Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Bam, Ik hoop dat je die rust en regelmaat snel vindt. Dat is trouwens ook iets wat ik me al vaker heb afgevraagd, ook hier trouwens al eerder over gehad. Ik heb helemaal geen problemen met het dagelijks leven, ben er een van de blije kant en het leven lacht me toe. Ik ben een mazzelpik dus en toch dat zuipen...tot verdriet van W waar ik het ook alweer zo mee getroffen heb. Rare jongens die Harry's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Teveel, ik heb gemerkt dat ik weer beter kan onthouden. Ik betaal vaak dingen via internet. Dan krijg ik zo'n code toegestuurd op mn mobiel. Het heeft echt lang geduurd voordat ik die zes cijfers in één keer kon onthouden. Het heeft ook lang geduurd eer ik de rust had en de concentratie om een boek te lezen. Of om een film uit te kijken. Ik denk dar er ook nogal wat beschadigd is geraakt door het drinken. En die hersencellen komen niet meer terug:o Maar andere vaardigheden gelukkig wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Harry, in het big book staat een passage over dat het lijkt alsof alkies de kwaliteit hebben de fijnste vrouwen te vinden.... Ik snap dat je je daar rot over voelt. Ik heb dat bij mezelf gezien, het kwetsen dan en thuis bij mn ouders. Dat is moeilijk. Maar weet je, wat gebeurd is gebeurd, daar doen we niets meer aan. We kunnen het wel nu proberen beter te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Bor, even iets wat betreft het quoten. Zou je erbij kunnen laten staan wie de uitspraak heeft gedaan. Het viel en valt me op dat dat er niet bijstaat in je berichten en dan weet ik vaak niet wie iets gezegd heeft. Nu weet ik dat wel, dat was ik. Ja je hebt gelijk Bor. Mn irritatie nam de overhand. Het is een optelsom van eerder berichten van je die ik las en nu liet ik mezelf gaan. Dat is beter van niet want het leidt enorm af van wat ik wil zeggen. Dus mn excuses voor mn irritatiebericht. Dat was mijn irritatie en ik had er beter aan gedaan om dit zo niet op het form te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Yep Bam, Dat is precies de bedoeling: we gaan het doen. En nee, ik heb dat niet bij alcoholvrij bier, ben juist blij dat er geen roes komt. Ik ben niet leuk als ik gedronken heb, dacht zelf van wel maar intussen is me duidelijk dat ik de enige ben die een dronken Harry leuk vind. Ga geen ruzie maken of zo maar wordt heel erg doordrammerig en moet gelijk hebben, is me verteld, zelf wist ik dat uiteraard niet meer de volgende dag. Afspraken gemaakt waar ik niets meer van wist, zei W we gaan dan en dan met die en die naar daar en daar, en dan zei ik hoezo? Dat heb je zelf afgesproken man, oeps en dan proberen verder uit te horen zonder dat zij merkt dat ik gewoon de hele avond kwijt ben. Dat wil ik dus niet meer. Och ja, alcoholvrij bier daar ging het over, niet voor de roes dus, vind het gewoon lekker. Maar na 2 heb je er genoeg van. Dat is met normaal bier wel anders, dan kunnen na 2 flesjes de kratten aangerukt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goed mensen ik ga afsluiten en me helemaal storten op m'n huishouden, dus het schoonmaken van m'n ramen. Ik kom straks nog weer eens kijken , goed? Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: borretjeQuote; Bor, zou jij ook es één dag je meningen voor je kunnen houden. Eén dag. En je bezig houden met jezelf? Dìt is helpend, dìt is ondersteunend.Dìt is steun zoeken bij lotgenoten?Ik dacht dat je langer droog stond dan alleen vandaag?Ik wel in ieder geval.Alleen was me dat nooit gelukt, tot zover.quote> Kijk Bor, en daarna hou ik er ff overop.Dan schrijfje : ik dacht dat je langer droog stond dan alleen vandaag?Ik wel in ieder geval.BB: Ik vind je toon dan zo vijandig.En het lijkt alsof je je er zo op voor laat stan dat je twee maanden droog staat.Let wel! Ik vind het geweldig dat je de afgelopen twee maanden niet hebt gedronken. Het lijkt alsof jij je knop hebt gevonden en dat vind ik geweldig. Je hebt het niet gemakkelijk gehad en het is nog steeds niet simpel en je drinkt niet. Top.Maar weet je, het lijkt wel alsof je steeds bezig bent andere mensen de les te lezen.En dat lijkt zo; tja, niet passend. Je hebt zelf zoveel moeite gehad om die knop te vinden. Ik heb er 24 jaar over gedaan om te stoppen. Want mijn eerste x drinken was al niet normaal en het is ook niet meer normaal geworden. Dus het heeft tijd nodig. Dat weet jij toch als geen ander?En dan lees je iets; boem, je mening neerzetten. In dit geval over het bericht van Hannah.Gisteren of eergister schreef iemand dat hij/zij bezig was te stoppen. Stopperjte ofzo. Die schrijft dat de stopcoach een plan heeft opgesteld en dat Stoppertje nog niet meteen stopt maar gaat afbouwen.Jouw reactie daarop is een frons of een emoticon met shocked ofzo.Snap je een beetje wat ik bedoel. Een beetje mildheid naar anderen die bezig zijn te stoppen zou je sieren. Kijk, op papier klinken dingen vaak anders omdat de mimiek ontbreekt, de intonatie. Dus dit kan ook weer heel anders binnen komen dan dat ik bedoel.Maar mildheid naar mensen die de intentie hebben om te stoppen met drinken,ook al hervallen ze dertig x, of tachtig x, is nodig.Die mildheid heb ik ook ontvangen. En nieuwkomers laten mij altijd weer zien vanwaar ik gekomen ben en wat ik NIET meer wil.En ja, tuurlijk raak ik vaak gefrustreerd als mensen schrijven dat ze toch weer gedronken hebben. Maar wie ben ik om daarover te oordelen?(dat doe ik natuurlijk soms wel, ben mens)Dat heb ik toch zelf ook zo vaak gedaan, toch weer drinken. Ook al kon ik 's ochtends beloven dat ik het niet meer zou doen!Ik kan zelf niet altijd mildheid opbrengen. Dat is iets waar ik aan werk. Aard van het beestje laat zich niet zomaar temmen. Toch blijf ik daaraan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: Teveel dan proberen verder uit te hoeren zonder dat zij merkt .quote> Heu juist ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Das toch meestal de bedoeling;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemorgen lijsters en ander gevogelte Het veldje hierachter is veranderd in een heuse sloot Nog even dan kan ik met de schaatsen aan, zo vanuit huis het ijs opstappen Poeh! Half vier Dat moet niet te vaak Monopoly NOG niet uit En toen moest er nog geklaverjast worden Gelachen heb ik wel! Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 ik heb houtwormen, mijn dakbeschot wordt beetje bij beetje opgegeten, nu kan ik dat laten bestrijden, moet ik wel eerst mijn hypotheek verhogen nu ja, ik was zo positief vanochtend, dus dit zien we maar als een extra test, ik ga er niet op drinken, maar die wormen motten wel weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Misschien een plannetje maken voor verbouwingen Gaby? En ach, niet drinken spaart ook geld uit:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Sorry, had nog niets bijgelezen, wat een gedoe weer hier.... wens dat het jullie allen goed gaat, Leven en laten leven Gaby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gauw aangepast, Bol :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: BamBamMisschien een plannetje maken voor verbouwingen Gaby?En ach, niet drinken spaart ook geld uit:)quote> precies Bam en nu heb ik geen eens tijd en geld om te drinken, dus eigenlijk komt het goed uit 't is maar hoe je het bekijkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Wie was t ook alweer??? Elk nadeel hep ze voordeel! Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 toch krijg ik inene de kriebels, wormen in m'n hout BAH! iemand toevallig ervaring mee? helemaal off topic, maar dan graag een pb! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Goedemiddag, mag ik even een hele diepe zucht slaken? Komtie, PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 What's up Tina? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 borr en bam even handjes schudden. bam ja ik ben altijd met eten bezig, maar er staan hier ook constant mensen in de keuken te kokkerellen, dus is niet mijn schuld hi vandaag kippenlevertjes met rijst en ketjapsausje en nog paar aardappelkroketjes, wordt nog eens een aardappelkroketje hi zo lekker he.. oh ja boll heb ik genomen, neem elke dag een kwart. voel me goed, zolang mijn gedachten bij vandaag blijven, als ik verder kijk wordt ik zenuwachtig, dus ja dag voor dag krijgt weer nieuwe betekenis ga douchelen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Mar, ik lees even wat terug en daar moet ik van zuchten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Okidoki.. Oeh!//Kippenlevertjes... Njammie!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Gatsie :Disgust; En nu op bomenjacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden