BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Marc, toppie! Kun je ook iets vertellen over hoe je dat hebt gedaan? En wat helpend voor je is geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ari, gefeliciteerd. Hoe gaat het met je? De anderen ook van harte, die ken ik niet van het forum maar allen een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 MarQ van harte gefeliciteerd met je heel half jaar, klasse! :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: :present::musicnote::present::musicnote::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 iemand nog een leuk grapje te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Originally posted by: borretjeHoi.En ben nog steeds droog trouwens, mocht iemand dat intreseren.quote> Nee hoorDubbel-SGa goed Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 En een e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Yep! Grapje moet kunnen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Yep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 interesseren:) van interesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 lol;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 voor de " i " en dan bakken met spek;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 We snappen je Borretje, daar gaat het toch om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 ha die jopie alles ok..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Het is ook tijd voor Jopie. Velen klagen over moeheid. Nix aan. Ben ook alsmaar moe. En daarom maar ff een tukje zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 half...... ben hier in de schuur beetje bezig.... jaja gaat bij mij zo langzaam moet altijd weer een drempeltje over om naar fitness te gaan komt goed hoor zit vol plannen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Wat moet er eventueel geopereerd worden Borretje? Heb je een knobbeltje of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Eerlijk leven duurt het langst Bor//Ik weet niet Voelt wel beter Eerlijk//Hoe het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Wat jij wilt Wat jou helpt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Inderdaad weg laten halen Borretje en niet aarzelen. Niet met knobbeltjes blijven doorlopen. Dan doen ze ook een biopsie. Zekerheid geeft rust. Het moet niet in iets ernstigs ontaarden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Ha die Bor, daar ben ik ook weer:-) Hier is een speciale poli waar je meteen alles onderzocht krijgt. Onderzoek, punctie en uitslag. Kost je een ochtend maar dan weet je wel meteen of het goed is of niet. Blijft ongelooflijk spannend maar het is niet altijd verkeerd spul. Sterkte ermee. En wat betreft medicatie; ik weet niet welke medicatie je bedoeld maar ik slik nog wel mn AD omdat dat beter voor me is. Niet echt jofel maar zonder gaat het minder goed met me. Dus ja. Iemand die suikerziekte heeft moet spuiten. Zo zie ik het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Weet jullie wat het voordeel is van eerlijk zijn; ik hoef niet te onthouden wat ik heb gezegd, tegen wie en wanneer. Wel zo rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Het is okee Bor Jouw manier Eerlijk is eerlijk Bam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Blijf het top vinden dat je niet drinkt Bor. Was niet blij met onze 'clash' maar dat je ergens mee worstelde was duidelijk. Drinken lost niets op, dat weet je inmiddels. Dat weten we allemaal wel maar ja, het valt niet mee. Misschien ondervind je hier veel steun als je je twijfels en angsten opschrijft. Beter als er alleen mee rond te blijven dwalen. Komt nix geen goeds van. Take care Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Borretje, ik ben geen tegenstander van een pammetje op z'n tijd. Het leven moet ook hanteerbaar blijven. Als je in de gordijnen vliegt kan de drank getriggerd worden. Rust in het hoofd is nodig en een tijdelijk hulpmiddel kan geen kwaad. Alles beter dan drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 15 december 2011 Rapport Share Geplaatst 15 december 2011 Paraplu-plant.. Kent iemand dat nog? Dat je ze stekt Ondersteboven Met de kop in he water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden