Gast Hannah1 Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedemorgen. Leuk! De eerste sneeuw ligt er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Morgen Fibo en Hannah, kan niet zien hoe het er buiten uitziet. De hele flat is ingepakt met doeken i.v.m. de renovatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 goedenmorgen allemaal dacht even met een bakkie koffie alles bij te lezen, maar dat was maar 1 blz komt niet vaaak voor aicha..ik heb 8 jaar geleden ook in een grote renovatie gezeten ik vond het heel ingrijpend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Nou het is kompleet een drama. Eerst hebben ze de buitenboel gedaan , balkons voegwerk overal uitgesloopt nieuwe ramen zitten er al in . Nu nog W.C. en keuken. Maar waarneer ze daar aan gaan beginnen weten ze nog. Deze flats staan momenteel op monumentenzorg. Mag zelf op het balkon geen vogelnestje plaatsen zonder eerst toestemming te vragan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 bij mijn werd eerst de binnenboel gedaan,was net bevallen halve huis gesloopt en toen de buitenkant..met een noodlift aan de buitenkant van de flat hangend..nog een paar keer door de brandweer eruit gehaald omdat hij niet meer openging....haha inderdaad een nachtmerrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 En een stof niet te geloven. Ben ook alles kwijt kan niets vinden wat ik zoek. Vraag me af of ik alles al stofvrij moet gaan maken omdat ze de binnennboel nog gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 goedenmorgen bor:present: ik weet alleen niet of ik ook lief ben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 ik ga douche..volgens mijn is igor er stiekem onder gekropen,het is zo stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Morgen Borreknor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goede morgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Dagpact; Albert Lytse Bor Ans @Borretje: veel sterkte vandaag:present: @Aicha: Succes met de renovering! Tot later allemaal, fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 DAGPACT: Albert Lytse Bor Ans Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedemorgen allemaal! Hier geen sneeuw gelukkig! Eerst een bakkie en dan aan de slag. Werkse voor iedereen! Ik kom af en toe om een hoekje piepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Morgen Madelief:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 sneeuw goedemorgen frummels. natte sneeuw. snoepje ik had me nog maar een keer omgedraait, dan kon jij vandaag rustig douchen. yvonne heeft zich geloof ik ook nog een keer omgedraaid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Hier ook natte sneeuw bah! Morgen Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 kunnen we nog geen sneeuwballen gooien aicha maar ik zal vast koffie zetten voor als yvonne wakker wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 hier heerlijk droog..geen regen en sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 igor..je had ook wel even wat eerder koffie kunnen zetten van fibo krijg je alleen senseo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goeie morgen medestrijders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Bol ook uit bed gerold? Morgen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goede morgen luitjes, heerlijk geslapen en wakker geworden van de geur van de koffie van Igor... lekker!!! Hier op dit moment geen regen, maar er is weer behoorlijk wat gevallen vannacht. Tis vijf graden zie ik... dus geen sneeuwtroep of wat dan ook gelukkig.. Ik merk trouwens dat mijn forumnaam ook een beetje 'van mezelf' is geworden zo langzamerhand. Als ik in gedachten ben en iemand roept 'Yvonne' dan kijk ik op, heb ik het gevoel dat ze het tegen mij hebben Zo, en nu eerst nog een bakje en een pafke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 december 2011 Rapport Share Geplaatst 20 december 2011 Goedemorgen, allen. Foei, op 't allerlaatste moment nog m'n vuilnisbak buiten kunnen zetten. De vuilniswagen kwam al aantuffen. Zo, nu eerst een flinke mok groene thee met honing. En een beschuitje met roomboter en kersenjam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden