Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoep wat ellendig toch dat je nog steeds die strijd voert, ik hoop echt dat dat snel minder wordt, of heeft het misschien toch te maken met de 1e stap? aanvaarden dat ik niet kan drinken? of hoe was ie ook weer precies? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Jane, ik snap em!! Ik begrijp je...en dat is waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 gaby ik kan het ook niet aanvaarden ik voel me gewoon een buitenbeentje sinds ik niet meer drink een volk apart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 1. Wij erkenden dat wij machteloos stonden tegenover de alcohol - dat ons leven stuurloos was geworden Snoep het Leven kan vreselijk saai zijn, maar alleen jij kan daar verandering in brengen, het sleutelwoord is altijd ''actie'', maar kun je er niet gewoon van genieten om lekker in bed te liggen? Voorheen ging ik heel vroeg naar bed, om maar niet te hoeven drinken, om de dag voorbij te laten gaan etc etc , nu ik me wat beter voel , ga ik ook wel vroeg naar bed, met een bakkie thee en dan kan ik er echt van genieten, lekker tussen de schoon gewassen lakens, laptop erbij, tv, alles wat ik wil... wat zou jij anders willen zien in je Leven Snoep? en wat voor stappen zou je kunnen ondernemen om in die richting te komen? geloof niet dat drinken je daar verder naar toe brengt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoep vertel eens, wat voor spannende dingen deed je dan toen je nog dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ik heb altijd al een buitenbeentje willen zijn net even iets anders als de doorsnee gemiddelde mens en die drinken over het algemeen wel een glaasje dus ik heb mazzel nou ja, hier dan weer niet echt hier zitten we met veel meer andere gezellige buitenbeentjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Jane dat vraag je toch niet hier zo openlijk wat voor spannende dingen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 doodse stilte....trommelgeroffel....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 wacht iedereen nu op het antwoord van Snoep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 door de weeks lig ik ook altijd vroeg maar in het weekend is ex er natuurlijk en kan ik moeilijk op zaterdag avond om 7 uur in me bed gaan liggen komt de relatie ook niet ten goede daarom is het weekend ook zo moeilijk morgen komt ook iedereen hier om sinterklaas te vieren en daar hoort voor mijn drank bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 toen ik nog dronk was ik op het moment dat ik dronk wel een stuk gezelliger ik zit nu de avond uit met een rot humeur en verpest met dit humeur de relatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 jij denkt dat je met je humeur het verpest ik denk dat je ex blij is dat je niet meer drinkt heb je het hem wel eens gevraagd? heb je het je kids gevraagd? je weet wat ze je gaan antwoorden!! en morgenavond wordt het warme choco met slagroom!!! heeeeeeeeel veel slagroom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ik ben er even van tussen komt iemand binnen, tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ik zie wel wie er win Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoep, dus op zaterdagavond komt je ex, en wat doen jullie dan? tv kijken ,met het gezin? en dan ben je niet blij dat hij er is? en dat je nuchter bij hem kunt zijn? laat je hem ''oppassen'' gaat mams op stap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 mams op stap..zonder drank????? nou lekker gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Goedenavond Kirky alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: snoepjemams op stap..zonder drank?????nou lekker gezelligquote> oke wat doen jullie dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoepje, je kan waarschijnlijk zoals de meesten van ons, niet drinken, maar ik kan bv niet op m’n kop staan en ik kan ook niet drinken en ik kan niet, noem maar op, heel veel niet, toch heb ik geen andere keus dan dat te accepteren en te doen wat ik wel kan, daar voel ik me ook een stuk happyer bij om te doen wat ik wel kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoep je bent in de rouw over de drank en ja; van de doden niks dan goeds he? maar helaas het was al een haat/liefde relatie met die drank dus. je kon niet met en je kon niet zonder maar nu je al zo'n tijd zonder bent ben je fysiek al uitge-ontgift maar psychisch duurt dit proces langer, bij mij duurde dat tot ongeveer 1 1/2 jaar heb ik al eerder geschreven. Niet leuk om te lezen, en voor jou is het vast anders maar geef je over alsjeblieft en blijf volhouden. Anders kun je weer helemaal opnieuw beginnen want zodra je drinkt heb je spijt en wil je weer stoppen, vraag maar aan Sha:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 tv kijken ..maar die verschilt ook heel erg normaal ging ik dan boven kijken..maar wat ik al zei dat is ook niet gezellig ik heb een pest humeur...en dat verpest het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 jane je bent voor mijn ook een voorbeeld en ben blij dat het bij jou ook zolang heeft geduurd hoe wordt ik weer leuk en gezellig zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Snoepie weet dat deze strijd ook weer over gaat. Ja je zal misschien denken daar heb ik nu niets aan maar morgen ben je weer een stuk blijer dat je zonder kater zit, want dat is het risico als je gaat drinken. Want we weten allemaal dat je het niet bij 1 fles kan houden. Man teleurgesteld, jij zelf weer een rot humeur want dat komt morgen dubbel zo hard weer terug. Dan ben je verder van huis meis. Het kan je misschien allemaal niet zoveel schelen dat gepreek van mij maar probeer sterk te zijn lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 nou eh, zo leuk ben ik ook niet hoor zonder drank maar met drank soms wel en soms regelrecht een ramp dan kwamen alle verwijten die ik al voelde er als gif uit en dat gebeurt nu helemaal niet meer ik denk het amper nog en ben eerder geneigd oorzaken van iets ook bij mezelf te zoeken en er dan wat mee te doen, na het nodige uitstellen natuurlijk. maar ik merk wel dat ik lijfelijk weer 10 jaar jonger lijk meer geniet van smaken en de natuur kleine subtielere dingen belangrijker vind dan grote uiterlijke of materiele dingen. Ik zal ook wel moeten want bezit weinig meer. Maar de paniek daarover is weg. ik begin weer vertrouwen te krijgen en als dat even weg is, tja dan pak ik iets zoets onder mijn alcoholverslaving zat duidelijk een gat dat gevuld moet worden Of ik daar ooit van af kom weet ik niet, maar ik mag nu van mezelf dat gat vullen, wel bewust en niet obsessief en doorvreten, maar als ik weer in rustiger vaarwater kom, dan ga ik daar ook wel weer een stap in zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ik weet het alemaal wel en ben ook in de rouw denk ik maar had gewoon nooit verwacht dat het zolang zou duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden