albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Happy new year!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Happy new year my friends! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Gelukkig nieuw jaar iedereen!!!!!!!!!! Dat het maar ONS JAAR mag worden Truste!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 HAPPY NEW YEAR!!!!! beste wensen voor iedereen..xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hahahaha, er zijn vandaag 46 mensen jarig, waaronder mijn persoontje. Ik weet van niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Nou gelukkig nieuwjaar!!! Hier is het nog een vuurwerk van jewelste, dat vind ik wel mooi, hoort erbij. Boven kan ik het goed zien en het lijkt me mooier en meer dan vorig jaar. Geen buren op straat. Jane, er zat een deksel op, 1 heb ik op, viel me alles mee, mag ook wel voor die prijs. Het is een maaltijd op zich. Welterusten voor straks, ik ga nog even in mijn nwe boek lezen tot het rustig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 hier ook nog veel vuurwerk...mooi gezicht vanaf 6 hoog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 VAN HARTE GEFELICITEERD TINA!!!!!! EN NATUURLIJK DE REST OOK...( SJEE WAT VEEL HAHA) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Even vanaf de zolder gekeken maar daar is het wel erg dichtbij en een bommetje in de tuin ontploft en de katten alsnog op tilt:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Gelukkig nieuwjaar allen. En al die jarigen fijne verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 gefeliciteerd Mupke..X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Originally posted by: Leniegefeliciteerd Mupke..Xquote> Dank je wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Tina, Soothe, Smikkie, Von, Tine, Mups, Coen, Sowhat. Iggy en alle anderen van harte gefelciteerd met jullie verjaardag wat een knalfuif voor jullie surpriseparty van de mods voor jullie dit maak je maar één keer mee dus geniet ervan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 GELUKKIG NIEUWJAAR LIEVE FRUMMERSSSS. HEB ALLE VINGERS NOGB) Mooi man buiten, prachtig vuurwerk en een hoop herrie. Jammer voor de beesten, niet relaxed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 En idd, wat een jarige mensen vandaag, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 hahaha, ja luitjes, jullie ook van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 net toch even stiekem een traantje gelaten.. sta je dan...heel alleen op de galerij...geen buren die naar buiten komen. voelde me heel even een momentje zielig en alleen...maar is al weer over hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Zo is het dan even Lenie. Beter een traan laten dan alles opkroppen. Slaap lekker voor nu of straks allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 hee Lenie wij zijn er hoor je bent niet echt alleen Tina aan jou de eer het eerste draadje van 2012 te openen op je verjaardag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Een zeer recht uit het hart gemeende gelukkig nieuwjaar voor elk lid van dit forum hier. Recht vanuit de haven met de toeterende schepen en magisch vuurwerk. Amy Whinehouse op tv, die haar best doet........ Moge het jaar 2012 een pakske beter zijn dan 2011 (wat mij betreft althans) :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Allemaal een gelukkig nieuw jaar gewenst. Rudy en Martine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Jane, we blijven mooi hier, het is nog veel te vroeg voor een nieuwe draad. Aan jou de eer straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Lenie, speciaal voor jou {{{}}} Pakt'em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Will alle geluk van 2012 voor jou en de jouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Rudy, voor jullie tweetjes ook alle goeds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden