Spring naar bijdragen

1 januari 2012

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tjah die hoop om er beter uit te gaan zien heb ik allang opgegeven hoor :) eigenlijk nooit zo gehad. Maar de euforie met AdB te zijn ook niet, al dacht ik dat altijd wel totdat me lichaam iets anders aangaf, maarja al weer bijna 50 dus daar zou dat ook door kunnen komen ;) en ook dat het grijs nu zich ook begint te manifesteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In pinciepe een minderaar Smik, maar nu eigenlijk gestopt deze eerste 3 maanden, op paar drankjs na zoals gisteren een paar biertjes. denk laatste maanden stuk of 10 op een paar feesten en een paar slokken van nieuwe drankjes genomen van dranken/biertjes die ik nog niet kon (tjah das de nieuwsgierigheid van een ouwe barkeeper denk ik dan maar ). Maar thuis gewoon nu aan de malt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos

Als je dit later leest, ik heb gisteren toch maar naar Youp gekeken want verder vond ik er ook niets aan, maar was er niet kapot van.

Dus vandaag naar Freek, daar word ik altijd heel moe van en dan te bedenken dat we even oud zijn! Toch knap zoveel energie.

Hij had een paar dezelfde onderwerpen, kan niet missen, maar diepte dat toch veel scherper uit en heeft meer gevoel voor taal, dus hij won het voor mij.

Bij Youp zat ik op de klok te kijken wanneer ik weer kon lezen en bij Freek was het ineens afgelopen en vond ik dat jammer.

Ook jammer dat het boek uit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smikkie

Maar ik ben ook al heel lang bezig en er nog lang niet. Als ik maar niet begin. Daarom ben ik gisteren ook niet naar dat dorpshuis gegaan, want dan was het niet gelukt.

Als je naar "thema's rondom alcohol"gaat, zie je daar de rookmelder, waar ik een regelmatige schrijver ben. Morgen wordt het menens.

En verstokte roker hier, die niet meer drinken schrijven dat het stoppen met roken ze oneindig veel moeilijker valt.

Ik zeg altijd, je kunt wel iets anders drinken, maar niet iets anders roken. Nou ja.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu is het maar goed dat ik het niet meer ben hoor Smik, alhoewel ik het ook thuis niet erg vind om andere wel gewoon biertje te schenken en zelf aan het malt zit. Maar ik moet wel toegeven dat ik de volgende dag, als ik dus alc. op heb, wel erg de verleiding krijg om het dan "gewoon"weer te doen, want het kan geen kwaad.....tjah daar moet ik dus erg mee oppassen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane

hoeft niet, is ook rook.

Smikkie

door het roken van sig. kom je niet in de bak, van ander spul kan dat wel.

Ik ben te moe om naar bed te gaan, zit mijn mailbox op te ruimen, is niet alleen privé, dus moet wel uitkijken wat ik doe.

Maar dan heb ik toch nog het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan.

Dus welterusten

tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...