Danny078 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: jopiemaakte afgelopen dagen iets mee:iemand werd te kennen gegevendat komen op het kerstdiner van de familiegeen goed idee waste ongemakkelijkgezien de gebeurtenissen het afgelopen jaarcontact moest wel hersteld wordenmaar eerst praten, en wel ná kerstnou vraag ik jeover kerstgedachte gesprokentoch sha, vind ik het wel heel mooi wat je schrijftgeen poespasmaar echte (witte) liefdeen warmteook voor hen die je niet kent.quote> Wat grappig dat je dit zegt Jopie.. Ik zit met precies dezelfde situatie! Mocht niet komen eten bij mijn (ex)schoonfamilie maar ze wilde eigenlijk wel hebben dat mijn ex vriendin wel met ons mee uit etenzou gaan op 1e kerstdag.. Waarschijnlijk, omdat haar ouders al plannen hadden en zij daar toevallig niet tussen paste.. Kerstgedachte? Goeiemorgen allemaal trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 sorry, vertelkring. verhalenvertellers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik denk viering, dat heb ik er maar van gemaakt.... Ben blij dat je niet snel depri bent, Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Welkom Danny Wonderlijke verhalen Jaap, zat er een bepaalde gedachte achter dat deze verhalen verteld zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi Danny! Wat een bezopen situatie! Idd, over kerstgedachte gesproken!! Ik ga steeds meer weerzin voelen voor wat betreft kerst.....Wil ik het eigenlijk nog wel vieren?!?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik ga ervan uit dat dat voor ons allemaal is Jopie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nancy, we kunnen ook samen de keuken in om nieuwe recepten uit te proberen? zijn we elkaars proefkonijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nou dan ga ik ook even gul zijn :heart: van Sha voor jullie wel delen hoor, ben erg krenterig vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Speciaal voor Hannah een extra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Danj je Jopie! Mooie woorden, en van hetzelfde! En Sha: goed idee: ergens allergisch voor, iets niet mogen eten, lusten of wat dan ook??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nancy, het enige wat ik echt laat staan is als de gember overheerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi Hannah! Long time no see!!!:heart: Hahahaha, ga ff winkelen zo, en moet nog ff wat posten.... maar met dat koken komt het goed, hoor Sha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 In 1990 heb ik kerst op de Antillen gevierd met barbeknoei en in zwemkleding op het strand een ervaring die ik nooit zal vergeten en iedereen in Nederland opzittend in z'n beste kerstkleding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ik ga ook even wat aanschieten, zit nog heerlijk in pyama ach wie weet blijf ik er wel in wilde misschien even naar Alkmaar fietsen om wat op te halen maar als ik naar buiten kijk denk ik: toch maar niet in ieder geval ga ik even wat dingen op en inruimen moet ook wel eens gebeuren enjoy the day ik ben weg, zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hahahahaha, Hannah, komt goed, wel lachen dit!!!:rose: Ik ga nú in de startblokken, laterzzzzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 @ Tatum, Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat het goed met je gaat. @ Yvonne, Ik heb onlangs ook nog eens aan Tactive gevraagd waarom het simpele feit dat iemand een ban heeft, niet kan worden vermeld. Dat ze niet zeggen waarom, snap ik. Maar nee, privacy overwegingen. Ik had Toine ook al een pb gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Dankjewel Jopie Ik ga ook maar eens weg, lekker eten en een boekie lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 FF een vraagje, hoelang duurt zo'n ban of is het voor altijd???? Ik kreeg zelf laatst ook een berichtje dat ik op m'n woorden moest passen, of liever gezegd van de sterretjes die ik plaatste i.p.v. woorden...Ik schrok er wel van.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 @ Pippie Welkom hier. Zoals je ziet loop ik nog niet heel lang mee, dus ik ken je niet van vroeger. Is het misschien een idee om jezelf weer te introduceren op "wie is wie"? Zet hem op meid. Goed dat je juist in deze moeilijke dagen hier weer steun bent komen zoeken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hallo Nancy, Ook jij bent dus gevallen voor de andere verleidingen, zoals chocolade, i.p.v. drank. Join the club. Toch ga ik pas na de feestdagen echt erg matigen, nu hou ik het een beetje rustig. En dat half geld voor de overgebleven kerstkransjes .... ook zo'n verleiding. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Lieve Bako, Ik zie dat je on line bent. Gaat het goed? We "spreken" elkaar nog wel. @ Primula, Is het vandaag niet je laatste werkdag? Vertel je ons hoe je afscheid is geweest, als je wilt? Ik denk aan je. Frummers, de bezigheden roepen. Ik heb dus ook de laatste berichten nog niet bij kunnen lezen. Tot later vandaag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: ShahireWonderlijke verhalen Jaap, zat er een bepaalde gedachte achter dat deze verhalen verteld zijn?quote> Per verhaal was er een moraalDe grote lijn was er nietDegene die het organiseerde ken ik. Hij vond ook wel dat er een vrolijke noot tussen had gemoeten.Tussendoor was er ook nog een zanger.Met een lied over een geliefde die 8 jaar geleden is overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ha Wijffie, goed joh hartstikke zelfs !!! Gaat dus voor je eigen gevoel de juiste kant op. Goed dat je dat ff laat weten, hee fijne dagen en hou je haaks en laat regelmatig iets van je horen joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hoi Wijfie! M'n complimenten, ik doe het je niet na!!! En goed dat je je kunt inhouden, af en toe een drankje , ervan genieten en dan weer stoppen.... Ik ken je wel niet, maar ik ben blij met jouw succes, dat geeft de burger weer moed! Fijn om te horen dat je er nu vrede mee hebt. Groetjes, Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ha Frummers. Ben de hele dag bezig geweest en ik heb nog niet teruggelezen. Als ik mn boodschappen weggewerkt heb ga ik dat doen. Vanavond naar een verjaardag, maar ik ga niet zo heel vroeg. Dus nu even bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden