Ans Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Thanks Bolletje:heart: Heel veel succes met je deur vandaag! Ga nu op weg naar t werk; nogmaals fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 goedemorgen, Vannacht slecht geslapen want ik heb buikgriep, zonet mij maar ziekgemeld, zodadelijk weer onder de wol, hopen dat het morgen beter is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Dat klinkt niet zo super Super. Heb je wel iemand die je een beetje verzorgd en verwend? Want alleen ziek zijn is nooit zo prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Beterschap Super!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Goedemorgen bbrrrrrr koffie touw krantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 De 1e natte sneeuw valt hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Moghu Tinus en toine. Tinus schreeuw maar ff naar boven dat ze met die flauwe kul moeten stoppen, het is nog geen kerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Goedemorgen allen! zo alleen de ochtend werken vandaag, dan naar de kapper, en wil eigenlijk vanmiddag m'n kasten leegmaken beneden, want die moeten eruit voor de nieuwe badkamer, hoop dat ik vanmiddag energie verzameld heb, want duik het liefst met m'n hoofd weer onder de dekens om dan 2 januari weer wakker te worden, bleh ik hou niet van december Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik las dat stukje ook van Jopie moest er wel om lachen eerste wat ik dacht was om meteen die klik klik klik uit te knallen rokje omhoog en over het hekje klimmen nu ben ik uberhaupt al geen type voor klik klik klikjes aan mijn voeten waarschijnlijk dat ik daarom ook die richting niet heb gekozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 3 juli 2012 om 13.30 heb ik diploma uitreiking van mijn dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 never nooit crokssssssssssssssssssssssssssss ziet er niet uit (mijn persoonlijke mening) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: Hannah1crocks????hahahahahaquote> Afgrijselijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Kirk?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Jou mag ik wel Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Waarom is je bericht nu helemaal leeg? Bij mij is het nu helemaal wit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Kreeg je niet snel genoeg antwoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Waar hangt Diesel eigenlijk uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Nou Hannah, dat vind ik nu ook weer wat te ver gaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik had het lekker al gelezen Kirky, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: albertinaDe 1e natte sneeuw valt hier.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Mmmm, bij mij blijft het bericht gewoon staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Ik wens jullie nog een fijne ochtend ga me maar eens aankleden ga straks even met dochter hier lekker brunchen zolang ze nog hier woont even van genieten gaat dezer dagen over naar haar eigen stekkie latersssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Sha, geniet ervan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 5 december 2011 Rapport Share Geplaatst 5 december 2011 Originally posted by: Hannah1Iemand op crocks neem je gelijk al niet serieus vind ik.quote> En bedankt Hannah...Goeiemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden