Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 *Heb trouwens het overige bier in de gootsteen gegooid, kan ik het ook niet meer opdrinken!* That's the spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik weet nu in elk geval waarom ik hier buikpijn van krijg heb jaaaaaren tussen de ruzies gezeten en me machteloos gevoeld zoiets voelt het nu ook ik hoop dat jullie eruit komen meiden thuis is dat niet gelukt vroeger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: SmikkieHeb trouwens het overige bier in de gootsteen gegooid, kan ik het ook niet meer opdrinken!quote> Dat kan wel eens helpenin het proces De rest komt laterGood work! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: borretjeHaal je posting van 23:41 uur weg ..Bam..quote> Huh...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ha die Hannah. K'heb geen matje. Wel een matje met spijkertjes erin, daar mag ik straks weer oplegge. Werkt vaak goed. Jane, zijn er ooit winnaars bij ruzie's? Vlgs mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Duidelijk Smikkie Mooi!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Heel erg auw. Moest van Jane zonder t-shirt. Nou ik smokkel nog ff... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik ook niet. het bijhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Originally posted by: SmikkieHeb trouwens het overige bier in de gootsteen gegooid, kan ik het ook niet meer opdrinken!quote> :):):)vind ik wel je eerste slingertje waard Smikkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Hoe was het nou weer? Zaken van winst en verlies Het had te maken met.. Vrees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Doe je ding Het leven leert Vanzelf.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Kan ook wat hebben van elkaar Deal with it! Or not. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 nee geen winnaars idd ook in oorlogen niet nou mensen ik ga slapen in vrede met mezelf das toch mooi he:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 De woordwisseling had wat charmanter kunnen zijn wat mij betreft. Al moet ik eerlijkheidshalve bekennen dat ik er niet vreemd van opkijk. Soms kan iemand teveel en te nadrukkelijk aanwezig zijn. Dat weerhoudt mij er ook vaak van nog te schrijven wat mij bezig houdt. Ik had niet echt de moed om het te schrijven, een ander nu dus wel. Overal een winkje, antwoord, of wat al niet meer, op. Tot vervelens aan toe. Ik ben ook geen voorstander van onenigheid, blijkbaar kan het soms niet anders. Zo en nu ga ik echt mijn bed opzoeken, morgen is het vroeg weer dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Kijk Smikkie, that's the spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Ik ga ook slapen, tenzij iemand nog een hoek of een uppercut wil. Trusten en laat de zon niet ondergaan over uw toorn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Maar je hoeft niet zoveel af te rekenen hier:Disgust; Echt stukken goedkoper:D Nee lieve Soothe, ik wil niet gehoekt worden, en ik wil niemand hoeken. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Trusten Bam Bam en sta sterk hè met het rokertje. En Frannie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Tsjonge, jonge................. Zullen we de "discussie" van vandaag maar op het weer en de wind houden? Oh ja, het is ook net volle maan geweest..... En alcie's moeten alles kunnen schrijven en dan weer vergeven en vergeten?! Zelf kan ik wel een stootje hebben, maar voor nieuwkomers hier...... Vinden jullie het vreemd als die nooit meer terug komen?! Smikkie, welkom! Gelukkig heb je al een tijdje meegelezen, dus was dit waarschijnlijk niet nieuw voor je. Ik hoop van harte dat je je niet laat afschrikken en vooral op de door jou ingeslagen weg doorgaat! Ook ik wilde nog wat schrijven zo aan het eind van de avond. Maar na het lezen van 5+ pagina's was de zin daarin wel weg, dussssssssss. Voor het eerst sinds 9-11-11 log ik nu uit omdat ik er even geen zin meer in heb. Ik weet wie ik kan schrijven als ik in de problemen zit. Kan zomaar zijn dat ik het daar even bij laat de komende dagen. Want zelfs voor mij gaat dit toch echt te ver. Jootje, ik was blij je weer te lezen meis, hoop je vaker te zien. Ik denk aan je! En zo zijn er meer hoor, maar ik ga geen lijst opnoemen. Tot.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Rule nr 6! Bij AA dacht ik 62 Maar ik ga niet ter vlo-kiste Zonder een laatste van Soothe.. Welkom Mikkie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Beertje Het komt goed Stick to the plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Uppercut! Now! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Dat je nog weet welk nummer die regel is Mar:D Maar it's a good one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 december 2011 Rapport Share Geplaatst 13 december 2011 Wow! Ga goed Friezinnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden