Spring naar bijdragen

Maandag 5 december 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 307
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou hier een druk weekend gehad, zoveel moeten maken kopen voor klaas avondje gister, wij hadden het dus maar zo gedaan dat we voor iedereen zelf ook suprise wilde maken, naast de gewone kaddotjes ook minimaal 1 "home made" . Volgens mij nogsteeds met hout zaagsel overal, zelf douche en bad hielpen daar niet tegen, maar door al dat houtafval kan de kachel weer aardig branden in de keuken :)

Fleurtje op, gelukkig dat je weer praatjes begint te krijgen joh en leuk dat je er toch ff als je avantar uitziet nu ;)

Hou je haaks he.

Nou zal wel laatste 2 of 3 dagen eens rustig terug lezen als ik tijd heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Albertina,

Dank je wel dat je me welkom heet, en wat geweldig, je zit al bijna 4 jaar op dit forum, goed!

Kun je me één ding misschien uitleggen, ik zie elke keer de nieuwe berichtjes die hier geplaatst worden niet, behalve wanneer ik weer terug ga naar de startpagina en dan opnieuw de dagdraad aanklik. Klopt volgens mij voor geen meter, wat doe ik fout???

Ik voel me wel een kluns, hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Toine en Albertina,

Ja, die uitglijders ken ik, afgelopen weekend nog gehad, vanmorgen naar m'n werk; ik was niet happy!!! Maar we gaan er weer voor! Ben blij dat ik dit forum heb leren kennen, hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik dit al niet jaren eerder heb ontdekt?!?!

Bedankt voor je antwoord, Albertina, het is ff wennen hier....en wat goed dat jij al bijna een jaar geleden gestopt bent, reden voor een feestje, en dat nog wel vlak voor de feestdagen! Petje af!!!!!!B):present:

Groet, Nance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Fleur..sterkte meis..het is niet niks, een vriendin van mij had het ooit ook gedaan..je bent er even zoet mee.

@Toine.. kop op!!!...head high!

blij dat we hier niet meer aan Sinterklaas doen...de mannen moesten alle 2 werken gisteravonden mama zat lekker ondereen plate op de bank...zalmslaatje en toastjes erbij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...