Lenie Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: toinehutsepot ook lekker,vind eigenlijk bijna alleslekker.moet ook echt weer gaan trainen.........het begint weer te lijkenop een beginnende zwangerschap ;)hiquote> he getver.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ik had een Tortilla gemaakt....'t is op? ik pak wel een bolletje kaas......de vreetzakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ik zeg nu ook toedels....fijne avond verders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hoi allemaal:$, een heeele goede avond:angry: Ik wilde eigenlijk heel serieus zijn maar heb het idee dat dat hier dus geen zin heeft dus laat maar even hoor en ga je schamen Originally posted by: Hannah1crocks???? hahahahaha quote> Originally posted by: Shahirenever nooit crokssssssssssssssssssssssssssss ziet er niet uit (mijn persoonlijke mening)quote> Originally posted by: albertina Originally posted by: Hannah1crocks???? hahahahaha quote> Afgrijselijk... quote> Originally posted by: Hannah1Iemand op crocks neem je gelijk al niet serieus vind ik.quote> Originally posted by: fleurtjeCrocs? Ik zou die aan het tuinhuisje hangen met een bloemmetje in..quote> En bedankt heB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: wittejaja in mijn assortiment schoenen zitten ook crocks..Lachen jullie maar, het doet me helemaal niks.Ik vind ze fantastisch, mijn vakantieschoenen bij uitstek!!quote> Witte:heart: you`re my crcodile;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Hier gegrilde zalm en gewokte brocollie met knoflook. Maar ik heb geen honger.... Dus ik kook voor manlief eigenlijk. Ach, ik zit ook net als Will niet goed in mijn velletje. Heel erg in een dip. Maar daar kom ik vast wel weer uit. Als je vaak naar boven moet klimmen krijg je vanzelf spierballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Lenie fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Madelief, als je dan maar niet zo`n bodybuildster word;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Zo mensen de deur zit er in en de kalk naast de deur is helemaal los gelaten wel zo'n 20 cm. Verder zou de deur naar buiten draaien maar dat is verkeerd gemaakt, hij gaat nu naar binnen:( Verder tocht het kattenluik als de neten en zit veel te hoog. Maar de deur is mooi. hahaha. Ja nu moet ik ook wel nieuw tegels binnen zodat de vloer hoger komt te liggen t.o.v. het kattenluik. goh zeg. Maar echt de deur is ontzettend mooi geworden, Nu komen ze nog een keer terug om hoeken te plaatsen van de muur naar de deur. Kweet niet hoe ik het anders uit moet leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Alcoholisme is een rotziekte. Niet iedereen zal op tijd de weg vinden. En wat is de weg? Ik weet het niet. Sommigen raken verlost van de obsessie, anderen zullen die rust niet kennen. Accepteren. Dat is soms zo moeilijk. Als ik zie hoe mensen de diepenrik ingaan, niets kunnen doen, loslaten, in de hoop dat... Mijn Hogere Macht vragen om steun en kracht. En wijsheid. Wat is wijs? Loslaten vanuit niet meer weten. Loslaten vanuit niet meer willen weten. Loslaten vanuit machteloosheid. Loslaten vanuit weten dat inzicht niet weg te geven is... Dat een ieder daar op haar/zijn tijd aan toe is, als men eraan toe is... Vandaag ben ik nuchter. Vandaag drink ik niet. Dat is wat ik weet. Nu, vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Bolletje, misschien een plintentrapje? voor de kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Bol, welke Beun de haas heb je nu weer op de kop getikt? Een deur die naar binnen gaat kost daar heel veel ruimte he, en niet echt makkelijk binnen- komen soms als het daar smal is. Kan het niet veranderd worden nog? AR, ik heb 4 paar crocs, ben eraan verslaafd! Laatst sjiek etentje, mooie zijden blouse, feestelijke rok enne, oeps ja, die dingen vergeten om te wisseln voor schoenen:$ (ik zie Snoep en Hannah al kijken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Voor de kat en dan neem je er gewoon twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jane:heart: je bent ook 1 van de weinigen vandaag die me serieus neemt;) ik heb 1 paar wat moeten ze van jou dan wel niet denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 hahaha Ap, nee ik moet eens kijken wat ik daar op ga verzinnen, maar dat komt wel, voorlopig ga ik het kattenluik afplakken zodat er geen tocht naar binnen kan. Jane nee het is geen beunhaas hoor, die deur kost samen met het kozijn en boven een raam, e2300,-- dus dat is genoeg geld. Maar de man die de deur gezet heeft zei dat ik best wel geld terug mag vragen. Een nieuwe deur kost veel meer, bovendien was het oude kozijn er al uit gesloopt. Dan had ik het helemaal koud gehad, die hadden ze niet meer terug kunnen plaatsen. Ach het zal wel weer goed komen hoor maar het is alleen jammer dat m'n katten er (denk ik ) niet door gaan. Puck zeker niet want haar pootjes zijn helemaal kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: BamBamAlcoholisme is een rotziekte.Niet iedereen zal op tijd de weg vinden.En wat is de weg? Ik weet het niet.Sommigen raken verlost van de obsessie,anderen zullen die rust niet kennen.Accepteren. Dat is soms zo moeilijk.Als ik zie hoe mensen de diepenrik ingaan,niets kunnen doen, loslaten, in de hoop dat...Mijn Hogere Macht vragen om steun en kracht.En wijsheid. Wat is wijs? Loslaten vanuit niet meer weten.Loslaten vanuit niet meer willen weten.Loslaten vanuit machteloosheid.Loslaten vanuit weten dat inzicht niet weg te geven is...Dat een ieder daar op haar/zijn tijd aan toe is, als men eraan toe is...Vandaag ben ik nuchter.Vandaag drink ik niet.Dat is wat ik weet.Nu, vandaag.quote> Bam, zo is het.Dank je wel, weer even met de neus op de feiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nou hier staan er ook 2 paar (verschillende maten) voor de visite, die lopen ook graag voor gek, tjah dat vinden ze van mij toch ook zonder die dingen Maar idd Fleur, misschien tot bloemgebruikbakkies gaan omtoveren, wat een ondingen, nee zeker geen Drakenschoeisel ;-) O ja ook Nance welkom hier, hoop dat je hier (en dat zal wel) dingen opsteek en je thuis zal voelen. Doe zoals je bent. Fijne avond allemaal als julie wat gaan doen en anders.... ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nance sorry net op de draad, was ik het alweer vergeten WELKOM en succes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nance welkom bij ons forum. Ik wens je heel veel suc6 de komende tijd en hoop dat je er uithaald wat voor jou goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Als de verkeerde deur was besteld, zeker omlaten ruilen Bol, je moet er jaaaaren mee doen! Als het hangwerk aan de verkeerde kant zit, misschien omgooien? Puck vindt een mini-trampolientje vast ook heel leuk. En mijn katten mogen altijd via een keukentrapje door het raam, ik heb geen kattenluik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nance, ook welkom hier, ik hoop dat je je snel thuisvoelt en hier veel zult vinden wat je verder helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 ach, zit ze toch gewoon ook bij wie is wie:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Bol, je weet er voor €2300,= een vrolijke draai aan te geven. Omruilen die handel, of een vette korting bedingen. Je bent te goed voor deze wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik ga even eten uitsmijter maar weer (maar vind ik wel lekker;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 We kijken wel Jane. Misschien dat ik geld terug krijg en dan is het me goed. De vorige deur ging ook naar binnen open dus het is niet zo'n grote ramp hoor maar het had fijner geweest als hij naar buiten draaide. Heb het kattenluik nu wat dicht geplakt met folie en wat is het nu heerlijk aan m'n voeten zeg, helemaal geen tocht meer. Net Puck ff naar buiten gedaan en je voelt dat het een hele degelijke deur is. Sjiek hoor. Ik ben al met al toch dik tevreden. O en het is de achterdeur dus maakt het in principe niets uit. Maar heel lief dat je mee denkt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden