VM1 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hagel? Onweer? Ach de ene plaats is de andere niet. Lytseke slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Oh ja wat ik nog wilde "delen" mijn zoon noemde me vanavond "ouderwets". Hoe ouderwets kan een woord zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Nien, als dat niet "retro " is! Welterusten hoor, Lytse. P.S. Ik had helaas geen fresia of zo in de aanbieding! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 En Kirky, Heb je vuurwerk gekocht? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Kirk: prima zo! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hier ook een boem en twaalf frerrrrrrrrrrrrrr gehaald en 200 knal knal en plof plof en ........ veiligheidsbrillen. Waar moeten die pijlen eigenlijk in??? Help geen lege flessen, effe denken hoe ik dit sjiek oplos (-; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Het is lang geleden dat ik dit heb gehoord. Goeie Kirk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Jaap, Flevosap zit ook in glazen flessen! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 zo wat ben ik blij dat ik weer op het forum kan, ik heb het echt gemist, had ik niet gedronken als ik hier kon zijn? wellicht, maar mag geen excuus zijn, ik ga er verder ook geen energie in steken, vandaag weer 2 dagen droog er zijn vandaag hele mooie postings geweest waar ik een hoop van geleerd heb, ik zit momenteel ook in een boosheid, en ik kan er weinig mee, daar de persoon waar ik boos op ben enkel wil smsen, en dat schiet niet echt op, al dat ik kan doen, is er NIET op drinken, door blijven ademen, en het bij diegene houden, daarom ben ik best trots op mezelf dat ik toch ben gaan trainen vanavond, en refu heb geslikt, want ik was alweer boos, en wou alweer.... maar dat kon dus lekker niet verder heb ik van iemand die ik bij het weekendje weg heb ontmoet zomaar een gratis dagje sauna gehad, had zij over en moest voor het eind van het jaar op, dus ik ga morgenochtend werken en daarna heerlijk naar de sauna, gratis en voor niets, ik heb een hele Lieve collega die me uitnodigde 2e kerstdag , en daardoor ben ik die dag ook droog doorgekomen, ik moet mezelf wel aansporen ook de goede dingen te zien! En niet alleen mijn aandacht te focussen op de slechte, immers alles waar men energie in steekt groeit! En ik wil ook iedereen hier op het forum bedanken voor de postings en pb's, en ik wens jullie een hele fijne nachtrust, en sterkte voor hen die het nodig hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hallo Gaby, Je mag ook trots op jezelf zijn. Oké er was een uitglijder, maar je hebt de draad weer opgepakt. En fijn dat je ook de goede dingen kan zien. Je komt er wel! Slaap lekker en morgen dag nr. 3. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Dank je Lytse, ja ik heb al veel gewonnen, ik leer veel, en ik laat die uitglijders niet meer mijn leven bepalen, daarvoor moet ik wel heel allert blijven, maar dat doe ik dan maar! mezelf zo af en toe onder de bips schoppen! jij ook lekker slapen Lieve Lyts Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hi Sasha, Ik heb op je gewacht. Dat kan niet altijd, maar nu pendel ik tussen de tv en de computer. Hoe was je dag? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goede avond allemaal, Wat een leven hier op het forum Vrede op aarde en lief of aardig zijn voor andere mensen (waarom alleen nu vraag ik me dan af) Het enige wat ik hier zie is emotioneel, niks mis mee (ik hoor er zelf ook bij) Waarom grijpen deze dagen of eigenlijk deze periode ons aan? Niet dat ik niet luister naar jullie hoor (het grijpt me) Niet dat ik het belachelijk vind hoor (ik vind het juist reuze dat sommige frummers ineens blootliggen) (niet inhaken serieus!) Maan(d)stand? Ik merk zelf ook dat dit een weemoediger tijd is dan heel het jaar, waarom? Will en ik hebben het en krijgen het voor onze kiezen nog aankomend jaar. Deze keer wil ik es wat anders (nog NOOIT gedaan), ze gaat de goede kant op met haar ziekte. Will is dus hier oudejaarsavond, met de hondjes (lekker luxaflex dicht om 0.00 uur en muziek hard) Ze blijft hier slapen (omdat ze niet terug kan met 3 hondjes in de auto, met vuurwerk om hun heen), dat vind ik een feest. En ik ga met haar ontbijten op 1 Januari zoals ze nog niet vaak heeft gehad Dus heb ik voor ons beide een hoed gekocht voor oud en nieuw en confetti (kan mij die troep schelen) (zie ons maar zitten met z`n 2en hoor, want meer zijn er niet) ik beloof dat ik er een foto van maak en hier plaats. En Jip en Janneke champagne heb ik ook gehaald Verder haal ik heel erg magere dingen in huis om `s avonds te eten en dito 1 Januari 2012. Haar zoon heeft nu gezegd tegen haar wat ik allemaal op het internet doe en heeft er foto`s van gemaakt (van mijn geschiedenis)en de foto`s naar haar mail gestuurd. Ik ben heel blij dat ik altijd eerlijk tegen Will geweest ben en blijf! Zodat dat geen impact heeft Hij heeft foto`s gemaakt van mijn drankflessen in MIJN slaapkamer, die ik daar neer had gezet zodat HIJ het niet zou weten (en naar Will haar mail gestuurd). Ik had ze er niet neer gezet om Will te misleiden, die wist het toch al en als ik het niet had verteld, en ze zou de flessen leeg zien, dan had er wel een briefje opgeplakt gezeten met "LEKKER HÈ *" Ik weet eigenlijk niet op wie of wat ik moet reageren Ik lees iedereen en ik leef mee met iedereen Het is net of deze periode "open boek" heet Het 1 trekt het ander aan en we gaan nadenken. Ik verwijt niemand iets hier op het forum Ik hou van jullie zoals jullie zijn. Ik heb heel veel aan wat er geschreven is vanavond all from the heart. Ik wil delen met iedereen En dit is nu even een stukkie van mijn leven voor jullie Will en ik gaan knallend? het jaar uit en wat er volgend jaar is zien we wel. Liefs voor iedereen en maak er van wat je er van maken kan in positieve zin. Misschien een beetje een wirwar? zo is het in mijn hoofd ook. Ik hou van jullie stuk voor stuk, en we gaan voor ADB Albert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 AR, join the club. Wat een hartekreet van je! Wat goed hè dat je altijd eerlijk tegen Will bent geweest. Deze jongen veroorzaakt al moeilijkheden genoeg en nu zou hij ook nog willen stoken tussen jullie. Dat gaat mooi niet door! Heerlijk dat het wat beter gaat met Will en een oprima idee voor Oud en Nieuw. Ik zie het in gedachten al voor me. Nee, naar huis met 3 hondjes na twaalven is geen optie. Bovendien een mooie aanleiding om lekker te blijven slapen. Geniet er samen van hoor. Op de één of andere manier associeer ik jou met de Nieuwjaarsduik (vorig jaar?). Klopt dat? Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Hi Sasha, Eerst even gereageerd op AR. Met mij is het vandaag goed gegaan. Ik heb weer boodschappen kunnen doen, dus toch weer fitter. Mijn buurvrouw, met wie ik veel optrek, was vandaag jarig, maar ik heb ook op donderdag een dagpact met bovengenoemde. Ik ben dus vanmiddag gegaan, toen het ook nog niet zo druk was. Lekker aan de thee en minder last met spreken, want dat is nog steeds pet (om geen ander woord te gebruiken). Morgen niet voorlezen aan mijn pleegkleinkinderen, want dat zit er nog niet in. Ze komen naar onze kerstboom kijken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Lytse, leuk dat je zo reageert ik vond het nogal onsamenhangend namelijk En ja ik ben de man van de nieuwjaarsduik, en die was 2010 (1 jaar zonder alcohol en werd 50 dat jaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Goed Lytse , dat het weer iets beter met je gaat. En lekker wezen winkelen. Wie wil dat nog meer??? Ik krijg op oudejaarsavond eindelijk visite (mijn broer en zus met aanhang), Ga koud buffet maken maar maak me al zorgen als ik in de keuken moet staan. En dat ik al weer iet wil innemen voor ze er zijn. Ze zijn het wel gewend hoor maar toch. Ik wil graag 12.00 uur halen. Stom hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Jootje, Probeer alvast strategieën te bedenken waardoor je niet kunt drinken! Bij mij staat de drankkast aangrenzend aan de keuken en dat is lastig. Maar bijv. de fles witte wijn in de koelkast is nog niet aangebroken: laat het zo. De andere drank niet in de buurt. Vooral ook zorgen dat je geen gewone dorst hebt, dus thee, sap of wat dan ook al tevoren drinken en tijdens het prepareren. De truc met de keukenwekker wil ook wel helpen. Als je het niet meer houdt de keukenwekker op een uur zetten en dan tegen jezelf zeggen dat je over een uur wat mag drinken. Dikke kans dat je dan over de ergste trek heen bent en het nog een uur uit kunt stellen. Zo zijn er meer hulpmiddelen te bedenken. Vooral: je heel zeker voornemen dat je dát niet wilt! Pact sluiten met je maatjes? Samen zijn we sterk. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Sasha, Is je vriendin gewend om te drinken? Neemt ze bijv. wijn mee? De volgende vraag is: is het mogelijk te vertellen dat je wilt stoppen/minderen met drank? Zorg dat je je favoriete sapje of thee bij de hand hebt. Veel liefs, en sterkte ermee. Lytse. @ Jootje, ik heb de pest aan winkelen, maar wat moet dat moet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Ik ga het proberen Lytse. Best goede tips. Maar mijn grootste probleem is denk ik dat er niemand meer is die op me let. Dat deed mijn ex altijd heel erg met zulk soort dagen. Ik ga die keukenwekker zeker proberen, lijkt me wel een uitdaging. En daar hou ik van. Leuke tips, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beertje Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Albert! Wat een verhaal, man. Tja, die zoon van Will is dus fout, dat wist je al. En je ideeen voor Oud- en Nieuw zijn geweldig joh, maar dat weet je ook al Ik kan haast niet wachten om die foto te zien.... Dank je voor je openhartigheid, zeer gewaardeerd en helemaal niet warrig! Ik ben hier veel maar schrijf weinig. Bij mij is het even een warboel. In huis, met bezoek, en dat terwijl ik van alles juist voor mezelf op een rij wilde zetten. Dus ook even warrig in het hoofd. Maar voor de komende dagen heb ik alles afgezegd, dus dat komt weer recht. Hoop ik. Liefs, Beertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Jootje, Bij ons was het probleem dat ik eigenlijk altijd op hem wilde leunen (wat drankgebruik betreft), maar hij zei heel terecht dat het míjn verantwoording was. Op een site voor naasten van alc.misbruikers stond ook, dat ze vooral geen streepjes op de flessen moeten gaan zetten e.d. Wij zíjn en blijven zélf verantwoordelijk voor ons drankgebruik. Des te trotser ben je, als het je dan ook gelukt is! Succes en ik worstel met je mee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Good evening Flierelijsters Ik ben wel haast uitgeflierefluit.. Maar over twee weken is het weer anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Beertje. Ik heb je gelezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 29 december 2011 Rapport Share Geplaatst 29 december 2011 Originally posted by: AlbertRemmo"LEKKER HÈ *"Albertquote> Goed van je, Albert, ik heb het niet helemaal droog hier, maar ik zal handhaven, en nog meer: zorgen!De zorgeloze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden