igor Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 wat is er gebeurt madelief??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 ***** Te privé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Nou Madelief, dan was voor jou gister ook erg gezellig zo te horen sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 AR ik zie dat je je bij ons pact om de rest van 2011 niet te drinken hebt aangesloten, ik wil even zeggen, dat ik dat een ontzettende moedige beslissing vindt, zeker in jouw vervelende situatie nu, :$ oeps Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Made Sterkte ik ga even spieken of er nog koffie is, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 madelief. hier heb ik geen woorden voor. sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Heb even een nieuwe pot koffie gezet, ik moet er vandoor. Ar... sterkte. Made ook, hoop dat jullie samen aan jullie problemen kunnen gaan werken? Luitjes, wens jullie allemaal een :rose:nige dag toe, is het niet linksom dan wel rechtsom.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: GabyAR ik zie dat je je bij ons pact om de rest van 2011 niet te drinken hebt aangesloten, ik wil even zeggen, dat ik dat een ontzettende moedige beslissing vindt, zeker in jouw vervelende situatie nu, :$ oeps Goedemorgen allen!quote> Iemand moet mij toch wakker schudden en een schop geven?Laat ik er maar mee beginnen dan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Foei AR , dus je wilt eigenlijk niet eens drinken? dan krijg je met de roe hoor, en hierbij ook een viritueel trapje onder de bips van mij, en pas maar op wat ik met je doe als je ons pact verbreekt ik heb jullie echt nodig nu! zoiets AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Madelief, wat een gruwel, geslagen worden vind ik het laagste wat er is. Ik hoop dat je eruit kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Sowhat, mooi! Ben blij te lezen dat het ook zo kan. Goedzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Moggeh allen Brrrr, wat een weer. En ik bedacht meteen hoe lekker het dan is er niet uit te hoeven vandaag voor de ooit zo nodige biervoorraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Originally posted by: Gabyzoiets AR quote> ja ja ik zal luisteren hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ha gelukkig Sowhat je bent er weer. Goeie morgen Muppie. Made heb jij hem wel eens geslagen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Dinah is ook weer aan boord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Goedemorgen allemaal, @AR, heel veel sterkte! @Madelief, hoop dat je eruit komt met je partner, dat hij in ieder geval in ziet dat geweld niet kan... @So what; blij je weer te lezen! En fijn dat je weer wat rust hebt:present: Heeft iemand nog iets van Jootje gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 even een off-topic vraagje, kent iemand de natuurfilm Earth? en is die te koop op dvd? leek me wel een mooi kado, jaren geleden eens in de bioscoop gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Moghu Ans en Dinah. Ik heb nog niets van Jootje gelezen, misschien iemand anders wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Hoi Gaby, ik heb iets op Bol gezien, daar zijn meerdere titels oa van de BBCm Misschien zit hier iets tussen Earth Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Gaby Deze? Earth? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 U vraagt en wij draaien adb zoekmachine:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ik ga wat huishoudelijks doen. Dan kan ik vanmiddag met een boek op de bank. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Mogu Bolletje, ik las dat jouw meisje vanmorgen niet al te enthousiast naar buiten ging? Mijn manneke vindt dit weer echt een gruwel, vol in de rem en echt een blik van "Ja dahag, dat doen we dus niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 AR, sterkte met je troubles thuis. Is het mogelijk dat er binnenkort een oplossing komt? Hoop het voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst 3 december 2011 Ik wil me graag ook nog bij het dagpact aansluiten: Dagpact: Rosa Igor Albert Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden