Lytse Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: jeannetHelaas kreeg ik geen medicijnen van mijn HA.Jeannet,Wat voor een huisarts heb jij? Ik snap er niets van. Veel sterkte en je gaat goed, ondanks de medicijnen. Liefs,Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Fleur, Elke keer dat ik er ben, ben jij er niet. We lijken wel het weervrouwtje en -mannetje. Hoe is het met je gezicht? Ben je al aan het vloeibare eten? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hoi, Drie op een rij. Dames en heren frummers, ik ga lekker naar een film kijken en meld me later weer. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ga maar vroeg naar bed vanavond. Heb een knaldrukke week voor de boeg. Elke dag, tot sávonds laat werken. Vanavond is mijn enige vrije avond. Enfin, houdt me van de straat he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ma is nu dus (na de heup breuk en operatie daardoor) opgenomen in een revalidatie kliniek. Gaat het goed??? Ja en Nee. Ja in de zin van dat ze toch wel stilaan beter word. Maar ook nee in de zin van dat het nooit echt "goed" zal komen. Nooit meer zoals ervoor, nee dat niet. We gingen samen een koffie drinken, ze wilde naar toilet... Gelukkig was ik daar met een vriendin want alleen zou ik het niet gekunnen hebben.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Oh Lytse, dat is jammer dat ik je gemist heb. Was even de pannen aan het omspoelen, gasstel et schoongemaakt omdat het zo stil was. Dank voor je lieve berichtje. Ik weet het ook niet. Ik bel morgen of ze er is volgende week. Als ze me weer wegstuurt neem ik Beertje mee:-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Moeilijk he Vlaamsmeisje. Je wilt je moeder toch altijd hebben zoals ze was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 VM, dat is naar voor jou! Maar ook voor je ma. Triest. Hoop er maar het beste van en sterkte! Verder weet ik er niet zoveel op te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lieve Nien! Jammer dat het niet meer zal worden als voorheen. Ook al wil je Ma zo graag, ik weet dat er een sterke vrouw in haar schuilt! Wil je haar de groeten van me doen?? Ik wens haar het allerbeste toe. Nooit zal ik haar vergeten. Ik hoop als ze weer thuis is nog langs te komen. Hou je goed meis!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ja Rapi, raar... Ma die zo maar opeens zo afhankelijk is. Van mij maar ook van anderen... En idd vooral het idee dat het nooit meer echt goed komt he. Zo'n sterke vrouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Ga er weer vandoor, Allemaal nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Dag Rapilos. Ga goed en een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 En nog even voor VM. Veel mensen zeggen; oud worden is niet erg, maar oud zijn... Sterkte meis, Ben nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: LytseHallo Kerstbeer,Hou je goed.Lytse.quote> Hoi Lytse,We "spreken" elkaar te weinig, druk, troubles,het komt wel goed.Tijd....... dat is wat ik nodig heb.En dan bedoel ik vooral tijd voor mezelf.Als je "geleefd" wordt is het moeilijk om aan jezelf te werken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 VM, Je moeder, die sterke vrouw, kan zij er ook mee leven dat ze min of meer afhankelijk wordt? Fleurtje je maakt vorderingen, puree en vissticks, binnenkort weer frieten met biefstuk??? Ga goed meisje Een ieder een heel goede avond trouwens. Vannacht laatste nachtje gehad, heel de middag met W doorgebracht in Alexandrium/Oosterhof in Rotterdam om kerstcadeautjes te kopen. Gaat goed, wens dat ieder toe... Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Nien ik heb met J. een hele grote fout gemaakt. Ik verzorgde en verwende hem omdat ik te doen had met hem maar daardoor werd hij hoe langer hoe afhankelijker van me en hij werd daardoor ook niet gemakkelijker. Ik had moeten kijken of en wat hij zelf nog kon doen dan was het voor mij ook wat makkelijker geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Madelief, sterkte morgen. VM: twee dekens en een boek, of gewoon slapen. Doet wonderen voor een mens.... En je moeder ouder zien worden, tja.........dat doet pijn. Zeker als het moeilijk wordt. Wie maakt het niet mee.... Ik ga even opruimen hier, frummers. Ben er 12 dagen niet, dus wel even netjes achter laten..... Verder gewoon thuis hoor, echt "thuis" dus! En dus regelmatig hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Oh ja, enne Jeannet, ik ga mee hoor! Huh, laat haar maar eens met een goed argument komen..... Staan wij met z'n 2-en daar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Das mooi Beertje:) Dank je wel voor het aanbod. Ik zit wel in Zuid-Holland dus het is voor jou wel een stukje rijden. Maar eerst eens kijken of ze er is volgende week. Ik ga me er nu nog niet druk om maken hoor. Nog 2 dagen werken en het voelt echt als de laatste loodjes, maar dat hebben mijn collega's ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Bolletje. Ik kan niet voor Nien antwoorden. Maar wat ik wel wil zeggen is dat Nien een moeder heeft met een hele lieve partner. Misschien spreek ik nu voor mijn beurt. Ach, ik hoop dat Nien dat niet erg vind. En Nien is ook een schat! Die cijfert zichzelf veel te veel weg! Lieve Frummels, ik ga vroeg slapen. Dus.... ik ga afsluiten. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Originally posted by: jopiegoedendag allenweer thuis na een heerlijk dagje werkenweinig nieuwsdus ik hou het bij: ga goed allen!quote> Leest okee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Lieve frummers, Ik ga afsluiten en naar bed zo. Het is wel erg vroeg maar ben dan ook erg moe. Morgen weer een lange dag voor de boeg. Een fijne avond verder en voor strakjes welterusten. Meld me droog af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Gedicht. Zacht Lavend Helend Water Rondjes draaiend in de tijd Het glanzend meer gevuld Spiegel van de ziel Je kijkt erin en krijgt een glimlach Wat ben je mooi en rijk en warm De waterweg, drijvende kracht Bij de delta aangekomen Pak jij mijn hand en volgt Elke minuut een gouden eeuw De tango met het leven Dansend richting eeuwigheid MarkVerdoes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Zie jou, Niwi, ingelogd staan: Hoi: ik mis je als oudgediende, en je berichten. van Primula allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 oh...dank je wel hoor, Primula.... doet me wel goed eigenlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden