toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 eten jullie vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Toine je ziet jezelf dus als een soort harige sauzijs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 bikini:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hihihi, die Snoep. hier een restje Spaghettie voor zoon 1....zoon 2 eet niet thuis en ik ben bang dat het er niet in blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Pfffffff jaja Snoep, in Bikini.... jij woont zeker op een van die Hollandse eilanden. Zeg ma Toine. Wat ga je maken? Dan komen wij eten, gezeten op die kleedjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 diesel begrijpt het... hoe is het met je? train je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 andijvie stamp met spekjes en gehaktbal oudste zoon komt eten met aanhang..mis zijn prakkies moet wel weer even wennen voor zoveel mensen koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Originally posted by: VlaamsmeisjePfffffff jaja Snoep, in Bikini.... jij woont zeker op een van die Hollandse eilanden.ben je jaloers???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 sorry ben echt eetverslaafd sta bijna de hele dag in de keuken mihoen kip ketjap eitje sambal beetje pindasaus hmmmmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 leuk toch Snoep.... ik ben dol op koken, maar ik ben de laatste tijd te vaak alleen om uitgebreid te gaan lopen koken...en daar baal ik wel eens van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 even de jongste halen en dan boodschappen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Half 5 komen ze thuis hier. Dus ik ga ook maar es aan de slag. Gewoon patatjes met varkenslapjes en gestoofde witlof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 mijn god wat ben ik een zeepneus net het liedje van george benson, just the two of us op tv zit ik te janken als een klein kind zeepneus tot morgen ... toine netje ( zei mijn opa altijd ) in strijd..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 mmm..krijg net een mailtje binnen van Hallmark...DELETE!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 he lekker toch Toine....wat er uit moet, moet eruit hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Anton.... hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Jopie, Mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 en weg is Anton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 gaat niet goed met mij, ben weg......... fdsajlk;fsdakljfdsakjljklfds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Toine..... je krijgt van mij een dikke/ innige knuffel. http://i20.photobucket.com/albums/b212/dari11/020-1.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Hoi, ik denk dat er weinigen hier staan te juichen en trappelen om de kerstdagen te vieren. Laten we toch een klein beetje proberen de positieve noot erin te houden. Het is voor de meesten hier al lastig genoeg. Ook voor mijn persoontje. Toch probeer ik er het beste van te maken anders blijft er weinig anders over. Ik probeer mezelf maar te bedenken dat ik er verleden jaar een stuk beroerder voorstond. Dus, alla Soothe, een beetje meebuigen als een bamboe in de wind. Verzet heeft geen zin, de dagen komen toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 ik heb er 1 Jopie die druk aan het zoeken is naar een 3 kamer woning...hij gaat samen met een collega kokkie samen wonen voorlopig. teminste dat is de planning. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 toch iets te prive. ( weg gehaald) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 met oud jaar zou ik het niet erg vinden om alleen te zijn lijkt me ergens wel lekker heerlijk op de bank of in bed filmpie kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden