Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Gaby, AR en Jane, bedankt voor de felicitaties en de mooie slingers! Madelief, nogmaals heel veel sterkte. Ik ben tot de avond uit de lucht. Moet aan mijn huiswerk, doe er ook nog een studie bij en loop deze maand hopeloos achter... even aanpoten. Tot gauw:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 hoe dom.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ga maar lekker even rustten Made, niet slapen lost ook niets op, dan zie je de dingen ook niet meer helder, Sterkte en hou je ons op de hoogte? we leven met je mee hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 madelief ik ga proberen er niet meer op te reageren het irriteert mijn vreselijk dit in mijn ogen lijkt het toch,,dat je blijft om het huis en de rijkdom het raakt mijn heel erg dat je zo met je eigen om kan gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: snoepjemadeliefik ga proberen er niet meer op te reagerenhet irriteert mijn vreselijk ditin mijn ogen lijkt het toch,,dat je blijft om het huis en de rijkdomhet raakt mijn heel erg dat je zo met je eigen om kan gaanquote> Snoep, jammer.Deze reactie doet me veel.Ik ben een "vechter" voor mijn kids, maar ook voor mijn grote liefde.Rijkdom interesseert me niet.Ik heb geen rijkdom.Waar baseer je dat op?Ook al is mijn huis groot, dan kan het ook nog zo zijn dat je zelf geen cent te makken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 heeft er iemand nog iets leuks te vertellen? ik wel..... wat ik eet.... ossenhaasje aardappelkroketjes jachtsausje rode kool salade hi...hmmmm wat een rotweer, zou gaan hardlopen, niet in dit weer dus.. groet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 madelief heeft dit al een duizend keer vertelt..... nou ik ook maar een keer woon ook in een groot huis hi ble.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Er is nog een optie, aan het drankprobleem werken. Madelief drinkt en de partner zuipt, dat vraagt om problemen. Dan mag je wel een groot huis hebben. (hoe vaak horen we dat) Altijd wel en kamertje om je te verstoppen. Een groot terras en veel tuin en bos. Ook nog een poort, om met de cabrio uit te denderen. Maar opgesloten op een eiland en de voetveeg zijn is ook niet alles. Wat heb je aan 811 ramen, als je de zon niet meer ziet schijnen. Actie madelief. Drank uit de weg en aan het werk. Stap één is de drank uit de weg. En je partner is ook een goeie voor dit forum. Dus doe er wat aan. P.S Even een aanvulling. Het bovenstaande wil niet zeggen dat ik het niet snap. Men zit in een soort wurggreep en dat is lastig. Hoe los ik dit op, zoiets. Het is zo, dat we op dit forum allemaal ons ding hebben. Scheidingen-ziekte-pillen, alles schuift voorbij. En zelf heb ik ook zo het één en ander, al zeg ik weinig. Het blijft staan, dat men door te drinken in de slachtofferrol kruipt. Stoppen is moeilijk, dat weet ik. Ook ken ik het vicieuze cirkel werk. Dat moet doorbroken worden. Het is belangrijk om de drank aan te pakken om nuchter met alles te kunnen dealen. Natuurlijk probeert men verstoorde relaties te lijmen. Men schuift niet ineens alles aan de kant. Voorwaarde blijft, dat men nuchter moet zijn, om het hoofd erbij te houden. Drank vergroot tot megapropporties uit. Men wordt zielig en komt tot weinig. My two cents. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hé die Albertje, Tjonge ik ben er zo gewoon aangeraakt dat jij niet drinkt, dat ik bij je bericht van gisteren vanzelfsprekend aannam dat je fris gedronken had en gewoon moe was. Gaat het al een tijdje niet lekker of was gisteren de eerste misser in tijden? Ik dacht dat je die dagpacts aanging voor steun aan anderen, maar blijkbaar nu ook steun voor jezelf. Maf! Ben er zo gewoon aangeraakt dat je hier een rots in de branding bent met alle steun die je andere geeft. Dat ik er helemaal aan voorbij ben gegaan dat jij het soms ook moeilijk kan hebben en steun kan gebruiken. Dus voor jou een voor dag 1, een om wat wolken in huis te laten verdwijnen en heel veel sterkte en succes met je te herpakken en snel weer lekker in je vel komt te zitten. Vandaag sluit ik me aan bij jullie pact in de hoop dat dat ook een beetje helpt. Heel veel liefs, Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Bij Toine draait het om eten. Groei niet dicht Toine. Fijne dag allen en houd het inwendig droog. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 hoi Krieltje:heart: dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 En als je van je af wil schrijven, mag je me best een mailtje doen hoor Albert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 weet ik Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 wat voor lekkers:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Dag lieve mensen, Door drukte heb ik de afgelopen dagen alleen meegelezen.... Jeetje zeg, de donkere dagen brengen ook donkere tijden/momenten voor ons he... Ik heb de verhalen gelezen en leef met jullie mee. Ik noem geen namen maar jullie weten het allemaal zelf wel. Hier is alles weer rustig, maar we zijn er nog niet. Wordt hard werken voor onze jongen en wij, als familie, allemaal. Diep vanbinnen nog erg verdrietig, maar probeer dat een plaats te geven. Het kan nu eenmaal niet je hele dag gaan beheersen. Vanavond gaan we surprises en gedichten doen bij mijn schoonfamilie: 17 man.....(incl kids) Altijd gezellig, maar wat duurt het soms lang....! Zucht, ik ga aan mijn gedicht beginnen en dan de surprise, die weet ik gelukkig al... Lieve mensen, ik blijf voorlopig ingelogd want het is allemaal pc werk. Ik kijk regelmatig even om het hoekje. Sterkte aan iedereen en: vanaf de 21e gaan de dagen weer lengen!!!! Liefs, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 AR, het is toch jouw huis, kan je niet zeggen, ik accepteer geen drank in huis ? Ik vind het zo jammer, je ging goed, kan het ook best en dan nu zo'n situatie. Succes in ieder geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ans, van harte met je eerste week, mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 schoensmeer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 kirk daar heb je toch van die speciale zwarte pieten smink voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 http://adwords.partyshopper.nl...html&page=list-details misschien ook bij de drogist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Uhm.... Vroegah, toen dat allemaal niet bestond, blakerden we een kurk (tja, moet je wel in huis hebben dus.. :$} zwart en dan smeren maar. Werkt perfect en gaat er ook nog eens makkelijk en zonder pijn eraf.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 das nog handiger Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 of even heen en weer door schoorsteen en goed vegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: kirkytsja , dan zou ik eerst een paar flessen wijn .............................quote> door de gootsteen moeten spoelen, dat kan inderdaad Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Frummers, het is te erg voor woorden, heb nog helemaal niets gedaan, ga nu echt ff wat doen! iedereen bedankt voor de adviezen en hulp, allemaal een fijne dag en heel veel sterkte voor hen die het nodig hebben, ik heb voor de zekerheid nog maar een halve refu genomen, dus ik neem vandaag de eerste niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden