will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedemorgen: DAGPACT: Albert Lytse Ans Jeannet Marc Rosa Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 En voor Knuffie en Tina beiden: :wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine::sun::wine: Dag Borrie, are we alone (at last) ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Rekel hoe is ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 En bolletje is er ook sé {{{((()))}}} Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ja, goed, best te doen. Ondanks de feestdagen die erg op me leunen. Herinneringen schieten me dan weer te beginnen van de "good 'ol days". Ik weet uit goede bron dat het feestje hier achter de hoek te doen is dit jaar. Wetende dat ik dit altijd helemaal in elkaar stak en er nu niet bij hoor pikt wel een beetje, maar ja. Andere tijden hé. Er zijn er hier die het nog veel moeilijker hebben dan ik, dus ik klaag niet (of toch zo weinig mogelijk ). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Borrie Cavakes ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Klinkt bekend Borrie. Zie jij tegen de feestdagen op of juist het tegenovergestelde ?? Je bent dan toch niet alleen hoop ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Bwa, je komt niet depri over hoor, weet dat je het nodige hebt moeten incasseren, maar je komt er sterker uit dan ooit volgens mij Ik begrijp het exact. Ook ik bevind me in die zone. Volgend jaar terug met goede en hernieuwde moed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik heb nog wel een bakkie voor je Bor. Suiker en melk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Maar anders ???? Voor je gezondheid ?? Laat dit mee van de redenen zijn, maar niet de enigste lieverd En je hebt volkomen gelijk om niet terug te kijken, voorruit is de boodschap. Heb er ook zelf last van hoor, is een beetje eigen aan de mens denk ik. Hoi Sowhat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik log even speciaal in voor Bor Ik hoop van harte dat 2012 voor jou en je zoon een veel beter jaar gaan worden Bor, Laten we inderdaad maar vooruit kijken. Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Weten jullie wie ik al een paar dagen niet meer gezien heb? Drakie. Of ik moet over zijn berichtjes heen gelezen hebben, dat kan natuurlijk ook. Ja Borrie kinderen hebben sterke ouders nodig. Jammer dat je hem niet mag bellen want dat zou zoveel prettiger zijn voor jou en voor die kleine man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 middag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hier even weer een schrijven van mij. Ik ben op zoek naar informatie naar die medicatie die een aantal onder jullie gebruiken ter ondersteuning om het alcoholgebruik de baas te blijven. Wie oh wie kan me dit bezorgen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 om niet meer te drinken. antabus of refusal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 MsLuzac, Misschien is deze link zinvol: Trimbos - Alcoholmedicatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 achteraf domme grap. het is hier zo saai en rustig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MsLuzac Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 toine, ga dan wat nuttigers doen dan hier op zo'n forum rond te hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 klopt, sorry voor de opmerking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Luzac ik heb bij thema's enz. geantwoord op je vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Zo boodschappen gedaan, vanochtend gepoetst en daarna de kop van een herder geschilderd dus heb ik weer genoeg gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 goedemiddag borr... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 ppppppppppffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden