Shahire Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Lidia, als jij je er zo beter bij voelt dan is dat helemaal oke! En ik wil de laatste zijn om te zeggen wat wel of niet moet tenslotte werkt het bij iedereen anders je kent jezelf tenslotte het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Iedereen is duf of ligt te slapen Maarja.. Ik wil weer dóór! Kom ik hier maar effe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Hé, lief Bolletje , Ja, Skyrim is mooi en sinds gisteren (wat iedereen al verwacht had) officieel verkozen tot Game of the Year 2011. Maar man, wat is 't een groot spel! D'r is zó veel te doen buiten de main quest om, daar wordt je duiz'lig van! De omgevingen zijn zó mooi dat je soms even achteroverleunend naar 't scherm wil kijken. Een watervalletje, een stromend beekje, een pittoresque boerderijtje, etc. Héél sfeervol allemaal. Én bij tijd en wijlen supereng. Zo moet je in een b'paalde quest je een weg banen door een schaars verlichte catacombe(!), waar opgebaarde mummies (Draugar) ineens tot leven komen en je aanvallen! Maar je komt ook 'gewone' mensen tegen die je graag een kopje kleiner maken. Je kunt op d'n duur ook je eigen huisje kopen, veldslagen leveren, handel drijven, trouwen(!) en wat niet al. Bereid je voor op een lang avontuur met Skyrim, Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja het is denk ik toch een beetje de alc. durven los te laten Lidia. In jouw geval af en toe een wijntje drinken en in mijn geval stoppen. Maar daar is toch watmoed voor nodig. Geloven dat ik het zelf helemaal kan. En dat gaat niet zonder slag of stoot hoor, daar zijn ook jaren aan vooraf gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Gunn dank je voor je uitgebreid antwoord over Skyrim. Heb je wel eens Fable gespeeld? Dat klinkt een beetje hetzelfde als deze game. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ola, ben er weer. Was weer een hele reis met veel emoties. Dat mag. Mn mem was blij me te zien en ik haar. Heb nog een feestje maar dat sla ik over. Ben te moe. Er is altijd zoveel. Morgen weer gewoon maandag, mn ritme maar weer es oppakken. Mar, nu door zonder drank. Leven is ook te doen met zonder drank. Dat is wellicht de grootste uitdaging, niet drinkend het leven leven zoals het zich aandient. En dat voortijdig in slaap vallen is al oud toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja, Fable ken 'k wel. En neen, 'k heb er helemaal niets mee. De eerste op d'originele XBox is volgens de fans nog steeds de beste, maar zoals gezegd, 'k vond er niet veel aan. Deel twee en drie heb 'k dan ook maar g'laten voor wat ze zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Oké Gunn dan weet ik ook een beetje dat Skyrim heel anders is. Ik ben erg benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Dat weet ik wel Bam Dat kan ik ook prima Het komt vanzelf weer En no ophâlde! Ik was ook blij Om mijn mam, heit en broertje te horen vanochtend aan de foon Do leave! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 'k begin trek te krijgen. 'k ga ff een bammetje eten. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Lieve mensen, Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig Nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Een goede avond allemaal, en een heel gelukkig en gezegend nieuwjaar toegewenst aan iedereen Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Rapi en Jootje voor jullie ook een heel gelukkig en adb. leven toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Thanks Bol:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik ben trouwens heelhuids thuisgekomen vannacht. Vond het toch maar niets, tussen al dat vuurwerk en lallende jongeren. Maar..heb het overleefd dus. Gewoon hard gefietst he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik wil rust! Maar ik wil onrust.. Zo gaat dat dus Levensgevaarlijk Nix ernstigs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Originally posted by: rapilos.Gewoon hard gefietst he:Dquote> Sei ik toch? Als je maar naar tante Bol luistert.heb je het wel naar je zin gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Een heel gelukkig nieuwjaar Jop en Marjo. En voor Marjo heel veel rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Sneller dan het licht Joop, Vlieg je zo overal voorbij. Jaaaa, tante Bol, weet het wel:), Was wel gezellig. Alleen 2 uur naar Youp van het Hek zitten kijken. Sorrie, voor de fans, maar daar vind ik dus echt niets aan. Had eerlijk gezegd liever thuis gebleven. Maar ja, klinkt zo ondankbaar he. Maar goed, is weer voorbij. Lekker ramen buiten gezeemd. Galerij geschrobd. Restjes opgegeten, totdat ik geen pap meer kan zeggen. Vanaf morgen, weer supergezond eten, lekker naar de kapper en alvast genieten van de eerste dag van mijn vrije week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Het jaar was intens Dat is het leven Komt wel goed Bol One way or the other Buigen of barsten he.. Hoi Rap! Je klinkt jezelf Da's mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Gelukkig nieuwjaar Lieve Bor. Heb je al met al toch wat kunnen genieten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ik kan alles! Als je kinderen kunt baren en nog wat, kun je alles! Zelfs als je dat niet kunt Dan nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Marjo en Bor ook een goed nieuwjaar. Dat het voor jullie beide, dan maar wat minder chaotisch mag verlopen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Ja, hoe komt Tactive daar nou bij, om zoveel mensen jarig te maken vandaag:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2012 Bor. dat meen je toch niet hé? Heb je gedronken? O wat verschrikkelijk. Ik had echt gehoopt dat je je erdoor heen zou trekken. Das balen zeg. En nu? Ga je weer proberen om de draad op te pakken dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden