nancy Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Kate, Sterkte met je moeder, wat een ontroerend verhaal eigenlijk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 dank je Nancy...maar het komt wel goed. dat is eigenlijk nog het minste waar ik mij zorgen om maak.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lenie, Wat naar dat je met zoveel zorgen zit, en natúúrlijk gaan we ervanuit dat het goed komt, nieuwjaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen.. Hoop het zó voor je...Heb je wel genoeg steun??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Jopie, Wel goed dat je dat voor haar doet, er zit een goed hart in je! En werruk ze, straks! Idd, héérlijk om weer ff je zinnen te verzetten na deze feestdagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 dank je Jopie....Nancy er zijn mensen die helpen/ steunen....dit geintje gaat 3 tot 5 jaar duren. helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 ja Jopie...niet te formeel gaan eten he? word vast gezellig!..XX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 zo.. ik heb even een jank momentje... die ga ik er even uitgooien onder de douche. daarna even met de honden lopen om een hoop dingen te overdenken. tot zo..XXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Kate, ik wens je sterkte in deze tijd. Ook ik heb zo aan het ziekbed gezeten van mijn moeder. Meestal als we waakten en ik alleen was, ging ik bij haar in bed liggen. Dan zong ik haar favoriete psalmen en gezangen. Meer kon ik niet voor haar doen, ja haar voorzichtig vasthouden. Het is al lang geleden, ik heb mijn moeder al op jonge leeftijd verloren. Meis hou je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Kate, verdrietig en tegelijkertijd ontroerend. Ik hoop dat je toch als dochter wat dichter bij je moeder komt te staan. Mijn ervaring is dat dat wel gebeurt, zeker na zo'n kwetsbaar moment. Veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Fijn dat je je kan laten gaan Leen. Het is ook erg spannend allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 mmmm, was een kort rondje... M'n reu bleef weer met z'n nagel hangen op het rolstoel taludje...helaas. ( manken weer nu) maar ben het wel even kwijt nu. Spannend is het zeker Bol..en een mega trigger! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Leen wat ik tijden van spanningen vaak doe is toch de nadelen en voordelen van de alc. te blijven zien. Mijn fantasy gaat dan echt zo ver dat ik de kater kan voelen, de herinnering die ik heb van het boven de w.c. hangen, blauwe plekken vallen en ga zo maar door. En dat allemaal voor een paar uurtjes niet voelen wat ik moet voelen. En heel belangrijk voor mij is de wetenschap dat ik die gevoelens naderhand dubbel zo hard terug krijg op mijn bordje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 hallo? waar is iedereen? zullen we het over ( wat ik hier niet neer mag zetten van Tactive) hebben... je hebt er een BH voor nodig...hihihihihi. zeggen ze hier altijd als het even stil valt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Boe! zo goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 heppie daar een BH voor nodig??? ben geen koe? alhoewel...... stond volgens mij in de verkeerde rij toen ze uitdeelde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 hoorde gister trouwens wat op tv, wat ik snel heb opgeschreven... je bent niet,de kleren die je aan hebt. je bent niet, je baan. je bent niet, wat een ander vind. je bent niet, het huis waar in je leeft. je bent niet, het geld wat je wel of niet hebt.... je bent ten alle tijden jezelf!!!!! ♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: bolletjeLeen wat ik tijden van spanningen vaak doe is toch de nadelen en voordelen van de alc. te blijven zien. Mijn fantasy gaat dan echt zo ver dat ik de kater kan voelen, de herinnering die ik heb van het boven de w.c. hangen, blauwe plekken vallen en ga zo maar door. En dat allemaal voor een paar uurtjes niet voelen wat ik moet voelen. En heel belangrijk voor mij is de wetenschap dat ik die gevoelens naderhand dubbel zo hard terug krijg op mijn bordje.quote> lieffie....het is maar een trigger....doe het niet hoor.ga zo weer lekker horten.kind 1 moet zo invallen met werken ( op z'n vrije dag.maarja dat doe je gewoon he?)en kind 2 heb ik al vanaf gisteravond niets meer van gehoord...** ( hij ging nog even naar een vriend na het etentje....en is vervolgens niet thuis gekomen.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 kwartet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 mmmm, ga maar ff piepers jassen voor zoon 1. heb nog een kluitje Goulash in de vriezer...dat word zijn maaltje. Bor.......hoes't? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Hallo allemaal, wat een felicitaties, ben helemaal aangedaan en blij nu, want toch zenuwachtig of ik alles op tijd af heb, en mss toch wat van mijn kinderen hoor, maar dat is vergeefse hoop. Julie maken daar veel van goed, klinkt mss raar, maar is echt waar. Dank zij dit forum ben ik de kerst wonderbaarlijk goed doorgekomen en kon me verheugen op mijn verjaardag, maar ik zit vreems in elkaar. Net als voor een reis waar ik me op verheug, ben ik dan zenuwachtig als het zo ver is. Ik heb wat mensen vrijblijvens uitgenodigd, want het is toch altijd weer een dag tussen al het feest enzo in. Jullie horen nog hoe het gegaan is. Liefs Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lidia...jij krijgt van mij een veer daar waar die hoort!!! en ook die verjaardag gaat je lukken!!!! have fun meis...en denk aan niets anders!!! ( ps.... wist je omgeving er nu wel of niet van?...ben het even kwijt?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lidia, ik hoop van harte dat er wat mensen komen, zeker als je ze uitnodigt lijkt mij dat je dat dan wel verwacht. Zelf heb ik helemaal niets met mijn verjaardag, meestal zorg ik dat ik op vakantie ben of in elk geval niet thuis. De laatste paar jaar is dat erbij ingschoten maar zodra het weer kan ben ik weg! Ik heb een nieuwe verslaving, zweedse puzzels, elke keer als ik er één gedaan heb denk ik, nog één, zo gaat het al de hele middag. Morgen ga ik weer in de benen, vandaag doe ik alleen waar ik zin in heb en dat is niet zo veel. Moet ook eens kunnen zo nu en dan, meestal leg ik mezelf toch wel een paar dingen op, vandaag dus niet. Een soort luilekkerland op de bank met een puzzelboekje de kaarsjes inmidels weer en oh ja, nog steeds niet aangekleed. Ook dat ga ik niet meer doen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ook een goedemiddag, ik moet hier 's morgens ook niet zitten lummelen en koffie zitten drinken was vanmorgen dus te echt laat, oeps!! geen nood maar toch......niet mijn stijl in ieder geval maar wat extra werk verricht vandaag nog niets terug gelezen zal ik zo wel even doen met een bak koffie erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Welkom Sasha, je eerste alcoholvrije dag zit er dus op ik wens je alle succes bij je strijd er tegen! veel hier komen als je het moeilijk krijgt hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Topper, mocht je lezen, check je mailbox even voor je weer afsluit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden