witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Had ik ook eerst staan hoor Han maar heb m toch maar andersom gedaan Want je moet toch eerst zaaien en dan kan je pas oogsten toch?? Nou ja, anyway strekking blijft t zelfde, toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja Hannah, je hebt gelijk! Het zou moonwalken worden met 2 vooruit en drie achteruit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 maar fleur daar is het forum toch voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goed idee Kirky! Moet er nog ff over denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Voor de ooeee en de aaaah Snoep? Misschien wel Maar soms mag het ook eens gewoon en hard *klets* zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 daar hebben jou dan toch weer voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Gelukkig zit ik toch goed... Terwijl ik ook eerst fout zat hoor. Heee Fleur de 1 wil oeee en aaaah en de ander begint te schreeuwen en te schoppen:) Maar allemaal willen ze hetzelfde, stoppen met die bende en voor je werkelijk zo ver bent, dat duurt gewoon ff en tot die tijd, is het goed dat ze hier komen, want elke dag is weer een kans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Snoep, Je hebt alweer gelijk, wat mij betreft, maar ik stop hier nu maar even mee, want straks wordt de sfeer weer grimmig en daar heb ik moeite mee. Goedenavond allemaal en tot morgen. Sasha, het wordt een dvd van Marco Borsato..lekker klef he?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nancy met fleur is het maar een geintje hoor fleurtje is mijn vriendinnetje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Duhhhhh Hannah Echt wel..... niutartnI:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Fleur waarom al zo je kont tegen de krib aangooien. Ik vind je zo een dappere meid en altijd ben je een voorbeeld voor me hoe goed je het doet ondanks je al je sores? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: kirkyMoet je in deze regio gaan wonen , hier zijn rond vier uur de winkels dicht denk ik . is de druk van de ketel mocht er uberhaubt druk zijn .quote> nou hier mag ik blij zijn als ze open gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: AichaFleur waarom al zo je kont tegen de krib aangooien. Ik vind je zo een dappere meid en altijd ben je een voorbeeld voor me hoe goed je het doet ondanks je al je sores?quote> fleur heb denk ik geen kont meer hoor aichadie heb al die tijd niet kunnen eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Fleur kom maar hier en schop me eens onder mijn kont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goed dat je hier bent Sas. Jij hield van afkorten toch? (wie is wie) Ik schrijf je naam steeds fout sorry en met Sas is het te doen... Op de moeilijke momenten kom je gewoon naar hier das heel belangrijk tegen trek en wat lekkers eten, erbij helpt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: SashaHé snoepje, zie dat jij hier al een tijd zit, je hebt bijna een jubileum of zie ik dat verkeerd?quote> ja zekers..ben benieuwd wat ik allemaal ga krijgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Snoep is met recht een snoep dank zij haar heb ik het forum weer opgezocht:heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 You wish Snoepje :D Is je kont tegen de krib aangooien zoiets als boel zoeken? Ventileren Aha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: AichaFleur kom maar hier en schop me eens onder mijn kont.quote> Pas maar op want ik onthou zulke dingen voor een heeeeeeeeeeeeel lange tijd. En het zou zo maar eens kunnen zijn dat ik in Olland verzeil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 aicha eigenlijk niet hoor..kwam door anders was inderdaad teveel met mezelf bezig had jou inderdaad wel wat eerder kunnen smsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Die poetsfase is al weer ff voorbij zenne Thanks Hannah Ik ga ff achter de chocoladepudding aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: jopiepas op snoepik denk dat in die zin 'kont' ook een vies woord isstraks krijg je nog een banquote> hahahaah ..ja hoor..moet niet gekker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 En snoepje ik hoop dat je schandalig verwend wordt, want een jaar zonder is echt geweldig, hoop dat ik ook zo ver kom!quote> als je echt wilt wel ja....kost wat moeite maar dan heb je ook wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Aicha, anders, Ans, bolletje, borretje, Fibo, fleurtje, Hannah1, jane4, jopie, kirky, nancy, Sasha, snoepje, Tine, Hallo, hallo Gezellig dat jullie er allemaal zijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Goedeavond luitjes, Ik heb al een tijdje niets geschreven, maar lees wel steeds mee hoor en houd mezelf zo op de hoogte. Ik heb een aantal dagen ook gedronken. Brrr... nu de derde dag weer niet gelukkig. Voelde me er down onder. En moe (en dat was ik al). Ben er erg mee bezig hoe ik nu verder wil. Weet dat even niet. De komende dagen drink ik niet want ik heb me ""veiliggesteld"". Op bezoek, mijn kleindochter komt logeren, daarna zelf even logeren. Zulke dingen. Gaby en Aicha: dus hier begrip. Ik blijf meelezen hoor! Liefs van Primula. Weet iemand iets over Soothe? Hij is al een tijdje niet langs gekomen. Hij had nogal last van zijn rug... Ik maak me war zorgen om hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden