VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hey Akelei, lang geleden zo... alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: KateOh je bent er al Snoep!Sorry, niet goed gelezen zeker.En is het leuk daar op de Bahama's quote> heerlijk..lig lekker bruin te bakken:rose:nanny mee om op de kids te passenja dat hou ik wel uit hiermaar jullie ook fijne dagen hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 ik ga mijn nest in vakantie of niet, ben gewoon doodop tot norgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedenavond luitjes. Kom nog heel even binnenwippen hier. Zie dat Primula de eerste stap naar... gaat zetten. Lieve Prima'tje, ik gun je het zo verschrikkelijk dat je echt lekker kunt gaan genieten van de komende tijd. Rustig aan hoor... Had daarnet al een heel stuk op stapel staan over de komende kerstdagen. Ik heb het maar geschrapt. En ook het stukje wat ik daarna schreef weer gewist Ik zou het iedereen zo gunnen naar die dagen uit te kunnen kijken. Tijd voor mij om het bedje op te zoeken lui. Morgen vroeg op: heb een hekel aan drukke supers... dus bij openingstijd maar boodschappen doen, dan vermijd ik de krijskinders en overgestressde mensen.. lekker rustig dan nog. Voor iedereen straks lekker slapen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: jopieals er één dit verdiend heeft, snoep, dan ben jij het welen als nietdan gun ik het je gewoongeniet maar lekker, meisje!quote> dank je jopie....maar gun het jullie ook hoordus bij deze zjn jullie allemaal uit genodigd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Oei, ziek in de zin van bacterie/virus ziek!! Niet leuk nee. Maar ach aan dit hele kerst gedoe mis je niet echt iets hoor! En ja, de hei he, daar woon ik he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 jeetje akelei..klink niet echt goed ziek maar even goed uit nog...beterschap:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Luitjes, Bedankt voor jullie reacties, Hoop ze (nog) persoonlijk te beantwoorden. Ik heb mijn bed helemaal verschoond... gedouched.. mmmm.... zo moe! Te bedde: van primula PS Fleur?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 slaap lekker primula:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Allereerst dit is niet zielig en ik zou graag zien dat jullie hierna ook niet echt veel medeleven tonen. Voelt wel fijn als jullie aangeven dat jullie het gelezen hebben. Maar het voelt zo ontzettend niet verdrietig aan dat ik met al dat medeleven me bijna verdrietig moet voelen. Jullie zijn gewoon de enige plek waarmee ik zoiets wil delen en daarom doe ik dat. Mijn tante ligt op sterven, misschien is ze nu allang dood als ik dit schrijf. Mijn eerste gevoel was toen ik hoorde geen gevoel. En dat heb ik eigenlijk nog steeds niet, ben heel blij dat ze mag gaan omdat ze veel pijn had. Anderzijds, komen er herinneringen los, het is toch mijn tante van mijn andere tante die nu achterblijft. Jeps ik had/heb 2 lesbische tantes! Voor mij altijd heel normaal, toen een vriendinnetje me wees op het feit dat ze lesbies waren. Oké daar was dan blijkbaar een naam voor. Die 2 mensen, hebben toch wel heel veel voor mij betekend in mijn leven bedenk ik me nu. In mijn hersencellen is er geen moment geweest dat ik een abnormaal gevoel voelde tussen mensen van hetzelfde geslag. Ik val op mensen, man of vrouw maakt niet uit. Net wat ik tegekom Door deze 2 tantes heb ik dat inzicht gekregen. Want om 1 of andere rede zeiden ze altijd tegen mij het is niet erg als je op vrouwen valt. Wat zagen zij, wat ik niet zag? Ik ben blij voor mijn tante die doodgaat, dat ze maar fijn gaat. voor mijne andere tante ben ik bang dat ze in zo een eenzaamheid valt. Ze is zo gefocust om anderen de pleasen dat ze zichzelf wegcijfert. Tjonge, mijn leven is wel bizar en mooi! Vorige week dacht ik nog, als ik had geweten dat je zo makkelijk aan slaappillen kwam hier, dan had mijn beste vriend zich niet hoeven verhangen. Maar het moest zo zijn. Hoewel ik hem dat niet gunde, moest hij dat doen. Zo maf, met het verliezen van hem is er zo een knop in mij omgegaan, ik zie enkel nog bevrijding als ik hoor dat iemand doodgaat. Zo ook bevrijding voor mijn tante. Ik maak me alleen zorgen om mijn andere tante in verweggistan die het alleen voort moet doen. En zo vlak voor kerst, pfff, ze vond kerst al niet leuk. Ik denk volgend jaar nog minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 spud...ik heb je gelezen en vind het goed van jou dat je zo over de dood kan denken toch wens ik je sterkte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Op de valreep: Spud: Echt weg nu van hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Gemenerik Snoep maar toch bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ach Spud het blijft mooi en triest (in dit geval dan) en sterkte wensen kan nooit geen kwaad, al was het dus maar voor je andere tante. de dood is zo verschillend, ook hoe mensen gaan en er tegenover staan dat er verschillende woorden voor zouden moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedenavond mensen, 't spijt me, maar 'k ben te moe om alles terug te lezen. 't was druk op 't werk. Mensen willen op 't allerlaatste moment toch nog een presentje scoren. Maar goed, 'k ben zelf net zo. 'k heb uitgebreid boodschappen g'daan bij Lidl (20:40!). Die werknemers moeten me nu werk'lijk gruw'lijk haten! Om ze tegemoet te komen, heb 'k buiten maar de boodschappen in tassen en dozen g'daan. Dan konden ze in ieder g'val de boel afsluiten. Eenmaal thuis alles opg'borgen, m'n 'Food Storage' aang'vuld, theewater opg'zet en nu lig 'k voor pampus op de bank op 't ADB forum. *Zucht* En, hoe vergaat 't u allen, mede hoi polloi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Eigenlijk komt het opneer en ik heb daar respect voor, want ik heb het nooit zo ver durven laten komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Gelezen patatteke:heart: Akelei!!!! Wa jammer dat ik je gemist heb... Wat verschrikkelijk naar zeg zo een bacterie oplopen. en dan ook nog naar een ziekenhuis daar pffff Waren ze wel een beetje lief voor je?? Nou ik had je een zoveel betere vakantie gegund en zeer zeker niet zo een vakantie. Gelukkig ben je weer bij ons. Ik was heel ff bang dat we je een hele tijd niet meer zouden zien, maar daarmee zat ik gelukkig fout;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Lieve Primula, Raar hè, zo'n dag. Dat was het dan! Je zult zien dat je je dagen heel snel weer invult in een nieuw ritme. Wat ons het beste bevalt is, dat je je niet steeds hoeft te haasten. Als iets moet gebeuren en je hebt echt geen zin, dan kan je zeggen "dat doe ik morgen wel", en dat geeft me een vrijheid ... Ik wens je een fantastische nieuwe periode toe, waarin je weer allemaal nieuwe talenten van jezelf ontdekt. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Thanks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hallo VM, Hoe gaat het? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Lieve Akelei, Wat een timing: ziek worden op vakantie! Dat je niet gedronken hebt is dan het enige pluspuntje. Niet alle verslavingen tegelijk aanpakken m.i. Eerst die drank maar eens uit de weg. Voel je je nu beter? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Een super lang weekend voor de boeg, wat gaan jullie doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ben naar you tube bij gebrek aan stereo, ben in mijn muziek stemming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Spud, Ik heb je verhaal gelezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Frummers, Over timing gesproken: ik ben hartstikke verkouden aan het worden. Gelukkig zijn de boodschappen binnen e.d. Ik haak nu af. Welterusten allemaal. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden