Diesel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Moggeuh allemaal, Snoep fijne vakantie en denk om zonnebrand he , fijne moggeuh "Tante "Bolll en jij welkom "thuis" Pppie (al is dat wel rare opmerking in jouw geval nu. Onthou dat velen van hier in jouw positie hebben gezeten. Hoelang ben je hier niet geweest en hoelang daarvoor dan wel ? Nou in elk gevaal heb je hier een paar ouwe medestrijdsters weer gevonden en een stel nieuwe die ook goed werk hier doen en zich ook inleven kunnen, koffie en boterkoek iemand? moet toch lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goeiemorgen allemaal, Ja Diesel, doe mij ook maar een bakkie! Laat die boterkoek maar zitten.... kom er net achter dat ik in korte tijd 7 kilo ben aangekomen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedemorgen, wat een rust.....je kunt bijna een speld horen vallen hier Tatum, van harte gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nou, ik hoorde het vallen, hoor! Goeiemorgen Shahire! Ik ben hier altijd op de verkeerde tijd heb ik het idee, maar 's avonds kan ik vaak niet. Lees wél alles van jullie (tenminste, zoveel mogelijk...) Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hai Nancy, hier gaat altijd alles goed hoor mijn laatste vrije dagen zijn geteld, zondagmiddag weer vrolijk aan de bak ook wel weer zin in hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Ach Nancy, dat kan niet van de koffie en boeterkoek komen hoor en na alle feestdagen moet ieder1 toch weer rustig an doen meestal. Nou begin ik zelfs een buikje ofzo te krijgen sinds ik gestopt ben met drinken, terwijl niemand begreep waarom ik dat niet kreeg toen ik nog dronk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Even voor Snoep een je leest vast maar ik spreek je nog wel even voor je gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nou, bij mij komt het wél van de drank, ik eet nl slecht en sinds ik op dit forum kom heb ik zelfs meer trek dan anders. Hebben jullie dat wel meer gehoord??? En drink ook veel meer. Gek eigenlijk, de bedoeling was juist dat ik zou minderen of stoppen, maar zit nu in een neerwaartse spiraal, lijkt het wel. Mááááár: vrolijk blijven, goede voornemens, ik ben nu 2 weken vrij en gá er weer voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Nancy, toen ik stopte met de alcohol ben ik afgevallen heb me gestort op het snoepwerk en vooral de chocolade die haal ik nu gewoon niet meer in huis en verder denk ik dat goed eten wel erg belangrijk is toen ik nog dronk had ik nooit trek in eten, zat al vol van de drank dus eten is een betere optie denk ik dat het eerste glas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goedemorruguh Jopie! Je hebt gelijk, teveel denken is ook niet goed, en dan is werken een welkome afleiding! En ach ja, die feestdagen, wat een kwelling eigenlijk voor veel mensen en dan bedoel ik niet eens alleen wij hier op dit forum.... Ach, de kortste dag is alweer achter de rug, het nieuwe jaar komt eraan, nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Jopie lekker dat je een extra dienstje kan draaien je schrijft: al dat gezit en dat gedenk misschien dat ik anders in elkaar zit hoor maar waarom is dit weekend nu voor sommigen zoveel anders dan andere zondagen? voor mijn gevoel is het een zondag net als andere zondagen dat gezinnen en families ook bij elkaar komen wij mensen hebben aan het hele kerstgebeuren zoveel poespas gegeven hele vreetfestijnen moeten het worden, vooral het gezellig samenzijn (?) de rest van het jaar kunnen ze elkaar de hersens inslaan maar dat vergeten ze dan even soms vraag ik me af of de mensen nog wel weten wat kerstmis daadwerkelijk inhoudt waarschijnlijk krijg ik nu het halve forum te quoten hierop maar so be it ik snap soms al die moeilijke toestanden rondom er niet van ik vind het persoonlijk heerlijk geen dingen en verplichtingen te moeten heerlijk dagje pyama hangen met een goed boek en een pot thee voor mij tegenwoordig praten mensen al over 3e kerstdag over 20 jaar zeker een kerstweek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Volgend jaar hebben we weer kerstmis, het jaar erop ook we hebben pasen, pinksteren......... en ieder weekend hebben de meeste wel een vrije dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Shahire, Je hebt gelijk, ik weet het, ik denk dat ik me de komende twee weken maar op de recepten ga storten, ben eigenlijk gék op koken, en dan i.p.v. drinken . Andere hobby's weer opzoeken dus. Ik moet nog kerstinkopen doen, zó druk gehad met studie en werk, nu moet alles nog op het laatste moment...stress...Ga maar ff wat ondernemen zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Koken :D:D favoriete hobby afgelopen week weer staan te kokkerellen om in te vriezen altijd makkelijk als ik dagdienst heb gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Goh Shahire, Jij schrijft wat ik dacht, durfde het alleen hier niet op te schrijven, maar je hebt GROOT gelijk wat mij betreft, wat máken we er een kermis van! En waar gaat het eigenlijk over.... Heel goed wat je schreef!!! Ik kan me er helemaal in vinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Hallo Sha, 2012 is kerstJAAR! Hele jaar door samenzijn met al wat energie geeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 KERMIS, mooi woord Nancy de ene kar nog voller dan de ander roomboter in kerstboompjes, ijsjes in kerstboompjesvorm ieder z'n ding hoor maar ik vind het zelf allemaal iet wat te ver gaan prima als een ander het doet, moet ieder voor zich weten voor mij zijn er andere belangrijkere dingen waar het om draait in het leven niet dit soort dagen waar velen de schijn hoog houden met de 'kerstgedachte' en het 'kerstgevoel' en volgende week de buurvrouw bij wijze van, weer naar de keel kunnen gijpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: jan1000Hallo Sha, 2012 is kerstJAAR! Hele jaar door samenzijn met al wat energie geeft!quote> zolang ik maar niet aan de kalkoen hoef haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 hahahaha, Sha, Ik ben op zoek naar een geschikte buurvrouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Gisteravond naar de vertelkring geweest 3 sombere kerstverhalen gehoord 1 van een kerstboom die in de open haard verdween 1 over het kerstfeest in de loopgraven in de eerste wereldoorlog 1 over Jezus. De 4e wjze die Jezus niet kon vinden en hem aan kruis alsnog trof Dit was voor mij betreft de kerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Jopie, in deze moderne tijd kun je de krant ook op je pc lezen nee hoor, krantje zo is veel gezelliger dat weet ik dat zal voor jou inderdaad dit jaar misschien meer anders zijn je zoon jarig, zijn vader overleden, alles wat jullie hebben doorstaan in 2011 hoop voor jullie en je zoon dat jullie dit toch een bijzondere dag kunnen laten worden misschien is deze verjaardag wel een mooie afsluiting van 2011? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Jaap, Als je al niet depressief was, dan word je het hiervan wel, of niet soms?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Originally posted by: nancyhahahaha, Sha, Ik ben op zoek naar een geschikte buurvrouw...quote> Verderop in de straat staat een huis te koop Nancyhelaas vlieg ik mensen niet naar de keelverbaal gaat me altijd nog beter af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Jaap, wat is verkring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 december 2011 Rapport Share Geplaatst 23 december 2011 Degene die het organiseerde was ook wel een beetje geschrokken. Maar ik wordt niet zo snel depressief, dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden