toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 jij bent toch mijn afleiding ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ha hier een vreemde voorbijganger, goeie middag allemaal. MsLuzac, niet zo streng tegen Toine hoor, die hoort hier schijnbaar gewoon rond te hangen, net als een lieve hond die je begroet als je heerlijk thuiskomt Was niet lelijk bedoelt hoor Toine Ha Borr. en "Tante"Bolll. Ik weinig hier , laatste dagen hard bezig hier en het knapt lekker op, lekker zo'n schuur die nooit was opgeruimt sinds we hier wonen, pff zelf al zoveel verzameld en nu de zooi van de vorige bewoners eruit gegooid. maar ff overzichtelijk maken voor onszelf Maar veel bewaren , want ken nog wel es van pas kommeuh tenslotte. Eerst maar es oud ijzer weg brengen enzo, dus er weer vandoor, nu schijnt er tenminste hier nog een zonnetje. Nou veel plezier nog allemaal en Boll schilderse, schiet het een beetje op naaar je zin ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goede middag, hier in Belgie hebben ze net nog maar een nieuwe regering en er voert zich al een redelijk triviale (hoewel, hoewel) discussie over het al dan niet mogen stoken met hout. Dus houtkachels, haard, kampvuur.... Wegens het te vervuilend zijn..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Originally posted by: DieselHa hier een vreemde voorbijganger, goeie middag allemaal.MsLuzac, niet zo streng tegen Toine hoor, die hoort hier schijnbaar gewoon rond te hangen, net als een lieve hond die je begroet als je heerlijk thuiskomt Was niet lelijk bedoelt hoor Toine quote> Hahahaha precies zoals ik het zie Diesel!!En wat voor hond had je dan in gedachten voor Toine??Een Teckel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 bleeeeehhhhhhhh....ziek..begon vannacht rond 4 uur... een keel van schuurpapier.. hoesten...snotteren ... niet misselijk ofzo gelukkig. goedemiddag overigens...ga even terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 denk engelse cocker...... erg lief en speels maar bij verkeerde benadering bijt hij twee vingers af woef.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hoi lenie mijn ouders zijn ook zo ziek.. hoesten proesten enz.... wat helpt is veel knuffelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 'k heb niemand om te knuffelen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 je mag snip en snap ( mijn ouders) wel lenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Zo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hihihi...thanx Toine, kunnen we tegen elkaar snotteren en proesten ach gut... arme hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Hihi Lenie!! Lekker knuffs met een Engelse cocker...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 dag vlaamsmeisje alles ok? ..... woef:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ach, zo en zo en zo wel en zo niet he Toineman. Ik hou niet van winter en kou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 ik grijp mijn 2 mastiffs wel...ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Yep Len!! Meer "pak" aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 idd... hahaha ik heb het ook niet op de winter en de kou hoor VM...kan er zo depri van worden. bah ik zit al weer met alle lichten aan hier...regen en sneeuw bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Nou jah, dus geen BBQ meer daar in het zuiden dan pffff Lijkt me een nieuwe krisis waard hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 regen en sneeuw??? zit je op de noorpool ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 moeten maar gezellig openhaardje aan doen tijgervelletje neerleggen.. kaarsjes .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Jaja Drake, de regering zou der zomaar over kunnen vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Originally posted by: snoepjeregen en sneeuw??? zit je op de noorpool ofzoquote> niet eens?...bizar he?...het gaat lekker tekeer hoor hier.normaal kan ik de andere kant van het ijsselmeer wel zien, maar nu niet...brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hier heb tot nu toe heel de dag de zon geschenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hier ook...tot een half uurtje terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 ik heb lekker in bikini in de tuin gelegen..heerlijk bruin geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden