albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Bol, mijn huis is niet zo groot, daar ben je snel uitgezocht, hahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ha!! Ik ben gek op scrabble!!! Alleen heb ik nooit iemand waarmee ik het kan spelen. Ja toen mijn kids nog thuiswoonden, maar ja dat is al een poos geleden. Dus ik probeer mee te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik doe ook mee, taalspelltejes!! Jippie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Wie doet er mee met het kerstverhaal? ff peilen hoor niet dat ik dadelijk alleen heel dat kerstverhaal moet schrijven. Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ja Bol, ik wil wel mee doen maar dan wel enigzins anno 2011/2012? Het originele verhaal kennen we denk ik wel, een iet wat andere maar toch knappe versie lijkt me wel wat. Beetje humor erin moet ook kunnen vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ja natuurlijuk het moet grappig zijn en niet al te serieus. Nee niet het echte kertsverhaal, dat ken ik nu wel. goed ik zal eens diep gaan zitten peinzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Hahaha, een soort GTST kerstverhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Oeps: Tien,Tina,Albertien: de 17e was het een jaar geleden!! Oeps: iets teveel met mezelf bezig!! Een VOL jaar! Gefeliciteerd: Van Harte!! En: (mijn hoofd loopt om en ik weet van voren niet, of ik van achteren nog leef) Zoiets! Nogmaals: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 OEPS....Tina alsnog van harte gefeliciteerd een hele prestatie :musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Originally posted by: MadeliefHa!! Ik ben gek op scrabble!!!Alleen heb ik nooit iemand waarmee ik het kan spelen.Ja toen mijn kids nog thuiswoonden, maar ja dat is al een poos geleden.Dus ik probeer mee te doen! quote> heppie iemand gevonden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Tina!!! Hier nog zo een! Van mij alsnog een warm Sorry, ik word een beetje erg in beslag genomen door de dingen die ik moet regelen deze dagen. Maar met mijn lijstje komt het goed. Gewoon doorgaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 sorry Bol, ben niet zo schrijverig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Mensen: ik moet nog wat kerstgeschenken rondbrengen. Maar onze Albertien schoot me opeens in gedachten. Heb ook vandaag nog niet bijgelezen. Dat doe ik nog. Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 'k ga ff eten pieps...laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Originally posted by: Hannah1Ja je kont weer tegen de krib gooien zeker.Kom op met die draadjesJe hept ut beloohoofd.quote> Hannah niet met1 stampvoeten hoor en je heb het begin van een kerstverhaal. Er was eens een alci die haar kont tegen een ouwe krib aan gooide en............wat er toen gebeurde...........Het olijvenhout begon te..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 blinken want het kribbetje dacht opgepoetst te zijn geworden door een engelenkont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Zo bij ditjes en datjes het kerstverhaal geopend. Schrijft u maar mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Die engelenkont, tsja dat was ik natuurlijk! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Luitjes, bedankt nog voor de lieve felicitaties. Ik hoop hetzelfde voor jullie te kunnen doen, het is de moeite waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Tina, wat goed joh , zal toch wel met glimlach gister ofzo hebben gezeten jij Gefeliciteerd alsnog ( ik altijd te laat met dit soort dingen, dus ook hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Voor een taalspelletje zou je Webfeud kunnen doen. Dat is een soort online Scrabble. www.webfeud.com Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik ken het niet, maar hoor er wel erg enthousiaste verhalen over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Kijk uit met Webfeud het is nl zeeeeeeeeeeeer verslavend hoor ik van iedereen om me heen. Nou en als wij iets zijn dan is t snel verslaafd:D Zonder dollen, het schijnt echt heel leuk te zijn en zeer goed tegen verveling iets te goed zelfs... Leuk als er van alles bedacht wordt met de kerst. Ik doe ook mee hoor!! Fijne avond allemaal Laterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Hoi allemaal, Even een korte aan- en afmelding, droog... @Albertina Fijne avond nog voor iedereen en welterusten voor straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden