BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: borretjeWeet ik wel hoor Bam.Ben vaste klant elke maand, op de afdeling borstkanker.quote> Kee.Na, das nie makkelijk.Maken ze ook elke x foto's:huh:Dat vind ik zo rot,die geplette tieten, vreselijk.Maar ja, wat moet dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Au! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Haha ja Marjo, die ken ik nog. Ben je ze aan t stekken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ik hoor net dat de technologie verbeterd is.. Geen geplet meer Klopt dat bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: BamBamHaha ja Marjo, die ken ik nog.Ben je ze aan t stekken?quote> Nee//Wou ik maar weer es doenDeed ik vroeger met m'n mam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Heb jaren geleden een knobbeltje laten weghalen, plaatselijke verdoving, lekker meteen weer naar huis. Dat was wel fijn. Oh ja, ik zou koese. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Heb die planten al lang niet meer gezien. Is lang mode geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Trust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Bor, je hebt het niet gedaan en nu wel. Mooi. Dan hoef je niet uit te halen naar anderen, jij deelt je zorgen, angsten, onzekerheden hier, kunnen wij lief en ondersteunend zijn naar jou, iedereen blij. Happy de pappy. Wens ik toch. En dit is ook je verslaving aangaan en onder ogen zien. Toen ik net gestopt was had ik geen idee hoe ik emotionele zaken kon en moest aanpakken. Ik had het alleen nog maar met drank gedaan. Is een heel proces, niet simpel, wel te doen en het is fijn om nieuwe, positieve zaken te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Jaja, ik hoor je wel Marjo. Ben al weg.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Onlangs nog een moedervlek uit m'n rug laten snijden. Groeide erg hard, dus weg ermee. Was goedaardig. Een tumor heb ik ook gehad. Ook van genezen. Dus ik zeg, knobbeltjes weg ermee. Nooit mee doorlopen. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Sa ist mar krekt Bor! Je bent een mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Per dag Bor, per dag. Dat is te overzien. Lijkt zo simpel gezegd maar morgen is pas morgen. Blijf in aktie komen, zoek de buitenlucht op, laat de wind door je kop waaien en laat de wind de muizenissen in je hoofd wegblazen. Blijf bij teveel piekers niet in je bui zitten maar onderneem iets. (En dan bedoel ik niet alleen frummeren). Bel iemand, msn met iemand, ga wandelen, lap de ramen, ga lopen met de hond, of als je die niet heb zonder hond lopen, whatever. Alles is te doen zonder drank. Zo, en nu is Heintje pleite. Toch???? hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Heee, wel ondertiteling erbij doen Mar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Bleeeeeh terug:o:DB) LOLLLLLLLLLL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Bor, sterkte meis. Wat mij betreft hoef je niet zo privé te vertellen, maakt je extra kwetsbaar. Mag wel natuurlijk, maar geen must dus. Maar het is wel fijn als je zelf weet dat er iets zwaarders op de achtergrond speelt, dat je zo be-invloedt hier, om simpel dat dan te melden, snap je. Ik bedacht ook wel dat er meer moest spelen, maar voelde toch iets van jammer dat dat hier afgereageerd werd. Nu snap ik het tenminste. En iedereen doet dat wel eens natuurlijk, heel menselijk. Dus join the club maar weer, tenslotte gaat het om ADB blijven en worden, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Eerst maar vandaag Borretje. Even droog de avond halen. Easy does it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 hee Soothe, ik snap dat er liever niet leest dan wel maar bij de nooit meer roken-draad wil iemand een date met je:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Dank Jane, ik zal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 weet iemand nog een leuke mop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 ja is lastig he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 komt goed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: borretjeEn dit had ik eerder moeten zeggen naar jullie.Denk ik.Om begrip/ ondersteuning te kunnen krijgen, zul je eerlijk moeten zijn..quote> Borrie!!!Ik log net in en zie dit!!'Ja je kunt dit zeker ook hier schrijven, van je afschrijven.Heel belangrijk!Het zijn enorme triggers.Laat je nu wel weten hoe je je voelt, en wanneer etc???We zitten in hetzelfde schuitje, ik heb er hier volgens mij ook nooit over geschreven.Ik ga straks teruglezen, er is nu zoveel geschreven en ik ben de halve dag weggeweest.Dus ik wil wel reageren, maar dat komt iets later.Liefs, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ja Borrie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden