toine Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 het is gek. als ik mooie muziek hoor denk ik alleen maar aan bezopen worden hoge verwachtingen enz.. actie toine zou soothe zeggen, ga dus maar even met tommel aan de wandel laterssss keep ya head up... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 middag allemaal... hier gaat ie lekker...was ff pc moe, kan gebeuren. ben inmiddels lekker aan het kokkerellen...vanavond word het Spatzle met Goulash. ik ga niet terug lezen hoor, dat word een dagtaak. wil alleen zeggen VM nog van harte gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ik heb geen muziek aan...dat heeft mijn zoon al in z'n slaapkamer.. "zucht" zulke leuke muziek ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 hoi Bor... nou ik zal je zeggen dat mijn zoon * , maar dat heb ik al een keer eerder verteld. respect is gewoon niet aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 hoe?.... als ik wat zeg dan lacht ie me uit en weg is hij? ik was al niet meer voor hem...kook al niet meer voor hem, wat kan ik anders nog doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ach meis..dat heb ik allemaal al gehad... hier gooien ze me raam in om erin te komen. ik heb al gezegt...ga lekker bij je Pa wonen want daar is het altijd zo leuk. maarja dat doet ie niet want daar moet ie zich wel aan de regels houden anders heeft ie hem te pakken. ik duim maar heel hard dat het snel over is.,, sjucht Aanvulling... hier is het ook 1 a 2 keer verder gegaan dan verbaal...en toen lag ik in de hoek van de keuken. ik heb gezegd...nog 1 keer en ik laat je oppakken!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ik heb hem gewaarschuwd...nog 1 zo'n geintje en ik geef je aan...hij gaat nu dus net tot het randje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 hoe oud is hij als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ken dat gevoel wijffie.... knap hoor vierde week 's voor mij nog even weg ga wat eten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 jou go girl!!!...wijffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Originally posted by: Hannah1Beertje ik vind dat je veel te druk bent met je vrijwilligers gedoe.Veel werken en dat er ook nog bij.Zou beter zijn als je een stapje terug kon doen voor een paar maanden.quote> Hannah, je hebt gelijk.Ik heb me dan ook voorgenomen om even een stap terug te doen.Ga b.v. niet naar het kerstdiner aankomende zaterdag.Kan gezellig zijn, maar ook teveel.Even wat schrappen in de agenda, dat heb ik wel geleerd.En een paar zaken delegeren.Lief dat je met me meedenkt.Dat sterkt mij weer in m'n beslissingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Ja Wijfie, Goed je weer te lezen. En fijn dat het lekker gaat! Ik mis Jootje, die is er weinig. En wat denken jullie van Topper? Iemand iets van ze gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 you'r welcome..;-) die van mij zijn 18 Bor...kunnen niet met elkaar overweg...behalve als er mot is..dan is het ineens 2 tegen 1..pfff nou ja..volhouden...het waait wel over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 aaaahhh...dat doe ik ook Wijffie...zo verslavend he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 :D:D..deus mag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ga eten. zie jullie morgen fijne avond wordt nu al donker eetsmakelijk zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 ik ben op level 30 pas wijffie.. ik heb weinig buren...dus het schiet niet echt op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 wel op hyves he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Is er iets mis, mis ik wat, is het niet goed/vertrouwd om een PB-tje te versturen via dit forum?? Kan iemand me antwoord geven, het is zo maar een vraag hoor, en als hyves veiliger is of facebook oid. dan kan ik dat voor privéberichten ook aangeven.... Goeienavond allemaal trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 huh?...snap je ff niet Nancy? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Oh sorry, hahaha, ik kom er net achter dat Landleven iets is wat je op Hyves doet, dom dom dom, was me ff ontgaan...Nou, aan mij hebben jullie ook niet veel, maar hoop dat jullie level omhoog gaat! Ja, ik zit niet zoveel op hyves, vind het overigens wel leuk, maar ja, dat vraagt ook weer zoveel tijd en ik vind het al fijn als ik jullie kan volgen via dit forum! Maar in ieder geval, veel succes met Landleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Landleven lijkt me juist typisch iets voor buiten, met een hark en een schoffel. Maar als jij het met Hyves doet, ook prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Heb je ook levels in het werken met schoffels en scheppen en harken etc?? Lijkt me leuk hoe je dat gaat beoordelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Maar je hebt gelijk, ben liever in de buitenlucht dan achter de pc, alleen de laatste tijd niet...zal het weer daar wat mee te maken hebben??? Ik ga maar ff wat te eten maken, de hongerige wolven komen zo thuis....Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 december 2011 Rapport Share Geplaatst 12 december 2011 Schoffelen voor gevorderden, cursusboek 1 les 1 schoffel alles om. les 2 schoffel om de planten heen die u wilt laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden