Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: kirkyik lees van alles .van pogingen tot inbraak tot vrouwen zonder pyama op straat .wellicht beter om geen commentaar te geven .quote> hehehe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: Leniedas wel een heeeeeeele mooie Lief!!!wel een temperament he?quote> Ja Lenie, maar dat kan ik wel aan.Ik heb politiehonden getraind.Dit is een totaal andere herdershond, dat past nu beter bij me. Ik heb heel erg veel gelezen en gebeld.Gewoon om er zeker van te zijn.Nu gaan we ze bezoeken. eerst kijken.En wat betreft het temperament, dat heb ik ook. Dus we zijn aan elkaar gewaagd denk ik.Kirky, niet dromen vannacht he?? Haha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 hoe leuk dan!!! ik zeg....have fun met je puppeduppie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 @ Lief... ik heb ook een moeilijk ras.... in zo verre moeilijk... er zit een plaat voor die koppen...WAT? een plaat?..een betonnen muur! je moet sterk in je schoenen staan...maar dat red jij!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 nou ja.... ik zeg truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Lenie, ja dat gaat lukken! Het is een bijzonder ras, zeer onafhankelijk. Maar met veel energie is het een fijne erfhond. Overdag zal hij buiten zijn, in de nacht binnen. Maar de eerste maanden zal ik intensief met hem bezig zijn. Goed voor mij en goed voor hem! Daarna natuurlijk ook, maar ik bedoel met trainen etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Een Slovensky watte?????? Jemig zeg wat een moeilijke naam. Nou daar zal je je wel veilig bij gaan voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Goedenavond allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: MadeliefLenie, ja dat gaat lukken!Het is een bijzonder ras, zeer onafhankelijk. Maar met veel energie is het een fijne erfhond.Overdag zal hij buiten zijn, in de nacht binnen.Maar de eerste maanden zal ik intensief met hem bezig zijn.Goed voor mij en goed voor hem!Daarna natuurlijk ook, maar ik bedoel met trainen etc...quote> oohhh heerlijk om daar mee aan de gang te gaan!Bullies zijn ook erg "erf"gericht.... niet aan de familie komen etc etcik houd er van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Sjonge jonge, wat een wind. Mijn huis zwiept alle kanten op. Woon op een huisboot, ben vandaag voor het eerst zeeziek geweest. Nondeju, hondje is ook al de hele dag van slag, die snapt er niets van dat gebeweeg... en dan waait ie buiten nog weg ook. Zit hier met coupe Ravage achter de computer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: bolletjeEen Slovensky watte?????? Jemig zeg wat een moeilijke naam. Nou daar zal je je wel veilig bij gaan voelen.quote> Ja Bol, dat weet ik wel zeker!Mooi is hij ook.Maar dat gaat het mij niet om.Het karakter is belangrijk.In ons land zijn geen fokkers, wel in Duitsland.Voor mij geen probleem, ik ben opgegroeid in Duitsland.Dus ik ga afspraken maken.Als je via google gaat kijken naar Slovensky Cuvacs, en dan naar afbeeldingen, kun je zien hoe hij eruit ziet.Maar ik ben nu al verliefd!Hij is groot! Lijkt een beetje op een labrador maar dan veel groter en wit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ans!! Jij woont op het water?? Ik ben een schipperskind. Ik vond het altijd heerlijk! Nu ik aan de wal woon, is het heel anders. Raar maar waar! Nu heb ik een hekel aan wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 whahaha...lijkt een beetje op een Labrador? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Hoi Madelief, Jazeker, ik dobber en drijf:) Ik vind het heerlijk en normaal gesproken voel je nauwelijks deining maar met windkracht 9 gaat het flink tekeer! Ik heb net even plaatjes van je nieuwe huisgenoot bekeken. Wat een snoepies zeg! Heel mooi! Als je een hekel aan de wind hebt dan kun je de komende dagen je lol wel op, geloof ik, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 lijkt meer op een Sint Bernart...maar dan wit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Originally posted by: Leniewhahaha...lijkt een beetje op een Labrador?quote> http://www.club-slovensky-cuvac.de/152_Welpen.phpJa, maar dan veel groter en een ander karakter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Madelief, ik bedoel natuurlijk toekomstige huisgenoot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ans. Ja raar he? ik voel me nog in slaap wiegen door de wind. Nu maakt het me onrustig, ik heb veel bomen om ons huis. Dat is mooi, maar het geeft een enorm kabaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Madelief, ik kan dat onrustige wel begrijpen, dat loeien van de wind hier geeft ook iets sinisters. Maar, het kan dan ook weer gezellig zijn, met binnen de kaarsjes aan etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 een vriendin van mij had een Pyreneese berg=hond zo waaks maar zo lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Lieve allemaal, Het was kort maar krachtig maar ik meld me voor vanavond (wederom droog) af. Heb de afgelopen dagen lopen zwoegen voor een studieopdracht en heb 'm net ingeleverd dus hoop dat de uni blij is, ik ga nu voldaan instorten. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. En welterusten voor nu of straks. Fijne avond nog en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Top Ans!!! ik ga ook te bed... ik heb er al weer 2x alles uit mogen gooien. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 Ook ik ga naar mn bed! Tot morgen! Slaap wel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 We hebben op de basis nog twee turkse herders Made. Dat zijn pas echte grote jongens, formaat deense dog. ik kan je verzekeren dat er dan echt helemaal niemand meer in huis komt hoor. En weglopen gaat ook niet meer. Ze pakken de broek met alles wat daar in zit en hangt, even heel grondig aan. Zeker de jonge hond want die ziet niet precies waar ie hapt omdat ie zo ontiechelijk scheel is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 7 december 2011 Rapport Share Geplaatst 7 december 2011 ik meld me ook droog af vanavond, ga slapen, ben heel moe, maar de trek is weg Yihaa! Fijne avond allen, en ik ga mijn hormonen en volle maan eens in de gaten houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden