Yvonne Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 .... heerlijk, de kamer ruikt naar koffie, lichtjes aan en het enige geluid is het tikken van de klok. Zo heerlijk rustig nog. Goedemorgen frummers. Buiten is het nog hartstikke donker, lijkt ook windstil te zijn en het is droog! Laatste 'werk'dag van deze week voor mij. Eerst maar eens een bakje inschenken. *wijziging: zpelvoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Waarschuwing: In de ochtend en aan het begin van de middag is er in het midden, oosten en later noordoosten van het land kans op gladheid door sneeuwval. De wind waait matig en draait van oost naar west tot noordwest. Tegen de avond kan hij aan zee krachtig tot hard worden, 6 tot 7 Bft. Nou, die wind valt me dan nog mee...had van de week gehoord dat we zeer zware storm zouden krijgen vandaag, dat gaat er dan niet van komen geloof ik... Die sneeuw, laten we hopen dat het bij regen blijft en geen gladheid. En de denken we er zelf maar bij. Net zoals die temperaturen van 18 graden Luitjes, ik ga de douche opzoeken, tis nu nog lekker rustig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedenmorgen Yvonne Ik meld me even droog voor het dagpact van gisteren. Zal ik het nieuwe dagpact voor vandaag starten? Dagpact: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen Yvonne en Rosa Gisteren zomaar op de bank in slaap gevallen dus moet me ook nog droog afmelden van gisteren. Bij deze dan. Dagpact: Rosa Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedenmorgen Aicha, We gaan er weer voor, he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Een goede morgen Ik heb gisterenavond online op uitz gemist nog eens dat dictee gemaakt 17 foutjes. Gemiddeld 12. Dat betekent gewoon dat het qua moeilijke woorden een flutdictee is. Normaal maak ik er toch zo'n 40 fouten in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Rosa we gaan er weer voor. Alhoewel ik nog wel steeds last heb van ontwenningsverschijnselen. Maar wordt wel minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Om over de inhoud van de tekst maar niet te spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Het is weer vrijdagmiddagborreltijd. Kijk uit als u de weg op moet Dagpact: Rosa Aicha Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Jaap ook een goedemorgen. Ik had meegedaan met het dictee en had 14 fouten. Ik vond hem ook niet zo moeilijk maar hij was wel leuk. Doe elk jaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tekst vond ik juist wel leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedenmorgen Jaap, Je bent al flink aan het mopperen op de vroege ochtend Aicha, mooi dat het al minder wordt. Ik heb geen ontwenningsverschijnselen meer maar ik moet uikijken, als ik vaker terugval moet ik misschien weer helemaal opnieuw beginnen en dat moet ik voor zijn. Ik ga er weer vandoor, Fijne dag allemaal! en sterkte voor wie het nodig heeft! (ikzelf dus ook) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 14 fouten met bevende vingertjes, een hele prestatie. Wist je dat Arnon gister in de Volkskrant een stukje had geschreven dat zijn vriendin seks had gehad op de WC met een deelnemer van het dictee terwijl hij aan het nakijken was. Vond hij niet leuk, want hij had graag willen toekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Grapje zeker. Ja met bevende vingertjes kan ik zelfs het toetsenbord nog wel bedienen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Ach Jaap je laat me er weer instinken. En dat zo vroeg in de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Ik ben gewoon een beetje ouderwets, met normen en waarden enzo. Wat wel goed was is dat ze zo'n gast van christenunie of SGP filmen die met een stalen gezicht de tekst aanhoort. gecon- centreerd op de moeilijke woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 En dan te bedenken dat ik niet eens het groene boekje heb. Maar vond het dictee inderdaad niet zo moeilijk dit keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen Frummels! Nog een paar dagen en dan word het elke ochtend weer iets eerder licht, ik kan niet wachten!!!!! Von, dank voor je bakkie. Vandaag een thuiswerkdag, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Tja ik blijf het ieder jaar weer leuk vinden en ben altijd benieuwd hoe de prominenten er wat van brouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Fijne dag Rosa en Aicha, Ik moet er ook vandoor De natte vroegte in. Zet hem op Aicha, en ramen dicht het is koud buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 En Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Goedemorgen Madeliefje, goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 En Yvonne en Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 december 2011 Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Arme Jaap, ik zal aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 december 2011 Even een rectificatie op het weerbericht van daarnet: Het is NIET droog, het regent, maar het is wel windstil :$ Lui, ik ga er vandoor... Maak er wat moois van vandaag. Laterrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden