Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ok doe ik het nu Tot zo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Over mijn buren heb ik het nog maar niet, het ziet er veelbelovend uit qua lawaai vanavond. Iedereen is thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Van die reclames wordt je toch moedeloos van! Zit net een half uur te kijken en ja hoor 2e reclameblok is alweer ingezet.. Pffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik zet 'm tegenwoordig dan even op stil en kijk daarna weer verder. Mooie uitvinding zo'n kastje, het duurde alleen even voor ik wist hoe het precies werkt maar dan heb je ook wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 HALLO kan iemand mij vertellen of ik oliebollen beter op de kachel kan opwarmen of in de magnetron en hoe lang dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Danny sinds kort heb ik min of meer gedwongen digitale TV met zo'n kastje, wat nog niet helemal goed werkt, maar het leuke, vooral nu, is dat je de 1e 6 weken ofzo, alle zenders kunt ontvangen. Dus ook heel veel films en dat zonder reklame en storende iconen op het beeldscherm. Gewoon een verademing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 HALLO, niet in de microwave, dan worden het sponsen. Gewoon lekker op de kachel of in de gewone oven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hartelijk dank Albertina, wat handig zo'n forum! De kookwekker is gegaan, dus nu spekkies uitbakken, ben een beetje laat met eten, maar had nog geen trek en het wordt toch geen vroegertje met slapen denk ik. Straks Youp van 't Hek, vind ik niet altijd leuk, maar verder is er toch ook niet zoveel. Bye,bye voor nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny078 Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Dat is wel ideaal Lidia, ik moet het doen met het goedkoopste pakket maar hey! Beter het goedkoopste pakket dan geen tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 nog 3 uurtjes..en dan mogen we haast naar bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hahaha, snoep, naar bed wel maar weinig slapen door de herrie denk ik zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 heb altijd oordoppen in dus hoor het lekker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 een goed uiteinde..klink altijd zo raar maar bor ik snap het hoor..voor jou hetzelfde:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedeavond luitjes, Zie dat ik nog steeds ingelogd sta. Was vanmiddag aan het bijlezen, maar er kwam iets tussen, hapje gegeten en even met iemand naar de kerk geweest. Wat is er veel geschreven en ook heel gezellig op een dag als vandaag. Albertina: leuke verhalen over de consumpties. Heel herkenbaar. Bij ons vroeger stond er dan ook nog altijd een busje met sigaretten op tafel voor de gasten. Kom daar nou nog eens om.... Hier ook veel geknal. Ik sluit me er een beetje vanaf en dat helpt. Ik weet nog niet of ik opblijf. Mijn ogen vallen nu al bijna toe. Borretje: gaat het een beetje? Voor allemaal: een goed uiteinde! Ik ga nog even verder met de legpuzzel van Van Haasteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Nou dat was een heel klein plasje hihi. Zowie heeft nog nooit zo braaf naast me gelopen. Raksha tillen want die krijg ik anders niet mee. Zowie los naast me. Toch wel trots want dat heb ik wel getrained. Toch wel even leuk. Hoop buren buiten. Ook mopperen. Zag het ook op het nieuws dat hoop mensen niet echt blij zijn dit jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bor, dat wens ik jou ook toe. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet hoe ik verder moet reageren. Wel wens ik je veel sterkte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Priem, jij ook een fijne avond, ik ben ook aan het twijfelen maar ik probeer de luiken zo lang mogelijk open te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Top 2000 Onze ras alcoholist Ramses. Kon mooi zingen dat ventje. Mijn vuurpijlen zijn leuk. Ben blij dat ik niet de volle prijs betaald heb... Haha, altijd wat te zeiken he. Yihaaaaaaaa. Hondje één in mandje voor de houtkachel. Hondje twee in zn bench. Gelukkig niet zo onder de indruk van het vuurwerk. Is hier nog niet veel vuurwerk. Poes op hondenkleed onder buro, geselli. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Albertje, k'heb mn vingertjes nog. Wel. Haha, heb een fles vd buurman moeten lenen, ik had nix om de vuurpijlen in te zetten. Wij hebben strakjse zitten uitrekenen voor hoeveel geld we al NIET gedronken hebben... Hadden we een leuke auto voor kunnen kopen:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hoi Bammi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Lieve kanjers. Ik ga ook afsluiten voor dit jaar en zie jullie in het nieuwe jaar weer terug;) Wens iedereen een zalig uiteinde en een heel goed en gelukkig 2012. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Nou, dat denk ik vaak als ik iets wil kopen en ik denk zonde. Wat zonde, voor bier vond ik het ook niet zonde. Heb je alle pijlen al afgeschoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 dag Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bol, jij ook, vind je het erg als ik het zalige achterwege laat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Neehee, ff geoefend:D Heee Woman, straks lekker priksampanje, lekker. Hier ligt de spa rood al koud. Nu ff toetje. Stoofpeertjes, gele vla en...SLAGROOOOOMMMM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden