Shahire Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ik was weg, echt! Nu heel echt zoefffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: Danny078Hey Fibo,Het concert zelf was heel mooi. Was tevens de laatste theatershow van het jaardus het had wel een speciaal tintje!Wel heb ik een paar zware momentjes meegemaaktwat betreft alcohol.. Ik kwam sinds jaren ergensnuchter binnen waardoor ik een beetje overvallen werd door mijn onzekerheid.. Heb overigens nietsalcoholisch gedronken. Al een overwinning op zich!Gisteren uit eten geweest met mijn ouders, wederomgeen alcohol gedronken. Dit ging me al een stukmakkelijker af, geen moeilijke momenten beleefden redelijk kunnen genieten van het moment.Wat ik nog kwijt wilde;Ik ben niet iemand die zich makkelijk in gesprekken mengt, wel lees ik veel op het forum waar ik vooreen deel mijn kracht uit put.. Bedankt allemaal daarvoor!Oja en Jootje, zal de alcohol niet gewoon de onrust in je hoofd veroorzaken?quote> Ja , misschien heb je gelijk hoor Danny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: akeleiBen ik alweer, lekker gegeten én de afwas is al gedaan. Met elkaar gekookt én met elkaar afgewassen. Ervaar dat als bijzonder dat ik zulke vrienden heb. Jootje, Ik weet niet of ik daar zomaar op in kan gaan, maar ik persoonlijk krijg juist niets op een rijtje zolang ik drink. Dat lukt me pas, of lukt beter, als ik niet drink. quote> Ja misschien is dat zo.Maar ik kan op het moment gewoon even niet zonder.Komt heus wel weer. Ik ga in ieder geval mijn best doen in 2012. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Wat heb je gegeten akelei? daar ben ik altijd benieuwd naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: FiboGoed om te horen Danny.Tja, wat betreft dat meeschrijven. Doe ik soms wel en soms niet.Belangrijk voor mij is om aandacht te houden voor het gegeven dat ik niet normaal met alcohol kan omgaan.Jootje, probeer je eigen weg te vinden. Maar ga er dan ook voor.In het begin vond ik hulp krijgen maar vervelend. Ik wilde alles zelf doen.Toch ben ik tegen hulp anders gaan aankijken.Het is geen schande of nederlaag om hulp te krijgen of te vragen.Je moet het zelf doen maar je hoeft het niet alleen te doen.quote> Ik wil het proberen Fibo.Ik heb hulp (Refusal) in huis, en ga dit absoluut weer gebruiken.Het hielp me toen ook dus ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Lekker akelei, ik ben jaloers. mmmmmmmmmm Allemaal zelf gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: Shahire Originally posted by: snoepjeeen pact weer met mezelf of met iemand..dat heb ik wel nodig namelijkben er gewoon namelijk nog helemaal nietquote> Ik durf het niet meer voor te stellenmaar als er 1 is met wie ik nog een persoonlijk pact afsluit dan ben jij hetals ik nog een kans zou krijgenafgelopen jaar heb ik natuurlijk wel flink je vertrouwen beschaamd hènou ja, wie weet........wonderen zijn de wereld nog niet uitquote> Als er twee mensen zijn hier op het forum die onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn... dan zijn jullie het meiden.. Ik zou zeggen... Gaan met die banaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Lijkt me wel gezellig. Je bent in ieder geval niet alleen. En lekker eten en samen afwassen. Alles netjes weer opgeruimd. Zo hoort het. En nu Bananasplit kijken, Of niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Overigens een heel goede avond lui. Heb zoals gewoonlijk heel snel door de berichten gezeild... Zit nog mee te genieten met Lenie, helemaal mooi opgemaakt en klaar voor de avond. Hier thuis is de rust weer terug. Kinderen en aanhang en dieren weer terug naar hun eigen plekje. Huis weer opgeruimd. Nu gewoon terugdenken aan... Het was fijn, mooi, gezellig of hoe je het ook wilt noemen. Wat voor mij het belangrijkst is, wat op mijn netvlies blijft is de blik in de ogen van de kinders toen ze thuis kwamen: blijheid.. Kerst 2011 is zo goed als afgelopen. Voor de één een zegen dat deze dagen er op zitten. Voor een ander .. nog even na genieten.. En voor weer anderen een mix van beide. Morgen is het weer gewoon dinsdag 27 december... Ik denk dat Lenie met een glimlach om haar lippen wakker gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 straks De Storm op Ned. I en 23.05 Millennium deel 2. niet verkeerd die TV rond de Kerstdagen. En Danny, toppie hoor je bent een aanwinst hier zou jammer zijn je niet vaker te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Is dat een goeie film "De Storm", de moeite waard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ik moet m nog zien dus Jootje maar mijn zus vond m prachtig. Dus ik ga wel kijken zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 :DFijne filmavond lui, of lekker slapen of prettige voortzetting van. .. Ik ga duiken, trusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 dag Von enne beetje oefenen nog he voor de domino:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Hallo Danny, Wat knap van je dat je het deze twee dagen droog hebt gehouden. Vooral bij zo'n concert, waarbij je toch een bepaald gedrag had. Fantastisch joh. Dat geeft moed voor de volgende periode. Sterkte en een verdiende knuffel, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Hi Jootje, Ik heb "de Storm" gezien. Een prachtige film. Zeer de moeite waard! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Dag frummers, Aangezien allerlei mensen inmiddels voor de tv zitten haak ik nu af. Hou het ook het laatste stukje nog droog, of in ieder geval volgens de afspraak. Veel liefs en morgen terug naar normaal! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Hoi allemaal, wat een rust hier vandaag. Ik moet eerlijk bekennen, ik ben blij dat de kerst erop zit. Vandaag was mijn vader hier, was prima, het is een lieverd, we hebben lekker gegeten een beetje gekletst en ik kreeg zomaar een onbedaarlijke huilbui. Maar ja, het was zo, ik kan er niets aan veranderen. Ik vind het dan sneu voor mijn vader maar aan de andere kant zal het wel zijn omdat ik mezelf dan niet echt hoef in te houden. Daar ben ik eigenlijk altijd heel goed in, mezelf mooier en beter voordoen dan dat ik mezelf eigenlijk voel. Tja en soms valt het masker dan even af, lucht wel op moet ik zeggen. Ik denk wel even aan Lenie, die natuurlijk helemaal zit te stralen aan één of ander kerstdiner, en ik moets lachen om Jane, de opmerking dat haar jongens nu wel op tijd waren om te eten. Verder, Sasha, van harte welkom, vandaag viel je niet echt met je neus in de boter, er waren niet veel mensen on line. Dehn, wat heb je weer mooi geschreven, herkenning hier, en niet zo'n beetje ook. Nou, verder iedereen die ik niet heb genoemd, ik hoop dat jullie allemaal droog of zo droog als wenselijk voor sommigen de dagen zijn doorgekomen. Morgen weer een gewone dag, van mij mag het. Zo lekker de milennium trilogie, ik denk vanuit mijn bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 En nog even speciaal een voor Lytse. Je reageert altijd zo persoonlijk op een ieder, echt heel lief vind ik dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Originally posted by: LytseHi Jootje,Ik heb "de Storm" gezien. Een prachtige film. Zeer de moeite waard!Lytse.quote> Zit een beetje te zappen.Zijn overal films. Ben een weegschaal, dus besluiteloos over wat ik wil kijken. haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Hier nog zo'n Weegschaal Jootje hij was mooi, de film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Heee; we zijn de 3 J's:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Ja, ik zie het. haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Goedenavond, De kerstdagen ben ik goed doorgekomen. Op de kerst borrel op mijn werk na dan. Had niet zo veel met alcohol te maken, maar meer met sfeer in het algemeen. Je merkt gewoon dat het een soort verplicht nummer is voor sommigen. En daar val ik ook wel onder eigenlijk. En een deel die het wel naar de zin heeft en een deel die keihard aan het zuipen was. Maar goed, ik had vroeger zeker bij die laatste groep behoord en had het dan ook best naar mijn zin ge- had denk ik. Nu niet, maar ook dat zoek ik bij mijzelf. Ik kan twee dingen doen. Mijden of zoeken naar een manier waar- op ik het wel naar mijn zin zou hebben. Beide zijn trouwens prima. Tweede is handiger, want dan kan ik er mee omgaan als ik het niet zie aan- komen. Gister was ook een zuippartijtje. Ik heb daar niet zo'n moeite mee. Ik was op mijn gemak. Dan is er niets aan de hand. Op naar oud en nieuw. Dat regel ik zelf thuis, dus dat komt wel goed denk ik. Zeg ik nu wel zo makkelijk, we gaan het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 december 2011 Rapport Share Geplaatst 26 december 2011 Truste allen! Het was een vermoeiende dag. Morgen weer gewoon dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden