allen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 werkze gabs! Ik ga ff meppen is ook niet verkeerd. Bellefleur :present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedemorgen allemaal, Twee dagen weinig geschreven, gister helemaal niet, te weinig tijd. Wel gelezen. Jootje en Sowhat en Ans, sterkte Fleur, snel beter worden Nu snel aankleden en dan naar de psycholoog van onze zoon. Met zoon gaat het beter, die is zich kapot geschrokken...... Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Goedemorgen allemaal. Gisteren een verjaardag gehad waar ik tegen op zag. Het was mijn zus dus ik kon niet wegblijven natuurlijk. Normaal gesproken worden dat slemppartijen tot diep in de nacht. Heb 2 wijntjes op want het zat er al wel in dat het moeilijk zou worden. Toch ben ik trots op mezelf dat ik het heb weten te beperken, vroeg naar huis ben gegaan en vroeg naar bed. Geen kater dus en deze dag is niet verloren. Ik ben op en kapot als het ware, doodmoe mezelf de week doorgesleept. Gelukkig vandaag vrij, lekker wat frummen en tutten in huis. Nieuwe recepten uitproberen dit weekend. Hopen dat ik een beetje uitrust. Anyweetjes, vanaf vandaag weer droog natuurlijk. Jootje:heart: probeer vandaag niet te drinken meis. Koop bloemen voor jezelf ipv drank. Of iets speciaas lekkers te eten. Ans, Sowhat en alle anderen sterkte vandaag. Liefs, Jeannet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Wat is het stil hier. Nou, dan ga ik nog ff door:D Vandaag zal ik een brief opstellen aan mijn huisarts. Zojuist het boek, Nou, vooruit nog eentje dan"van Mariette Wijne (what's in a name;-)) voor mezelf en voor haar besteld. Die lever ik af samen met den brief. Opdat ze 't gaat snappen. Het zit de hele week al in mijn hoofd. Ik voel me toch wel een soort van afgewezen. Doet erg zeer ook al relativeer ik me een ongeluk. Dus actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Dat is leuk Kirks. Lekker puzzelen. Succes ermee en laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gretsch99 Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Morgen Allemaal, en toen was het WEEKEND!!!!! Zaterdag verjaardag van vriendin dus dat is een valkuil. 5 dagen niets gedronken, dus op zich gaat het wel aardig, nu het weekend nog. Greetz M Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 slaapt iedereen nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 2 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzlaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 hoi igor. ja het is rustig hier.... verder ook weinig te melden. ga je nog iets leuks doen van het weekend? groetjes toine:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 truste borr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 goed, voel me lekker. zie er natuurlijk ook lekker uit he beetje last van mijn schouders gevallen. zie alles weer helder zoek wel nieuwe uitdaging, weet nog niet wat hoe is het met je borr? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 klopt helemaal! spanning zoeken in andere dingen en doorzetten. het is niet altijd makkelijk, maar ach zo slecht is het nou ook weer niet, we leven nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 wederom klopt dat heb ik zo erg de angst voor de angst en daardoor soms gevaarlijk los gaan. heb dingen gedaan die wil je niet weten. zorgen voor zelfvertrouwen en perspectief en niet altijd alles of niets gedachten berusting.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 heb ik ook in de super, al die mensen om je heen, wordt ik helemaal hyper van, zit tussen de oren he. succes en opzouten nu;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Héhé, goedemiddag samen Ik ben er nog hoor, gewoon een turbulente week achter de rug. Relatieproblemen, drankproblemen (ja wat anders ?), te veel werk, etc etc. Maar we blijven gaan hé. Oe is't ierre ?? Ik zal toch geen 5 dagen terug moeten gaan lezen hé, hoop ik ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Super, Wat ga je al goed joh. Ik wens je een lekker, alcoholvrij weekend. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Hallo Toine, Geen flauw idee wat ik vanavond zal eten. Ik ga naar het verpleeghuis waar mijn schoonmoeder is. Ter gelegenheid van Sinterklaas organiseren ze een maaltijd voor de bewoners en max. 2 familieleden. Ik weet niet eens of het warm eten is of een broodmaaltijd. Als ze het maar leuk hebben, toch? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Tja Borrie, op alle fronten wel. Beetje zure nasmaak en de zin om te zuipen is even heel erg ver weg. Vandaag plots dag 5 zonder één drup. De zin om me te settelen in een nieuw gezinnetje is ver weg, ondanks ze er alles aan doet om me het naar de zin te maken. Ik ben blijkbaar erger beschadigt dan ik dacht. Weekend staat opnieuw voor de deur en ga me zachtjes opsluiten denk ik. Geen drank in huis, geeft me toch een beetje zekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 Lytse Toineman, ik fritjes vanavond, niks speciaals Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 december 2011 Rapport Share Geplaatst 2 december 2011 @ Will, relatieproblemen? Drank oorzaak of gevolg? Ik hoop voor je dat het kennismakingsstrubbelingen zijn (wat een mooi woord voor scrabble!). Dat soort dingen hoort erbij: wat bedoelt ze precies, territoriumproblemen enz. Ik hoop dat je humor je niet in de steek laat, oude roerganger! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden