Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Het was een bewogen jaar Maar mán ik heb geleefd! 2012 staat in het teken van de drooglegging. Allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Oh ja en natuurlijk blokken kaas met een zilveruitje, Franse kaas was te gewaagd en een buffetje al helemaal, de mensen horen bediend te worden, hahahahaha....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Gevulde eieren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Amen to that. too de drooglegging dan. Mar, je mag dan geleefd hebben, ik ben blij dat je nog leeft. Folle lok en seine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Marjo, goede jaarwisseling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 jaaaa, boterhamworst met augurk. ik liet augurk altijd liggen. doe ik nog trouwens. blek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: marjoGevulde eieren!quote> was te gewaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Stokbrood met saté Ik had een moderne mam.. Die maakte ze zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Blokjes kaas, stukje gember er op en een prikker doorheen... Vond die augurk in het rolletje ook nooit lekker... en de smaak bleef ook nog eens aan de worst hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mijn schoonmoeder maakte altijd bowl voor de kleinkinderen... zonder alcohol er dan in.. Advocaatje met slagroom... was mijn moeder ook gek op, met een speciaal zilveren lepeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: BamBamAmen to that. too de drooglegging dan. Mar, je mag dan geleefd hebben,ik ben blij dat je nog leeft.Folle lok en seine.quote> Ik ook!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hahahaha, wat ze ook altijd hadden waren met oudejaar van die schotels van de viswinkel. Om 24 uur werd de tafel gedekt en ging de hele familie eten, echt verschrikkelijk. Jaren heb ik er onder geleden. En op nieuwjaasdag werd er verwacht dat we langs de oma's gingen, ze zijn beide dik in de 90 geworden. Wat een juk... Het zal daar ongetwijfeld nog zo gaan. en het mooie is nog dat de beste mensen heel rijk zijn, qua geld dan, voor het overige hebben ze niet veel geleerd en zeker niet geleefd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemiddag trouwens lui. HIer lijkt het inmiddels ook wel oorlog, straat staat helemaal blauw en een lawaaaaaaai... Hondje is ondanks de angstremmers al geheel van de leg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mar, ik ben ook heel blij dat je er nog bent! Soms dacht ik, het scheelt niet veel! Maar goed, ik houd je aan je woord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 En anders gaan we schoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Niet dat het helpt maar lucht wel op. Hannah, leuk dat eten 's nachts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Tientje Jij ook Een fijne jaarwisseling! Ik ben weg Straks worden we nog sentimenteel ook.. We zijn meer dan dat (de drank) Liefs! Voor allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hahahaha! Lekker schoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik kan me eigenlijk niet veel herinneren van oudejaarsavond bij ons thuis vroeger.. Weet nog wel dat we eerst moesten slapen... lukte natuurlijk niet en dan zei mijn moeder: ook al slaap je niet , je lichaam rust wel uit... ja mijn hoela... we wilden naar beneden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: SmikkieDie feestje waren trouwens heel erg leuk, kun je nagaan genoot er echt van en dronk toen niet. Dus het kan wel.quote> Tuurlijk kan dat!Dag SmikkieLiefs!Nu echt weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Aangepast, wellicht te herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 geeeeeeuuuuuuuuuuuuw...ik heb nu al slaap..ben benieuwd of ik het vol houdt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Lieve allemaal, Ik wil jullie een hele fijne avond wensen, maak er iets moois van!! En natuurlijk ook voor iedereen een heel gelukkig en vooral gezond 2012. Liefs, Beks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik weet er nog wel van, het waren ook hele koude dagen. In de keuken het gasfornuis aan om de boel te verwarmen en alleen in de huiskamer een kolenkachel. Mijn opa, oma en familie kwamen bij ons. Laat ik een jaar of 8 geweest zijn, ik vond het geweldig, een auto hadden ze niet(wel een brommer) dus de hele familie bleef logeren. Mijn oma bakte oliebollen en appelflappen, die nam ze mee in een emmer. Echt veel drank was er niet, ik weet dat er maatjes (kleine flesjes) citroenjenever was. Waar ik overigens wel een slokje van pikte, ik kwam achteruit de kamer in en dacht dat niemand dan zou zien dat ilk een slokje pikte. Ik heb er nog een foto van. En om 12 uur sterretjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hey Beks, hoe is het verder met jou? Gaat het allemaal nog wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden