Yvonne Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Morgu luitjes... Koffie is klaar, thee staat te trekken, tis achter een graad of 2 en de strooiwagen kwam daarnet langs. Ben benieuwd straks..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik zie dat Knuffie vandaag jarig is.... Van harte Knuffie, hoop dat het komende jaar een mooi jaar voor je mag worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 MMMmhhhhh koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 goede morgen frummels. knuffie van harte :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hier lag net een beetje sneeuw maar het was ook zo weer weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Pfff, gelukkig, van mij mag alle gladdigheid wegblijfen Igor Hier gingen net de sluizen weer even open, alsof ze een badkuip omkiepen daarboven... Nu weer droog, hoewel, alles is door- en doornat.. Als het nu zou gaan vriezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedemorgen trouwens Igor, gezellig dat je effe een bakkie komt doen... Zag net twee andere frummers in het halletje, maar die zijn denk ik het bedje weer even ingestommeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 goedenmorgen yvon en ygor lekker de laatste schoolweek en dan twee weken vakantie nu een bakkie en dan douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Morgu Bor en Snoep... Koffie staat klaar, tis nog retedonker, maar over een paar dagen hebben we de kortste dag alweer, vanaf dan gaan we weer het licht tegemoet Ik moet helaas de douche nu ook gaan opzoeken, vroege dienst vandaag... dus.... Maar ik kom straks nog wel even 'dag' zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ik wil ook twee weken vakantie Maar wel lekker he Snoep? Vond ik vroeger zo zalig, niet hoeven haasten s morgens vroeg, lekker alles op je gemakkie... Von........OPZOUTEN ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 von ja is wel lekker niet te hoeven haasten maar je bent wel gelijk uit je ritme en dat is voor mijn weer niet goed. maarja zo hebben we altijd wel wat te klagen;) jij mag voor deze keer eerst douche hey...borrie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 nog maar 5 daagjes (pfffff) werken dan ben ik er 3 vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 en dan hebben we gelukkig de kortste dag weer gehad. ik heb dit keer wel heel veel/lang last van het verzetten van de klok. tegen de tijd dat die grijze cellen eraan gewend zijn wordt de klok weer verzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hier ook hoor bor december is niet mijn maand verplicht gezellig doen...en juist dan lukt het niet lig meer aan mijn dan aan een ander maar de vlag gaat uit als het weer januari is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 ik vindt de feestdagen altijd wel leuk. gezellig de kerstboom. geen verplichtingen.... heerlijk. lekker met knabbel en babbel op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goede morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Good murning AR, is de rust een beetje aan het wederkeren bij jullie?? Ik vind de decembermaand altijd wel gezellig. En met die donkere dagen maar lekker de waxinelichtjes aan... Die enorme drukte in de supermarkten.... pfff, krijskinderen echtgenoten die elkaar lopen af te blaffen, supergehaaste en gestreste mensen.. Ik ga in die dagen echt HEEL vroeg om een uur of acht de boodschappen halen, dan is het nog zalig rustig... En nu lui, nu moet ik echt gaan. Net het hondje uitgelaten en hier en daar toch een beetje glad, bah. Voor iedereen een mooie dag, maak er wat van lui. Oh ja, Snoep, dank je dat ik ff eerst mocht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedemorgen allemaal, Even een kort berichtje DAGPACT: Albert Lytse Ans @Knuffie Fijne dag, en sterkte voor wie het nodig hebben:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedemorgen, het duurt nog wel even voordat het kerst is. En het mooie is het valt in het weekend. Bijna helemaal. Het is gewoon een lang weekend. Ik ga niets speciaals doen. Geen familie. Die komen volgend jaar weer aan de beurt. Zijn ze wel van me gewend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 snoep van mij ook dank je dat ik voor mocht met douchen ik ben ook weg fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedemorgen luitjes, Voor mijn doen heel vroeg! Lekker die koffie hier hoor. Wel: ik ga de laatste werkweek in. Daarna is het schluss: wish me luck, want vind het zo spannend. De tijd daarna dan he. eeuwig vakantie? Ben minder met drank bezig de laatste weken en heb me ook niet geheel kunnen onthouden. Wel in de hand gehouden gelukkig. Goede dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 knuffie:present::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 O, ik vergeet Knuf te feliciteren! Bij deze! Slingers kan ik nog steeds niet maken Daarom een heleboel Albertina: dank... ga jij werken deze week? Zo ja: geniet ervan he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedemorgen Frummers, hier ook de vlag uit hoor als het januari is! en ik vindt die kou en donkerte ook maar niets, een mens zou voor minder aan de drank gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden