Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Tip tap top ik ga nog even aan de drop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 een druppel Sha??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 slaap lekker mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 oeps! zal het even aanpassen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Slaap lekker Jane dat ga ik ook zo doen (echt!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 mijn laatste voor vanavond en dan ga ik terstond naar mijn bed en toevallig heb ik opgelet ivm drinken mijn 2de dag kan ik aanvinken dus ga ik nu met een trots gevoel slapen (dat rijmt niet:$) truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Hai AR, fijn om te lezen dat je je tweede dag weer kunt aanvinken ik hoop dat je een beetje je nachtrust kunt pakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Ik las je rijmpje nog vandaag ben zelf nog niet in de rijmsfeer hoef trouwens ook niet te rijmen misschien dat ik morgen even iets probeer hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 december 2011 Rapport Share Geplaatst 4 december 2011 Dag alle late frummers, Ik heb niets bij kunnen lezen. Ook ik heb nog zitten dichten voor mensen die morgen een pakje van me krijgen. Het is heel jammer dat wij geen Sinterklaas vieren. We hebben zelf geen kinderen en de mensen met wie wij het vroeger vierden zijn uiteen gevallen, te oud e.d. Ons kleine nichtje gaat altijd naar haar oma van moederskant, met die overige familie. Ik vind het jammer, want ik ben echt een Sinterklaasmens. Verder zijn we het weekend in alle opzichten goed doorgekomen, met natuurlijk diverse keren waarop ik naar bed moest. Morgen start ik mijn alc.vrije dagen weer. Veel liefs en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden