lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 rouwen duurt gemiddeld een jaar maar ja wie is gemiddeld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 je bent een mooie jij Snoep: ik ben blij dat het bij jou ook zolang heeft geduurd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hei allemaal, Donderdagavond alles droog gehouden net als gisteren! Vandaag doe ik mijn uiterste best oom verder droog te blijven want er komt straks bezoek.... Pfff! Het is de hoogste tijd om niet alleen eerlijk tegenover mezelf te zijn maar ook tegenover mijn vrienden! Ik hoop op begrip! Ze kennen mij allen als eentje die graag iets drinkt en dan veel leute maakt!!! We zullen zien, hé!! Maar ik zal alleszins m'n best doen!! Sorry, heb nog niks terug gelezen en hoop dat ik hier niet midden een discissie val! Liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: jane4Anders kun je weer helemaal opnieuw beginnenwant zodra je drinkt heb je spijten wil je weer stoppen,vraag maar aan Sha:heart:quote> En de weg dan terug is veel moeilijker en ik moet helaas zeggen dat ik nu uit ervaring spreekdat weet je van me Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hey pretletter jij ook weer even gezellig in beeld ervoor gaan vanavond hè Knuff! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: snoepjeik weet het alemaal welen ben ook in de rouw denk ikmaar had gewoon nooit verwacht dat het zolang zou durenquote> Duurt een eeuwigheid Snoep, bereidt je daar maar vast op voor. Een heel leven lang namelijk met vallen en opstaan. Sta op en volg je eigen nuchtere koers, heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: jane4je bent een mooie jij Snoep:ik ben blij dat het bij jou ook zolang heeft geduurdquote> is jammer voor jou natuurlijkmaar ben wel heel blij om het te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Knuffie ga je vanavond aan je vrienden vertellen dat je niet meer drinkt in 2011 , kop op he, je zal zien dat het meevalt, degenen die aandringen, drinken zelf vaak (iets) teveel Fijne droge avond,kom je je nog even droog afmelden vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoep zit er wel wat in je maag? Ja ik vraag dat iedere keer maar ik kan me nog herinneren dat, als ik zo met trek bezig was, ik gewoon vergat om te eten. Vanmiddag bezoek gehad en gezet dat het me spijt maar dat ik helemaal geen drank meer in huis heb. Was niet erg hoor hij had z'n eigen drank mee genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: Spud Originally posted by: snoepjeik weet het alemaal welen ben ook in de rouw denk ikmaar had gewoon nooit verwacht dat het zolang zou durenquote> Duurt een eeuwigheid Snoep, bereidt je daar maar vast op voor. Een heel leven lang namelijk met vallen en opstaan. Sta op en volg je eigen nuchtere koers, heel veel succes. quote> ik weet hettoen ik bij de bouman kliniek liep had mijn begeleider het me ook al verteldhet is levenslang.....en dat maak me angstig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: bolletjeSnoep zit er wel wat in je maag? Ja ik vraag dat iedere keer maar ik kan me nog herinneren dat, als ik zo met trek bezig was, ik gewoon vergat om te eten.Vanmiddag bezoek gehad en gezet dat het me spijt maar dat ik helemaal geen drank meer in huis heb. Was niet erg hoor hij had z'n eigen drank mee genomen.quote> nu wel...maar kan inderdaad gewoon niet etenis ook zo tik van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoep betekent dat dat je je nu weer wat rustiger voelt nu je wel wat gegeten hebt? Dat zou mooi zijn zeg. Je komt er wel hoor maar het kan soms zo verrekte moeilijk zijn, en inderdaad dan wil je wel eens alles vergeten en niet meer hoeven te vechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hei sha'tje:heart: Ja,nu mijn best doen!! Bezoek is hier!! Enja, gaby, nu ga ik mijn vrienden vertellen wat, hoe, en .... Tot morgen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 kiezen is verliezen ook weer zo'n oud waar gezegde, dan nog altijd de keuze wat je wilt verliezen, meestal wil ''men'' niet kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ik ga ff liggen, heel moe inene, snoep hou je taai, en neem de voor jou beste beslissing , sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Goedenavond frummers, weer het nachtje aan het doen. Fris en wel. Hoe gaat ie ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: Hannah1Dan heb je 2 keuzes Snoepje,of tevreden zijn met hoe je je nu voelt.Of je gaat weer drinken.Beiden ken je nu.Ik ken iemand die voor het laatste heeft gekozen.Laat ook kinderen naZuipt zich helemaal kapot.Tjaquote> tevreden zijn hoe ik me nu voel kan ik niethet moet veranderenheb inderdaad momenten dat ik denk kan mijn het schelenga lekker weer drinkenmaar weet dat ik dan nooit meer ophoudthet is een geluk dat dat ik kinderen heb want anders was die keuze niet moeilijk geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoep, even filmpje kijken of spelletje met de jongste doen even proberen met wat anders nu bezig te zijn ik moet even wat doen maar Snoep...ik ben gewoon thuis hoor!! tot latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Bor, even voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 is goed sha:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Dat is Snoepie, als je dag in dag uit aan het vechten bent om je hoofd boven water te houden en niet te drinken, dan heb je van die momenten dat alles je geen moer meer kan schelen. Maar echt, morgen zal je je trots voelen, dat kan niet anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 nee bolletje,,dat zou maandag weer zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hiersé, ons fleurtje sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ik moet hier gaan uitrukken. Bootje wacht Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden